XXL Nutrition

Het nut van deadliften aan anderen uitleggen

• Topic Starter Topic Starter
ded.cop zei:
lol gewoon ik zag die oefening en ik wou hem ook kunnen net zoals squatten dat mensen nog overgehaald moeten worden denk ik soms, maargoed zeg gewoon dat je het vooral niet moeten deadliften omdat ze anders veel te sterk en groot worden en juist veel te compound, want mensen moeten langer in de sportschool blijven hangen das goed voor de sportschooleigenaar!
Ja dat is goed,alleen ze weten waarschijnlijk ook niet wat compound is:rolleyes:
Wat betreft lang in de sportschool,ik ben zelf meestal het langste in de sportschool,zelfs als ik alleen compounds doe:eek:

mass_builder zei:
ik zou tegen ze zeggen dat deadliften slecht is en ze dat jij het ook niet zou doen. Je weet zelf toch beter?

Mensen die niet squaten en deadliften hebben daar veelal geen goede reden voor maar zijn gewoon lui.

Of iemand moet echt serieus zijn. Zeg dan dat het je onderrug versterkt en laat groeien en dat je er overall mass van krijgt. Want dat is zo.
Meestal zien ze me wel eens deadliften,dus zullen ze niet geloven dat ik het niet doe.Maar het is dan ook sarcastisch bedoeld als je dat zegt.Maar er zijn er toch best wel bij die serieus zijn.Wat jij daar tegen zou zeggen klinkt best goed,alleen hoor ik mezelf nog niet praten over overall mass;) .Santino zijn post was ook goed geloof ik,waarom is die gewist:( ???
mass_builder zei:
haha of zeg gewoon: echte mannen deadliften met hun tanden:roflol:
Haha,mijn hond deadlift met zijn tanden:p

Deadliften is levensgevaarlijk man! Het heet niet voor niks deadliften!

Wil je je soms doodtillen? Nou dan! Hyperextensions zijn een goed alternatief.

Deadliften, just another league bro.

boerenkool zei:
Deadliften is levensgevaarlijk man! Het heet niet voor niks deadliften!

Wil je je soms doodtillen? Nou dan! Hyperextensions zijn een goed alternatief.

alleen als je t fout doet is t levensgevaarlijk. het heet deadliften omdat je t vanuit n dood punt doet, en je rug 'dood' houdt.
DL is vooral om je algemene kracht te boosten. je wordt door DL zelfs sterker in BP :D

Deadlifts zijn hardcore

roxxe zei:
ja maar die gebruiken dan anaboleuh :(
Van anabolen alleen groei je absollut niet, sowieso als je anabolen gebruikt en je onderrug op geen enkele manier stimuleert groeit deze ook niet.
Dus die jongens die niet dlen zullen wel andere manieren hebben om hun onderrug goed te stimuleren.

roxxe zei:
ja maar die gebruiken dan anaboleuh :(
Van anabolen alleen groei je absollut niet, sowieso als je anabolen gebruikt en je onderrug op geen enkele manier stimuleert groeit deze ook niet.
Dus die jongens die niet dlen zullen wel andere manieren hebben om hun onderrug goed te stimuleren.

helaas m'n sarci ondertoon niet begrepen :(

maar doe es een cycle GH en train tijdens de cycle niet en check je stats na de cycle ;)

Volgens mij deadliften meesten niet omdat ze het gewoon niet kennen. Neem bijvoorbeeld mijn gym, er zijn misschien 5 mensen die deadliften en die komen allemaal op ander tijdstip dan mij (heel af en toe ga ik wat vroeger naar gym en zie ik ze). Dus je denkt er niet bij na om te deadliften omdat je de oefening gewoonweg niet kent. Ik deed altijd hyperextensions tot 45kg+ BW, maar kreeg last van men knieen. Idd raar :D deadliften is voor mij pijnlozer dan hyperextensions. Maar idd, ik vind dat bb ook moeten deadliften, tenzij je rugblessure hebt.

Ze zeggen dat als je ook maar een vage interesse hebt in een andere sport als fitness/ bb je moet gaan deadliften, omdat deadliften je vermogen om te springen en sprinten flink vergroot. En dat is in veel sporten best handig.

En ik heb wel eens gehoord dat vrouwen een sterke goed gepropotioneerde rug wel aantrekkelijk vinden, dat is ook belangrijk. :)

Ik vind het wel een lekkere oefening, dus als ik iemand er mee zie beginnen dan wil ik wel eens wat tips geven (zoals die knul vandaag die er bijna een front raise van maakte om het gewicht om zijn knieen te krijgen, nu was het maar iets van 20 kilo, maar je moet gewoon technisch goed beginnen, anders wordt het nooit wat).. Ik hoef ze niet over te halen om te gaan deadliften, maar als ze een lekkere oefening voor benen en onderrug zoeken dan wil ik ze wel eens vertellen over (R)DL.

De meesten nemen alles van mij aan omdat ik:
1 het beste lichaam heb daar.
2 In veel oefeningen de sterkste ben onder andere de deadlift.
3 Iedereen die wil toonden en die ik serieus heb begeleid ook groot en sterk zijn geworden.
4 Iedereen eruit lul als het op kennis aankomt daar.

Ik heb gewoon respect verdiend van degenen die mij al langere tijd kennen op de gym. Dus mijn advies is alleen in discussie gaan met diegenen waarvan jij denkt dat ze ook de drive hebben om met deze sport serieus bezig te zijn. Dan je kennis omtrent de deadlift te verwoorden. En jou resultaten voor je laten spreken.

Niemand helpen. Je moet concurrentie onderdrukken!

Ik heb nog nooit iemand bij ons op de sportschool zien deadliften, dus ik ben volgens mij de enige daar.

Terug
Naar boven