AndroidHealthClinic

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Ga je ze ook in de verkoop doen?

stuur maar op G-men :p

Nieuwste project (naast nog 5 lopende ofzo haha)

nieuweboom.jpg

32.2 cm diameter = 0.6 meer als IFSA ongeveer gelijk aan kwalificatielog van NL.
Is kort log maar dat maakt natuurlijk weinig uit. De handvaten gaan natuurlijk weer op IFSA afstand.

haha zo snel al weer open geflext?cool!
hopelijk ben je net zo snel met onze timbers :P

• Topic Starter Topic Starter
Ga je ze ook in de verkoop doen?

Zit te denken om een yoke voor de verkoop te maken, heb 2 massieve 60mm stangen gedoneerd gekregen. Ga kijken of ik er 1 kan laten afdraaien aan de uiteindes naar 50 dan wordt dat een zeer brutale axle. De ander heb ik dan over. Daar kan een stukje vanaf voor een fat dumbbell en de rest als bovenbuis voor een yoke. Ik kan dan mss met de opbrengst wat rubberen schijven bekostigen.

Net om een lading tires geweest vandaag :D

3419661730_95933081c1.jpg

Laatst bewerkt:
doet het niet

:roflol: @ tom vt :D

nu wel ja ... haha t*ring wat een foto

Iets voor Savickas?

eerder voor savickas en pudzianowski samen :D

Nieuwe boom heeft alweer handvaten en een H balk gefixed. Zelfde maat als ik al heb. Timbers worden 85 cm lang. Moet even kijken hoe het zit met 20kg schijven en de ruimte voor je schenen.

Update: het log en de timbers zijn klaar. Met het log is al gespeeld. De timbers net afgemaakt. Ongeveer 6 uur totaal mee bezig geweest. 85 cm H balk met gasbuis loading pins (kwaliteit) 50mm gemonteerd onder een hoek van 45%. Net een rondje gelopen en kan prima met 20kg schijven. Ik schat ze nu op 40kg/stuk maar ze moeten nog gewogen worden. Ze zijn erg mooi:)

Ik denk aan 125 euro (Er zijn al mensen met eerste rechten:o). Hieke had foto gemaakt maar toen waren ze nog zonder loading pins. Maar ja goede foto komt nog.

nice farmers man ! En die schuine loading pins kunnen wel wat KG's hebben neem ik aan :)

Lijkt net of je al met massa produktie bent begonnen. Of zijn die handvaten naast die timbers iets anders?

Er staan 2 paar timbers. 1 paar van mij, en 1 paar dat na goedkeuring wrs naar irondevoted gaat. Die zwarte dingen links zijn de loading pins van de chain yoke.

Nog plannen om stones en hoge platforms te maken? Denk niet dat gewicht het grote probleem voor je zal zijn, maar thuis oefenen op hoogte lijkt handig.

Terug
Naar boven