MuscleMeat

Het niveau van scholing hier op het DBB

Laten we zeggen een woeste pubertijd die een aantal jaren te lang duurde in combinatie met een niet bepaald gunstige sociale situatie :D

Je bent wel goed op de hoogte van mijn terminologie maar mijn achtergrondverhaal die ik in de jaren tussen neus en lippen door toch wel heb losgelaten zijn je dan weer ontgaan, een beetje e-stalker had wel beter geweten!

VWO --> Universiteit

I don't give a crap. Opleiding zegt niets over iemands intelligentie...veel studenten zijn nog te dom om zelfstandig te ademen en veel mensen met een lager papiertje hadden makkelijk veel beter gekund mits ze daartoe bereid waren geweest, gelegenheid hadden gehad, stimulans voor hadden gekregen...blabla

Je kunt met iedereen een zinnig en goed gesprek hebben.

maar wat is de meerwaarde van het engels? iedereen spreekt die taal tegenwoordig vloeiend door tv etc. Heb zelf eerst ook een jaar engelstalige studie gedaan en je merkt eigenlijk het verschil niet een,s engels is niet meer een vreemde taal en je luisterd erna en spreekt het alsof het je eigen taal is.

Staat altijd mooi op je CV.

Benadrukt dat citaat van de lama dan echt de basis van het onderwijs.

Moet dat niet algemener bekeken worden ?

HAVO in 6 jaar afgrond.

Echter alsnog in de laatste belastingschaal terecht gekomen. :p

In eerste instantie niets afgemaakt. Van de Havo afgetrapt... daarna van de mavo, boeide me geen ****, totaal oninteressante algemene opleidingen.

Tijdje gevaren als matroos. Na een tijd denk je: dit wil ik niet m'n hele leven doen.

Op m'n 19e eindelijk (!) echt naar school gegaan. Toch nog Zeevaartschool Mbo en Hbo gedaan.

Het gaat puur om motivatie: vindt je het een leuke studie of niet? Waar doe je het uiteindelijk voor?

Ik had een zwaar dyslectische gast op de Hbo en hij heeft het gehaald.

Veel succes iedereen met of zonder studie!

Zit nu in mijn laatste jaar MBO
volgend jaar nog 3 jaartjes hbo.

Ben ik wel vrij oud als ik van school af kom.

2e klas mavo, daarna gaan werken op mijn 16e.

School is en was niet mijn sterkste kant.

Ben zojuist nog gestopt met een mbo opleiding in de zorg,was ik mee begonnen in september 2009.
Het huiswerk en stage + al die verslagen deed mij afhaken.
Als je een scheet laat moet je al een verslag schrijven en nog maar te zwijgen over alle bpv opdrachten en presentaties.Overzie het ook niet....

De gemiddelde HBO student zou zeggen, is dat alles ??
Maar Ik vindt het veel en is het me niet waard, dan maar geen diploma.

wat doe je nu dan?

ot:

ik ben net klaar met mijn inburgeringscursus. met hakkuh ofer de slood. heeft bloed, zweet en tranen gekost. nu heerlijk met mijn reet op de poef die uitkering trekken.

wat doe je nu dan?

ot:

ik ben net klaar met mijn inburgeringscursus. met hakkuh ofer de slood. heeft bloed, zweet en tranen gekost. nu heerlijk met mijn reet op de poef die uitkering trekken.

Doe nu even niks, maar zal weer worden wat ik altijd al deed.
Magazijnwerk of zoiets dergelijks, moet nog bedenken wat ik nu precies wil gaan doen.

HBO

Iva

Laten we zeggen een woeste pubertijd die een aantal jaren te lang duurde in combinatie met een niet bepaald gunstige sociale situatie :D

Je bent wel goed op de hoogte van mijn terminologie maar mijn achtergrondverhaal die ik in de jaren tussen neus en lippen door toch wel heb losgelaten zijn je dan weer ontgaan, een beetje e-stalker had wel beter geweten!

Mijn excuses, ik zal aan mijn stalkskills werken.

Waarom vermeld je je levensverhaal op een internetforum? :roflol:

Waarom vermeld je je levensverhaal op een internetforum? :roflol:

Ik had zo'n emo huilbui achter mijn pc omdat mijn vriendin me verlaten had :(

Nee geintje, ik heb nooit mijn levensverhaal verteld maar met de jaren wel het een en ander 'losgelaten' geloof ik, en ik vond jou nu net het type die dat allemaal verzameld en genoteerd zou hebben in zo'n speciaal blocnootje naast je keyboard!

Ik had zo'n emo huilbui achter mijn pc omdat mijn vriendin me verlaten had :(

Nee geintje, ik heb nooit mijn levensverhaal verteld maar met de jaren wel het een en ander 'losgelaten' geloof ik, en ik vond jou nu net het type die dat allemaal verzameld en genoteerd zou hebben in zo'n speciaal blocnootje naast je keyboard!

:roflol:

Zegt de man die standaard begint over kamelentenen als ie me probeert te beledigen:D

HBO, maar ik heb soms het idee dat dat ook geen k*t meer voorstelt. als je soms ziet wat voor achterlijke mongols van het HBO afkomen.

Als ik het zo hoor vinden echt goede leraren het HBO ook niet meer wat het geweest is.

Universiteit. Want meer dan de helft van de meisjes draagt geen onderbroekje daar.

Terug
Naar boven