AndroidHealthClinic

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
Weer even wezen klussen. Van partij rest ijzer wat ik had liggen Een deadliftbok gemaakt. Werkt goed tot nu toe alleen nog even getest met 120kg. Kijken hoe zwaar het is met 300kg, anders kan ik hem nog wat verfijnen.
Wel zo makkelijk voor de meet van de 31e.

deadliftbokRawPowerBaarn.jpg

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

En het is me voor de eerste keer gelukt om met bluetooth iets door te sturen hoehoe!!:cheer:

wat is dat? is dat zoals je bij olymische meets ziet dat ze daarmee de barbell omhoog hijsen?

och dan ben je zeker dat hij hoge gewichten kan houden ;)

Niks mis met te stevig inderdaad. Soms moet iets er niet alleen uitzien alsof het een auto kan houden maar ook echt de auto kan houden!

Nog een paar mooie ideeen opgedaan dus ik zal hem nog iets aanpassen voor het gebruikersgemak.

Damn, echt geweldig als je zo'n dingen allemaal zelf kan maken :) Moet ik ook maar es leren.

Gijs, misschien nog een ideetje voor jou:

pics050.jpg

Een silver dollar deadlift bak. Nice!

ubernice!

Wat is daar nou de meerwaarde van t.o.v. gewone verhoogde deadlift vanaf blokken.

een ander zwaartepunt denk ik, alhoewel ik niet zou weten hoe :D

lijkt me idd dat het iets anders aanvoelt dan een gewone barbell met schijven. Heeft ook iets hardcore natuurlijk. Denk aan de silver dollar deadlifts van Kazmaier en Youko Ahola. Die hadden ook van die bakken eraan hangen.

Foto is trouwens van een forumlid van Sugdenbarbell. Die bak gebruiken ze vandaag in de wedstrijd van St. Yves Engeland, waar Jules Bremers, Alex Moonen en Maurice Jansen vandaag aan meedoen.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

missch. kun je een zooi beesten in de kooien stoppen en die opfokken, waardoor ze gaan bewegen en je instabiliteit veel hoger wordt

:D

:roflol:

Afb010.jpg

Afb012.jpg

Afb011.jpg

barjack die af is en de nieuwe boom die al klaar geflexed is. Deze is 32.7 cm dik en gewoon 140cm (IFSA lengte). Deze zal een vaste gast worden van Raw Power Baarn en dan is de Fat Bastard de eerste die in de verkoop gaat.

hoeveel weegt die fat basterd leeg?

Gijsman, wat kost bij jou een kettingyoke en een paar simpele timbers?

hoho mannen ik heb geen tijd meer om op verzoek te lassen. Als ik ergens tegenaan wandel en ik kan goedkoop wat maken dan meld ik dat wel. Ik moet mijn huis nog verbouwen vandaar.

Terug
Naar boven