Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

haha thanks mannen. Vandaag Powerrack opgehaald bij Massalah. Brutaal ding. Maar gaat het brutaalste rack van nl worden als het aan mij ligt.

Things to do:

- 5 cm verlagen van 211 cm naar 206, kan ik hem op elke gewenste plek in de garage kwijt en ik kan de lassen onderaan nog eens mooier maken.

- Pull up bar eraan lassen.
- Dipstation ervoor maken.
- 3e dwarsligger achteraan maken
- Pinnen maken voor de bar
- bevestigingen voor bands onderaan eraan lassen.
- even opnieuw beetje mooi zwart maken.

Genoeg te doen dus....
Dikke tuning man! :cool:

Nee, brutaal speelparadijs al hoor. :)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha goed bezig Gijs !!

Laatst bewerkt:
1 van de zijkanten van het rack al doorgeflexed. Garage helemaal leeg gehaald en lampen verplaatst aan plafond. Morgen heel vroeg wil ik nog kijken of ik nog even nieuwe U balk kan regelen (scheelt tijd met andere schoonflexen) dan kan het al in zijn basale vorm staan voordat iedereen komt trainen.

is masallah retired ofzo?

Hier ook even mijn stones dan maar ;)

2vjobvd.jpg

De mooie is 110kg, de lelijke ca 135-140. Zwaardere komen eraan! En een log en farmers zijn ook binnenkort hier te bewonderen.

mooi spul matje! die grote zit al bloed aan! hardcorE!

Jawel dat doe ik altijd van alles toch?

Net daarom kan al niet wachten tot het volgend juweeltje van deze meester
metaalbewerker tentoongesteld wordt.

Goed bezig man, ben er zeker van dat meerderheid wel in uw schoenen wil
staan. ( op dat vlak tenminste :D )

Vraag me af wanneer G-men part time gaat bij klussen om Strongman spul voor anderen en een eigen "winkel" begint hehe.

Heb nu 2x een chain yoke gemaakt voor anderen en heb nog een t-bar in the corner voor verkoop. Maar tot nu toe valt er alleen een klein beetje iets aan te verdienen als ik oud ijzer heel gunstig krijg.

Maar goed als ik een mooie yoke of boom maak zou ik idd wel iets verdienen wat de moeite waard is. Maar heb het nu ook te druk met mijn eigen spul te maken. Rack is nu verlaagd en weer heel mooi gelast staat nu ook op z'n plek in de garage en ben er al heel tevreden mee. Morgen ga ik verder met de pinnen.

Fat bar + kettingen + plankjes met in het midden een haak in = chain yoke :)

2d1veqh.jpg

2q07go8.jpg

Zo kan het ook al zou ik nog een stuk van je houtjes afzagen want nu komen ze tegen je schenen als je wat breder loopt.

Ga ik inderdaad doen. Ze raakten ons nu net niet, maar als iemand wat zijwaartse schommeling gaat krijgen gaat die gegarandeerd geraakt worden. Op zich natuurlijk een goeie manier om te leren geen zijwaartse schommeling te creëren :D

Dan kan je er beter enkele nagels in zetten, zo leer je het veel sneller af.

Laatst bewerkt:
Ga ik inderdaad doen. Ze raakten ons nu net niet, maar als iemand wat zijwaartse schommeling gaat krijgen gaat die gegarandeerd geraakt worden. Op zich natuurlijk een goeie manier om te leren geen zijwaartse schommeling te creëren :D

Dan leer je vanzelf heel snel evenwicht te behouden en recht te lopen zonder geslinger. Zou het hout vervangen door hete poken die je schenen verbranden. Lekker hardcore doen :D

:roflol:!!!

Nieuwste project (naast nog 5 lopende ofzo haha)

nieuweboom.jpg

32.2 cm diameter = 0.6 meer als IFSA ongeveer gelijk aan kwalificatielog van NL.
Is kort log maar dat maakt natuurlijk weinig uit. De handvaten gaan natuurlijk weer op IFSA afstand.

Terug
Naar boven