MuscleMeat

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Valt wel mee toch. Gaat je leven lang mee, blijft voor altijd zijn waarde behouden

Het is meer alles samen dat het duur maakt, sportschool abbo, eiwitten, dan weer een keer gewichthefschoenen grippers etc.

Maar je hebt verder wel gelijk, als ik een beetje wil gaan meedoen moet ik toch investeren!

Mooi ding Gijs!

Kwam ik tegen op fb, heb me er zelf nog niet aan gewaagd maar lijkt me niet zo moeilijk om te maken...

kd3j2b.jpg

Laatst bewerkt:
Niet echt een strongmanattribuut, maar er is verder niet echt een vergelijkbaar topic..

Heb samen met een kameraad een wandrek gemaakt om allerlei core oefeningen op te kunnen doen :)

003.jpg

apenkooi :)

haha was ook het eerste toen ik dat plaatje zag,
lagere school memory's

• #1.047
wel mooi gemaakt.

Nu het boom "probleem" opgelost is heb ik weer iets anders namelijk stenen. Iemand een idee zelf maken of kopen?

of gewoon iedere week bij Gijs trainen JP , hij heeft stones plus officele platform :)

• #1.050
JP ergens heb ik het idee dat we het komende jaar veel vragen van je gaan zien tot je weer een hele eigen loods vol hebt liggen haha.

ps. Zelf gieten die stones in mallen van slater.

Thanks man. En lijkt er wel op haha.

Nice man!

Maar je woont toch antikraak daar? Wordt het wel zo gewaardeerd als je daar een beetje in de muur loopt te hakken en zagen? :P
Eh niet echt haha... Ze waren al keer komen kijken en toen klaagden ze al over de bokszakken en ringen etc die we hadden opgehangen. Toen heb ik een brief gestuurd om officieel toestemming te vragen, maar verder niets meer van gehoord. Zal wel ergens zijn blijven liggen :p Ik zie het allemaal wel! Maar er is inderdaad zo kans dat we die ruimte helemaal leeg moeten halen een keer.

In dat geval ga ik eens kijken of ik iets kan huren ergens, want ik ben ook al aan het zoeken naar een brug en voltigeerpaard en ik train altijd met een paar vrienden samen dus moet te doen zijn :)

Hoe zijn jullie eigenlijk aan die loods gekomen? (@gmen)

Laatst bewerkt:
  • #1.054
Rond rijden, loods zien staan, contact opnemen met kadaster en betalen voor info wie de eigenaar is, bellen met eigenaar, cv opsturen en motivatie, afspraak maken met eigenaar en onderhandelen.

Gijs had je die Slater mallen in de US gekocht?

Wat een afrip die molds. Kost meer dan een steen zelf

• #1.057
Gijs had je die Slater mallen in de US gekocht?

Nee ik heb ze van Mikeo nu liggen.

Wat een afrip die molds. Kost meer dan een steen zelf

Ja zijn duur idd. Maar ze zijn heel vaak te gebruiken.

Vandaag zin om wat te klussen. Even een rek gemaakt voor mijn barbells. Ik heb altijd zat rommel liggen nog om te febriceren dus dit kon nog mooi zo. Wordt het weer wat overzichtelijker @ RPB.

Heb ook nog zakken beton gehaald en zal nu ook gaan beginnen aan een stone van 170-180 kg:)

Afb016-1.jpg

Mooi dat rekje :) Heb iets gelijkaardigs, is wel handig.

Mooie vuurwerkstandaards voor met oud en nieuw Gijs :thumbs:

Terug
Naar boven