AndroidHealthClinic

DBB…..vergane glorie?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag een slotje op wat mij betreft.
 
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen.
Ik kijk al enkel jaren mee op dit forum, op de achtergrond weliswaar, maar vind het nu toch maar tijd om eens wat posten.
Ook al is dit mijn eerste post, ik ben niet onbekend met DBB.

Jaren geleden was hier een zeer gerespecteerd member, die een bepaalde mijlpaal wou halen, 20.000 posts (volgens mij was hij de eerste) om daarna DBB vaarwel te zeggen.
Ik vroeg opa waarom hij vaarwel zei tegen dit forum, zijn antwoord was dat het tegenwoordig niet meer om de inhoud ging en mensen voorzien van eerlijk advies, maar dat het rellen en trollen was op het forum en dat hij daar zijn energie niet langer aan wilde verspillen.
Nu enkele jaren later blijken opa’s soms gelijk te hebben.
Het gaat op DBB niet meer om advies geven of advies vragen, maar om elkaar af te zeiken en af te schieten, elkaar zwart maken.

De essentie van dit forum wordt ondergesneeuwd door mensen die het nuttig vinden anderen af te zeiken en de mond te snoeren. Wanneer mensen om advies vragen over hun producten, wordt er geen inhoudelijk antwoord gegeven op hun kernvraag, maar er wordt meteen respectloos afgegeven op hun product keuze of waar deze producten zijn aangeschaft en soms zelf op de topic-starter zelf. Vervolgens wordt het hele topic vol gespuwd en vervuild met de meest idiote verwijten en beschuldigingen over de producten of aanbieder.
Erg leuk voor de mensen die de tijd en energie hieraan verspillen, maar degene die de vraag stelde, heeft geen antwoord en denkt wel twee keer na voor hij nog een keer wat vraagt. Als hij überhaupt ooit nog inlogt hier.

Elk foutje wordt hier uitgemolken (terecht of onterecht) en elke gelegenheid wordt aangegrepen om elkaar weer keer op keer zwart te maken. Met name de fouten gemaakt door (ex)sponsoren. Dat ze fouten maken kan gebeuren, dat het niet zo slim is om er niet open over te zijn, des te meer onverstandig.
Zullen ze dat bewust gedaan hebben, nee, ze zullen hun bedrijfsimago toch niet bewust op het spel zetten. Nu ligt Musculi weer onder vuur, zullen zij echt zo dom zijn om als startende onderneming hun hele investering op het spel te zetten door bewust foute keuzes te maken.
Geef Musculi een kans om een leuke onderneming op te zetten en verder uit te bouwen. Geef anderen de kans om hun fouten te herstellen. Val ze niet steeds aan en sluit het hoofdstuk af.
Niemand schiet er iets mee op.
De tijd dat alles niet klopte ligt achter ons.

Ik snap ook niet waarom de moderators op dit forum niet de discussie in goede banen houden of brengen. Op die manier kunnen zij juist toch hun meerwaarde tonen.
De enige die van deze oorlogen profiteren is of de ene aanbieder of de andere aanbieder, terwijl juist dit forum is bedoeld om de sporter verder te helpen ongeacht waar deze zijn spullen aanschaft.

Ik vraag me af of de members zich over deze persoonlijke issue heen kunnen zetten en de andere members ook daadwerkelijk inhoudelijk adviezen kunnen geven.
Wat doe je hier anders dan elkaar helpen?

Willen ze zeuren, zeiken en klagen dan was daar het oude gare hanehok voor, tegenwoordig is er troep te vinden in elk topic. Zou het niet eens tijd worden om terug te gaan naar het doel van dit forum in plaats van je eigen gelijk willen halen of persoonlijke vendetta uitvechten ten koste van anderen.
Dan krijgen we een forum waarin we elkaar kunnen aanvullen en helpen.

Respecteer elkaar en verdien respect...

Misschien een stomme vraag , maar waarom heb jij zelf buiten deze post niks toegevoegd aan DBB?
 
Misschien een stomme vraag , maar waarom heb jij zelf buiten deze post niks toegevoegd aan DBB?

Het is misschien El Commandante? :eek: (wat was zijn eerste username nu ook weer?)
 
Ik heb eerder het gevoel dat mensen die met bepaalde vragen komen wel goed geholpen worden. Meestal ontsporen topics doordat de Martin nopperts van deze wereld complete misinformatie verspreiden en hier wordt dan op toegehapt (en terecht).
 
Ga ik direct nemen en dan kan ik betere gains maken dan jouw ;)

Ik heb jouw naam en adres niet zeg je 'hell'... hoe komt het dan dat je bij me huurt ?
 
Ga ik direct nemen en dan kan ik betere gains maken dan jouw ;)

Ik heb jouw naam en adres niet zeg je 'hell'... hoe komt het dan dat je bij me huurt ?

Omdat ik niks huur :roflol:
Sorry man, maar hier ga je flink de mist in :roflol:
 
Ik heb eerder het gevoel dat mensen die met bepaalde vragen komen wel goed geholpen worden. Meestal ontsporen topics doordat de Martin nopperts van deze wereld complete misinformatie verspreiden en hier wordt dan op toegehapt (en terecht).
Idd je moet respons geven op misinformeerders... die willen die aandacht toch... gaan ze hunzelf belangrijk voelen. ;)

Kunnen ze ook niet missen die misinformeerders... bedankt voor de compleet andere richting uit te gaan dan ik. ;) Zie je wel aan de andere kant van de wereld met mijn buit en je mag mss wel een appeltje van me lenen.
 
Ga ik direct nemen en dan kan ik betere gains maken dan jouw ;)

Ik heb jouw naam en adres niet zeg je 'hell'... hoe komt het dan dat je bij me huurt ?

En uiteraard zou er op dergelijk kinderachtig gedreig ook mogen gereageerd worden:rolleyes:
 
Omdat ik niks huur :roflol: Sorry man, maar hier ga je flink de mist in :roflol:
En die lening heb je ook al afbetaald. ;) Ik ga de mist in. ;) natuurlijk en jij liegt nooit over iets om het laatste van je gezicht te redden.
 
En uiteraard zou er op dergelijk kinderachtig gedreig ook mogen gereageerd worden:rolleyes:
Dreigen of waarschuwen ? Kan er toch ook niks aan doen dat hun wereld bestaat uit een extreme flop en dat ik dat weet. :p
 
En die lening heb je ook al afbetaald. ;) Ik ga de mist in. ;) natuurlijk en jij liegt nooit over iets om het laatste van je gezicht te redden.

Ik heb nooit een lening gehad, geen hypotheek, ik huur niks, zit niet bij de lotto.
Nog meer wat je denkt te weten over mij? :roflol:
 
Ik vind Uncle eigenlijk nog leuker dan Eatandgain, stiekem. Jammer dat ze elkaar niet hebben meegemaakt.
 
Wie zei dat ik het bij aangifte hou... en wie zei dat ik alleen naar de politie ga... tjonge daar schrikt iemand zoals jij toch niet voor terug... want wat doe jij nu mis... ik ken wel wat hardere maatregelen. ;) Dus ja proficiat he.

Wat ben je toch een zielig mannetje. Ga gewoon liften en hou verder je mond dicht, komt toch alleen maar poep uit.
 
Dreigen of waarschuwen ? Kan er toch ook niks aan doen dat hun wereld bestaat uit een extreme flop en dat ik dat weet. :p

Stuur gewoon pm naar hell93 met zijn persoonlijke gegevens in. Dan is het meteen duidelijk als je iets van hem afweet of niet en laat die discussie hier voor wat ze is..
 
M 28j 1m77 80kg 20%

11514-animated_gifchat8etf.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven