- Waardering
- 2.952
Wow oke.... wel apart want die glutamine tabs zijn 500 mg per stuk
Ook staat op de verpakking neem 2 tot 6 tabletten per dag.
Ja dat bevelen meeste producenten aan, maar is dus teveel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow oke.... wel apart want die glutamine tabs zijn 500 mg per stuk
Ook staat op de verpakking neem 2 tot 6 tabletten per dag.
Ja dat bevelen meeste producenten aan, maar is dus teveel.
Ok. dus een halve tab per dag is dus voldoende tegen 'anxiety' ?
Voel me trouwens ook heel kalm op de 2000 mg die ik nu al o pheb. maar daarintegen wel weer zeer emotioneel. ( zelf denk ik dat de st. janskruid opnieuw zn werk moet gaan doen. 5 dagen off was toch iets te lang denk ik.
. Ja 2000mg gaat je testosteron sterk laten zakken en oestrogeen stijgt. Komt door te sterke GABA werking (Omzetting naar GABA). Wordt je na week helemaal gek van. Zeker met die combinaties, ze versterken elkaar nog eens.Yep. Ja 2000mg gaat je testosteron sterk laten zakken en oestrogeen stijgt. Komt door te sterke GABA werking (Omzetting naar GABA). Wordt je na week helemaal gek van. Zeker met die combinaties, ze versterken elkaar nog eens.
Gewoon een vaste hoeveelheid sin-janskruid met 200mg glutamine is voldoende.
3000mg L-glutamine is veel teveel. Daar is je probleem. Gelijke dosis met 5htp. Dus 100-200mg/dag.
B vitamines samen met een multivit is ook veel teveel. En je moet zien dat er maar 50% van adh in zit. 100% is al teveel icm je voeding. Ik zou b vitamines al zeker laten vallen en mss multivit ook.
Er zit ook al vitamine C in, dus even zien hoeveel in je multivit zit.
Magnesium max 400mg/dag en zit ook weer in je multivit.
Dus is teveel allemaal.

Yep. Ja 2000mg gaat je testosteron sterk laten zakken en oestrogeen stijgt. Komt door te sterke GABA werking (Omzetting naar GABA). Wordt je na week helemaal gek van. Zeker met die combinaties, ze versterken elkaar nog eens.
Gewoon een vaste hoeveelheid sin-janskruid met 200mg glutamine is voldoende.
allez Cools, ik neem soms 10gram glutamine per dag. Glutamine is toch een aminozuur dat je niet kan overdoseren. En goed voor de darmen ook.
glutamine is een verwaarloosbaar product als je gewoon je dagelijkse hoeveelheid eiwitten en whey binnenkrijgt.
glutamine is een verwaarloosbaar product als je gewoon je dagelijkse hoeveelheid eiwitten en whey binnenkrijgt.
er is een groot verschil tussen een aminozuur op nuchtere maag nemen en verschillende aminozuren te samen nemen. in het eerste geval passeert het de hersenbloedbarrière en in het tweede geval niet door de concurrentie van de andere aminozuren. als je GABA of tryptofaan neemt voor het slapengaan, neem je dat ook minstens twee uur nadat je iets geconsumeerd hebt, anders heeft het geen zin.
Bij B&F raden ze 20g aan op trainingsdagen en 10 op rustdage, dan is dit veel te veel ? maar waarom dan deze dosering ?
Cools, ben je bekend met dit stofje?
Dit is blijkbaar een aminozuur welke serotonine en dopamine kan verhogen.
Het is te koop in Nederland.
Zijn er nog die zich zo moe voelen door anti-psychotica?
Cools, is niet het goede topic maar wat vind jij van vitamine supplementen? ben aan het denken om evt bodybuilding vitamine pack toe te voegen
geef toe dat ik niet genoeg uit groenten en fruit haal, maar zelfs als ik het wel zou doen hoe denk jij hier over?