Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Inhoudsopgave toegevoegd. En ik hoop dat ze er nu een sticky van maken...

Echt geil dit!

toch nog langer dan een uurtje extra bezig geweest lijkt het zo :p ziet er al goed uit!

• #1.084
Haha ja Kev, ik kan nooit stoppen. Moest nu wel stoppen omdat het beton moest drogen anders was ik wrs doorgegaan tot de vroege uurtjes....

• Like
Waarderingen: koef
haha, mooi man - aan motivatie nooit een gebrek!

Hehe, eindelijk een sticky!

Inhoudsopgave toegevoegd. En ik hoop dat ze er nu een sticky van maken...

als je het echt netjes wilt maken, maak je van de pagina verwijzigingen clickable hyperlinks. Dan kunnen mensen direct erop klikken en naar de pagina toegaan. Zal t je wel een keer laten zien als je wilt.

• #1.088
als je het echt netjes wilt maken, maak je van de pagina verwijzigingen clickable hyperlinks. Dan kunnen mensen direct erop klikken en naar de pagina toegaan. Zal t je wel een keer laten zien als je wilt.

Wil ik best doen, hoe doe ik dat?

Rechtsboven in een post staat bijvoorbeeld #1088

Als je daarop klikt kom je direct bij de juiste post

Dus bijvoorbeeld

[ url=http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/show-eigen-gemaakte-strongman-attributen-topic-163453/index54.html#post6021278]Stone met insert[ /url]

wordt:

Stone met insert

[ url=plaats hier dus de link naar de juiste post]hier de bijbehorende titel[ /url]

Alleen dan geen spaties in de tags

Laatst bewerkt:
  • #1.090
Weer 2 uurtje therapeutisch knutselen. Bijna af nu, wachten tot zondag voor beton.

Afb076_3.jpg

Looking good :D

Heb je hem al gewogen? of nog steeds een schatting?

• #1.092
Nog steeds schatting. Mijn weegschaal gaat sowieso maar tot 150 geloof ik.

Dan weet je in ieder geval dat hij meer weegt dan 150kg? :D

Hey Gijs jij doet toch ook booglassen met 'baguetten' (elektrode stokken jeweet), welke dikte gebruik jij ? Gebruik jij verschillende baguetten voor verschillende lassen ?

Grtz

Heren! (of dames) ik heb overbodig: een boomstam volledig RVS! alles helemaal door gelast diameter 30cm handvaten 62cm uit elkaar en 70 kilo leeggewicht. De sleeves zijn 2,8cm en die zijn er af te schroeven, Al met al een heel tof ding! Liefst ruilen tegen olympische stang + rond de 150 kilo gewicht of een goede squat-rack (cage) ofzo. Wie o wie maakt me los??? Groet, Peter de Jong

• #1.096
Sterke dame die begint met 70kg Peter. Maar ik denk dat je beter een foto kunt posten met een prijs in het verkoop topic dan een ruil.

@ Koef, idd ik gebruik elektroden. 2,5mm Dan gebruik ik meestal 80-100A des te dikker het materiaal des te hoger het amperage. In principe zou 3mm ook niet verkeerd zijn. Dat is zeg maar 100-120A. Kijk dus welk amperage je lasapp aankan. Ik zou in de regel gewoon gaan voor 2,5mm.

Ja heb voorlopig alleen met 3.25 gelast op ~115 amps. Had de indruk dat deze te dik zijn voor bepaalde kleine lassen.

Sterke dame die begint met 70kg Peter. Maar ik denk dat je beter een foto kunt posten met een prijs in het verkoop topic dan een ruil.

@ Koef, idd ik gebruik elektroden. 2,5mm Dan gebruik ik meestal 80-100A des te dikker het materiaal des te hoger het amperage. In principe zou 3mm ook niet verkeerd zijn. Dat is zeg maar 100-120A. Kijk dus welk amperage je lasapp aankan. Ik zou in de regel gewoon gaan voor 2,5mm.

Ilja?:D en ik zal ook ff foto maken;)

• #1.099
Ja heb voorlopig alleen met 3.25 gelast op ~115 amps. Had de indruk dat deze te dik zijn voor bepaalde kleine lassen.

Ligt eraan hoe je last. Kijk voor strongman spul zal het meeste 3mm zijn of dikker. Axles, boomstammen, platen voor powerstairsblokken, yokes etc allemaal dus prima te doen met 115A. Als je echter 2 platen naast elkaar gaat leggen en je wilt een naad vullen en beide materiaal is 3mm dik dan kan het al zijn dat je het materiaal gaat smelten. Dan zou je ongeveer 80A moeten gebruiken met een 2,5 dik. Bij mij heb ik dat bv gedaan bij de:

-Prowler
-Duckwalk
-Conan's wheel

en nog wel paar dingen waar 100+ gewoon net teveel was.

• #1.100
Powerstairsblok zo goed als af, ga alleen nog hoeken eraf halen bij de handel zodat hij makkelijker hoog op getrokken kan worden en dan in de hammerite.
Morgen wel even mee naar RPB om te testen. Gruwelijk apparaat weer geworden.

Afb078_2.jpg

Terug
Naar boven