Fitness Seller

DBB…..vergane glorie?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben jij echt nog maar 25?

Want ik vermoei mensen aan een stuk door met ellenlange teksten als een bejaarde die probeert een beetje nuance overal in aan te brengen? ;-)
 
Amen...

Er zitten hier enorme rellers. En als je de moderators dan mailt dan krijg je antwoord van los het zelf maar op.

Ik daarentegen krijg een gele kaart omdat ik het complement geeft dat ze een lekkerbekje is... Mods doen hier weinig tot niets en lopen gewoon zoet met de sponsors en laten het board maar voor wat het is.

Dat komt ook omdat je regelmatig zelf op een volslagen idiote manier op mensen reageert. In je log alleen al staan daar zo 3 - 4 voorbeelden van. Kijk eerst eens naar jezelf en hoe je zelf omgaat met mensen voordat je de schuld van jezelf afschuift. Ik denk dat dit voor heel veel mensen die hier klagen ook zo is.
 
Want ik vermoei mensen aan een stuk door met ellenlange teksten als een bejaarde die probeert een beetje nuance overal in aan te brengen? ;-)

Haha. Dat nou ook weer niet, maar je post meer als een 40er idd :p
 
Haha. Dat nou ook weer niet, maar je post meer als een 40er idd :p

Wat je zegt ben je zelf! :oud:

Nee maar je hoeft toch niet oud(er) te zijn om een beetje redelijk en genuanceerd de dingen te proberen te benaderen. Dat zwart-wit denken is doorgaans te kort door de bocht ;)
 
Amen...

Er zitten hier enorme rellers. En als je de moderators dan mailt dan krijg je antwoord van los het zelf maar op.

Ik daarentegen krijg een gele kaart omdat ik het complement geeft dat ze een lekkerbekje is... Mods doen hier weinig tot niets en lopen gewoon zoet met de sponsors en laten het board maar voor wat het is.

Je moet ook mensen reporten als ze een regel verbreken, niet een pm sturen om te dreigen met politie aangiftes.
Oh enne, report is dat rood/witte driehoekje, NIET het weegschaaltje :roflol:
 
Kijk voor de grap eens naar de posts van Uncle Outist, pot verwijt de ketel in het kwadraat.
Alleen maar respons op trollen zoals jij....

Dus jij met je je opgeblazen antwoorden altijd... het is jij die altijd mensen aanspoort tot gedragingen die erg vergelijkbaar zijn met de jouwe. Jij bent volgens mij een van de ergste hier op het forum maar er zijn er zo nog wel wat hoor. Jij bent zo iemand die de ganse dynamiek verziekt. Ja de rotte appel als we dan toch spreekwoordelijk gaan doen he. Met je troll-naam en trol-levensbeleving. Jij hypocriet die er alleen maar mee bezig is mensen hun gedrag te verzieken.


Spijtig dat je al lang door de mand gevallen bent. Dus wat poog jij nu eigenlijk nog... je laatste gezicht nog zwarter te maken? Te doen alsof de wereld slecht is? Tjonge jonge.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

@ al die rest die er zo ineens opspringt.... weet je wat ga met 5-10 accounts hetzelfde uitroepen en gebruik al die accounts ook maar om een slachtoffer te vinden he.... rotapen.

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Je moet ook mensen reporten als ze een regel verbreken, niet een pm sturen om te dreigen met politie aangiftes. Oh enne, report is dat rood/witte driehoekje, NIET het weegschaaltje :roflol:
Hier zie je al hoe consistent de moderators zijn... haha...

Hey die aangifte kan nog steeds hoor. Maar weet je naam en adres is al genoeg. Ah wacht die staan hier al op die lijst. Juist.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

En wat doe je nu zo met je kleine procentje aandeel in de lotto?
 
Ojeej. Dit escaleert uit de hand.
 
Alleen maar respons op trollen zoals jij....

Dus jij met je je opgeblazen antwoorden altijd... het is jij die altijd mensen aanspoort tot gedragingen die erg vergelijkbaar zijn met de jouwe. Jij bent volgens mij een van de ergste hier op het forum maar er zijn er zo nog wel wat hoor. Jij bent zo iemand die de ganse dynamiek verziekt. Ja de rotte appel als we dan toch spreekwoordelijk gaan doen he. Met je troll-naam en trol-levensbeleving. Jij hypocriet die er alleen maar mee bezig is mensen hun gedrag te verzieken.


Spijtig dat je al lang door de mand gevallen bent. Dus wat poog jij nu eigenlijk nog... je laatste gezicht nog zwarter te maken? Te doen alsof de wereld slecht is? Tjonge jonge.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

@ al die rest die er zo ineens opspringt.... weet je wat ga met 5-10 accounts hetzelfde uitroepen en gebruik al die accounts ook maar om een slachtoffer te vinden he.... rotapen.

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Hier zie je al hoe consistent de moderators zijn... haha...

Hey die aangifte kan nog steeds hoor. Maar weet je naam en adres is al genoeg. Ah wacht die staan hier al op die lijst. Juist.

Je weet mijn naam en adres? Leuk voor je :roflol:
Alleen een aangifte tegen wat? Je kunt mij en andere mensen op negeer zetten zodat je er geen last meer van hebt.
De politie lacht zich kapot als jij aankomt hiermee.

En je hebt mijn naam en adres helemaal niet en al had je het wel via via, kom dan gewoon zelf langs in plaats van als een mietje naar de politie te gaan, omdat je dit niet aan kan.
 
Want ik vermoei mensen aan een stuk door met ellenlange teksten als een bejaarde die probeert een beetje nuance overal in aan te brengen? ;-)
Tenminste iemand die nog met redelijkheid bezig is en geen persoonlijke aanvallen lanceert op mensen... :cool: Is dit nu het driehoekje of het weegschaaltje...

Want bij mijne weten is patjeh altijd al in balans geweest.
 
Alleen maar respons op trollen zoals jij....

Dus jij met je je opgeblazen antwoorden altijd... het is jij die altijd mensen aanspoort tot gedragingen die erg vergelijkbaar zijn met de jouwe. Jij bent volgens mij een van de ergste hier op het forum maar er zijn er zo nog wel wat hoor. Jij bent zo iemand die de ganse dynamiek verziekt. Ja de rotte appel als we dan toch spreekwoordelijk gaan doen he. Met je troll-naam en trol-levensbeleving. Jij hypocriet die er alleen maar mee bezig is mensen hun gedrag te verzieken.


Spijtig dat je al lang door de mand gevallen bent. Dus wat poog jij nu eigenlijk nog... je laatste gezicht nog zwarter te maken? Te doen alsof de wereld slecht is? Tjonge jonge.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

@ al die rest die er zo ineens opspringt.... weet je wat ga met 5-10 accounts hetzelfde uitroepen en gebruik al die accounts ook maar om een slachtoffer te vinden he.... rotapen.

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Hier zie je al hoe consistent de moderators zijn... haha...

Hey die aangifte kan nog steeds hoor. Maar weet je naam en adres is al genoeg. Ah wacht die staan hier al op die lijst. Juist.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

En wat doe je nu zo met je kleine procentje aandeel in de lotto?

2rhljz.jpg
 
Je weet mijn naam en adres? Leuk voor je :roflol: Alleen een aangifte tegen wat? Je kunt mij en andere mensen op negeer zetten zodat je er geen last meer van hebt. De politie lacht zich kapot als jij aankomt hiermee.
En je hebt mijn naam en adres helemaal niet en al had je het wel via via, kom dan gewoon zelf langs in plaats van als een mietje naar de politie te gaan, omdat je dit niet aan kan.
Wie zei dat ik het bij aangifte hou... en wie zei dat ik alleen naar de politie ga... tjonge daar schrikt iemand zoals jij toch niet voor terug... want wat doe jij nu mis... ik ken wel wat hardere maatregelen. ;) Dus ja proficiat he.
 
topic ontsporings
 
Waaaaawwww... Wie is britney ? En verwaarloos jij nu het verschil tussen honger en aardig zijn te herkennen? Rotzak ben je. Zal ik ook moeite hebben met te herkennen wie je bent? Nee, en dan zien we nu het gedrag dat voortkomt uit honger... jouw rotgedrag... ga nog zo eens een leventje verder jonge...
 
Je bent je pilletje vergeten te nemen.

En wat een gezeik in dit topic :p
 
Wie zei dat ik het bij aangifte hou... en wie zei dat ik alleen naar de politie ga... tjonge daar schrikt iemand zoals jij toch niet voor terug... want wat doe jij nu mis... ik ken wel wat hardere maatregelen. ;) Dus ja proficiat he.

Zoals ik al zei, je hebt mijn naam en adres niet, dus waarom doe je zo je best om mij af te schrikken, of wat je dan ook aan het doen bent :roflol:
Ik lach me eerder kapot om jou :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven