Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit ruim 35 jaar onderzoek blijkt dat Rhodiola het transport van 5-HTP verbetert en de activiteit van MAO en COMT vermindert, wat resulteert in een toename van serotonine in de hersenen met 30%.
Het toedienen vanRhodiola in combinatie met antidepressiva verkortte de duur van het verblijf in het ziekenhuis en verminderde de bijwerkingen die gepaard gaan met tricyclische antidepressiva.
bron: http://serotonine-tekort.blogspot.be/2011/05/rhodiola-rosea.html
L-dopa is inderdaad de beste oplossing. En dat gaat makkelijk.
Heeft het nemen van L-dopa geen andere negatieve effecten?
Te lang nemen of te hoge dosis is niet aan te raden. Er is een reden waarom ze bij shizofrenie dopamine remmers geven, lol.JawelTe lang nemen of te hoge dosis is niet aan te raden. Er is een reden waarom ze bij shizofrenie dopamine remmers geven, lol.
Maar als je een ssri neemt kan het wel.
klopt ja maar de vraag is om hoeveel trypto gaat het?Stress verlaagt normaal testosteron (door cortisol verhoging). Maar onderzoek toont aan dat bv l-tryptofaan icm stress test an verhogen.
klopt ja maar de vraag is om hoeveel trypto gaat het?
me huisarts is vrij makkelijk met bloedaftappen maar dit gaat wel erg ver om steeds om de 100 mg te doenDat is persoonsafhankelijk en kan je best testen door telkens 100mg meer te nemen en naar de effecten te zien.
Beginnen met 100mg, niet 1000mg zoals vele supplementen bedrijven aanraden.

me huisarts is vrij makkelijk met bloedaftappen maar dit gaat wel erg ver om steeds om de 100 mg te doen![]()

dan heb je geen supp nodig, dat haal je met beetje eiwitrijk dieet er ook wel uit,
dan heb je geen supp nodig, dat haal je met beetje eiwitrijk dieet er ook wel uit,
Ik heb elektro acupunctuur gedaan en daar kwam uit dat ik een tekort heb aan GABA, meteen ingelezen (kan je paniek, stress, angst hebben) en dat klopte, meteen supps besteld en ik neem nu 750mg per dag voor het slapen.
Maar klopt het dat je die supps eigenlijk niet nodig hebt als je 200gram eiwit (aminozuren) en extra aminozuren neemt?
Ik bedoel haalt je lichaam het dan niet gewoon uit de voeding omdat GABA en product is van glutaminezuur?
Ik heb elektro acupunctuur gedaan en daar kwam uit dat ik een tekort heb aan GABA, meteen ingelezen (kan je paniek, stress, angst hebben) en dat klopte, meteen supps besteld en ik neem nu 750mg per dag voor het slapen.
Maar klopt het dat je die supps eigenlijk niet nodig hebt als je 200gram eiwit (aminozuren) en extra aminozuren neemt?
Ik bedoel haalt je lichaam het dan niet gewoon uit de voeding omdat GABA en product is van glutaminezuur?