AndroidHealthClinic

DBB…..vergane glorie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is misschien El Commandante? :eek: (wat was zijn eerste username nu ook weer?)

The Godfather van DBB. Ben zijn username ook kwijt.. faaakkk.
 
Stuur gewoon pm naar hell93 met zijn persoonlijke gegevens in. Dan is het meteen duidelijk als je iets van hem afweet of niet en laat die discussie hier voor wat ze is..

Hem?
 
Is die ganse topic toch voor gestart zeker. Alsof ts goede bedoelingen heeft...

Dan verzoek ik je vriendelijk om het nog een door te lezen wat ik heb geschreven.
Mijn bedoeling zijn niet om te rellen, maar om te kijken hoe we een leuk forum kunnen hebben en houden met zijn allen.

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Misschien een stomme vraag , maar waarom heb jij zelf buiten deze post niks toegevoegd aan DBB?

Zeker geen domme vraag.
Ik heb buiten deze post inderdaad geen andere bijdrage geleverd, maar in het geval ik dat wel had gedaan, was het dan meer of minder waar geweest?
 
Idd je moet respons geven op misinformeerders... die willen die aandacht toch... gaan ze hunzelf belangrijk voelen. ;)

Kunnen ze ook niet missen die misinformeerders... bedankt voor de compleet andere richting uit te gaan dan ik. ;) Zie je wel aan de andere kant van de wereld met mijn buit en je mag mss wel een appeltje van me lenen.

Antonio-Banderas-computer-you-got-me-yospos-reaction-13677939419.gif
 
Nee wij mods doen niks...

Alleen al in dit topic kaarten, topicbans en... Een slotje.

At your service.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven