Miss Deadlift
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 65kg
Ja dat is goed,alleen ze weten waarschijnlijk ook niet wat compound isded.cop zei:lol gewoon ik zag die oefening en ik wou hem ook kunnen net zoals squatten dat mensen nog overgehaald moeten worden denk ik soms, maargoed zeg gewoon dat je het vooral niet moeten deadliften omdat ze anders veel te sterk en groot worden en juist veel te compound, want mensen moeten langer in de sportschool blijven hangen das goed voor de sportschooleigenaar!
Wat betreft lang in de sportschool,ik ben zelf meestal het langste in de sportschool,zelfs als ik alleen compounds doe
Meestal zien ze me wel eens deadliften,dus zullen ze niet geloven dat ik het niet doe.Maar het is dan ook sarcastisch bedoeld als je dat zegt.Maar er zijn er toch best wel bij die serieus zijn.Wat jij daar tegen zou zeggen klinkt best goed,alleen hoor ik mezelf nog niet praten over overall massmass_builder zei:ik zou tegen ze zeggen dat deadliften slecht is en ze dat jij het ook niet zou doen. Je weet zelf toch beter?
Mensen die niet squaten en deadliften hebben daar veelal geen goede reden voor maar zijn gewoon lui.
Of iemand moet echt serieus zijn. Zeg dan dat het je onderrug versterkt en laat groeien en dat je er overall mass van krijgt. Want dat is zo.
.Santino zijn post was ook goed geloof ik,waarom is die gewist
Haha,mijn hond deadlift met zijn tandenmass_builder zei:haha of zeg gewoon: echte mannen deadliften met hun tanden![]()