- Waardering
- 2.657
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ dat volgens mij een groot deel van de bevolking de huidige 'regering' helemaal niets vindt, en ze het liever vandaag dan morgen ziet vertrekken.
Of heb ik het mis?
Hij woont niet voor niks in nederland, anders was hij wel in iran gebleven
Iraanse humor, het blijft geweldig. Zie dat wel vaker, die overtuiging dat Iran onoverwinnelijk zou zijn. Het klinkt wel stoer natuurlijk.
Iran zal net zo snel vallen als Irak of Afghanistan als het er op aankomt. Paar leuke clusterbommen hier en daar en zeg maar dag tegen de Iraanse strategische midddelen.
Het erge aan het geheel vind ik dat nucleaire dreiging het enige is wat urgentie geeft. Het feit dat het een verschrikkelijke dictatuur is. Middeleeuwse straffen als steniging opgelegd worden door de staat....en als het nu zo was dat de Iraniërs dat zelf willen dan is dat tot daar aan toe. Maar de controle van de staat en de terreurmiddelen die zij inzetten tegen hun onderdanen leidt tot de conclusie dat die mensen daar echt gebukt gaan onder de dictatuur.
@Leget35, wat is jou visie hierop? Is Iran een souverein land waar wij ons niet met interne gelegenheden moeten bemoeien of is Iran een dictatuur die miljoenen mensen hun vrijheid ontneemt en terreur inzet tegen hun eigen volk.
dat, toen vroeger de koning er nog was, was iran 1000x maal beter hoor
ik bedoel er verder niks mee.. de regering daar nu zuigt en mogen dood idd, enige wat ik wou zegge was dat ze nogal veel atoom bommetjes hebbe en als ze hun zin niet krijgen ze snel boos worden
Ik word een beetje eng van dat anti-semitisme en de laatste tijd. Zo frapant dat boardlinkserts dit gedogen. Is dit wederom een gevalletje van de confrontatie niet durven aangaan of geen stelling durven nemen?
Nog voor de eerste langeafstandsraket op een westers land is gevallen is Iran al met de grond gelijk gemaakt. Problem?lol ik ben iraans, ik weet nu al dat westerse landen vernietigt zullen worden
Met het soort regimes zoals nu in Iran is het goed mogelijk dat mochten zij over kernwapens beschikken er als eerste 1 op Tel Aviv plempen. Ik vind dat geen enkel land een kernbom verdient en denk dat je beter een land als Iran in de chaos kan storten dan zo'n risico te nemen.
Overgins is het "westen" ook degene geweest die de exodus gesteund heeft en wie A zegt mag ook B zeggen.
Ik word een beetje eng van dat anti-semitisme en de laatste tijd. Zo frapant dat boardlinkserts dit gedogen. Is dit wederom een gevalletje van de confrontatie niet durven aangaan of geen stelling durven nemen?
Nog voor de eerste langeafstandsraket op een westers land is gevallen is Iran al met de grond gelijk gemaakt. Problem?

lol ik ben iraans, ik weet nu al dat westerse landen vernietigt zullen worden
Antisemitisme? Welk antisemitisme dan? Volgens mij is er toch meer sprake van islamofobie bij sommigen hier.
Maar goed volgens jouw is stelling nemen dus een oorlogshouding en gedogen dat kamerleden zich net zo debiel gedragen als degenen die ze menen te moeten bestrijden. Debielen tegen debielen dus.
Over welke exodus hebben we het trouwens? De Joden wilden toch het liefst zelf dat beloofde land hebben omdat het nou eenmaal ooit voor een gedeelte hun grondgebied was. Of is Zionisme nou ook al een linkse hobby?

Nog voor de eerste langeafstandsraket op een westers land is gevallen is Iran al met de grond gelijk gemaakt. Problem?