Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn voor jou dat je zo goed bent dat iedereen alles gelooft wat je zegt,ik heb alleen de beste deadlift omdat ik de enige ben die het doetg-men zei:De meesten nemen alles van mij aan omdat ik:
1 het beste lichaam heb daar.
2 In veel oefeningen de sterkste ben onder andere de deadlift.
3 Iedereen die wil toonden en die ik serieus heb begeleid ook groot en sterk zijn geworden.
4 Iedereen eruit lul als het op kennis aankomt daar.
Ik heb gewoon respect verdiend van degenen die mij al langere tijd kennen op de gym. Dus mijn advies is alleen in discussie gaan met diegenen waarvan jij denkt dat ze ook de drive hebben om met deze sport serieus bezig te zijn. Dan je kennis omtrent de deadlift te verwoorden. En jou resultaten voor je laten spreken.
?
Ik heb geen concurrentieM@rsel zei:

3XL zei:Draai de rollen eens om
Als mensen zeggen geen deads te doen moet je direct vragen waarom niet en dan geen genoegen nemen met verhalen als die&die doet het ook niet, of Jantje zegt dat ........., enz. maar echte gefundeerde uitleg waarom je beter niet zou deadliften
Marijn zei:waarom moet je deadliften? dat het een goede oefening is weet ik ook wel maar niemand maakt mij wijs dat je moet deadliften om groot te worden
maniac zei:Ik vind het wel relaxed dat niet iedereen deadlift, squat, etc. Is er tenminste 1 onderdeel haast nooit bezet.
roxxe zei:@mr deadlift why bother? doe gewoon door en laat je stats/lichaam voor zich spreken
)
vergeet het maar dus 
RichardV zei:Hoeveel denk je nu op je erector te kunnen pakken?
2-4 kg?
Dus als je je hele leven niet zou deadliften mis je misschien 2 kg spiermassa.

luppie zei:lees mijn handtekening, kun je weten hoe ik er over denk![]()
RubenSossa zei:sorry, kan het niet laten hier toch iets over te posten.
Deadliften belast niet alleen je erector Richard, maar de gehele achterkant. Kuiten, hams, onderrug, lats, traps, nek etc. Dus ik denk dat je wel meer dan 2 kg spiermassa kan winnen met jaren deadliften.![]()