Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Islamofobie? Ja want t zijn de joden die zichzelf opblazen voor dr geloof
Nou volgens mij begeleiden we ze maar wat graag naar "het beloofde land" omdat het westen ze niet moest. Denk dat we beide schuldig zijn.
Dus wij zijn debielen volgens jou omdat we willen voorkomen dat een bondgenoot een nuke op zn kop krijgt. Beetje raar.
Ja dus? Ik heb ruim 2 jaar heel veel in Frankrijk gezeten. Wat nu?
Ja dus? Ik heb ruim 2 jaar heel veel in Frankrijk gezeten. Wat nu?

Wegwezen....
OT:
De PVV heeft een duidelijke link naar Israël en dat geeft helemaal niets. Tenzij je politieke standpunten aangaande buitenlandse politiek erbij gaat betrekken terwijl hier geen concrete aanleiding toe is. Provoceren en aansturen op een oorlog is niet aan de PVV maar aan het kabinet mocht dit nodig zijn.
Ze vatten hem wel erg goed samenUitgegeven: 15 december 2010 14:51
Laatst gewijzigd: 15 december 2010 14:52
DEN HAAG - Geert Wilders is volgens Amerikaanse diplomaten ''geen vriend van de VS'' en ''een doorn in het oog van de Nederlandse coalitie''. Dat meldde de Britse krant The Guardian op basis van ongedateerde WikiLeaks-documenten.
Toen Amerikaanse diplomaten president Barack Obama informeerden over de Nederlandse politiek, wezen ze Obama volgens The Guardian op het feit dat de PVV de snelstgroeiende partij van Nederland was.
Daarbij noemden ze Wilders ''geen vriend van de VS''. Dat lag vooral aan de afkeer van Wilders tegen een Nederlandse militaire aanwezigheid in Afghanistan.
Volgens de diplomaten blijft de ''non-conformist met gouden pompadoerkapsel met zijn anti-islamitische, nationalistische vrijheidspartij een doorn in het oog van de coalitie en kapitaliseert hij de sociale spanningen die voortkomen uit de mislukte integratie van een kleine miljoen Nederlandse moslims''.
(Bron:nu.nl)

Ligt het aan mij of was jij vroeger pro-PVV?De PVV slaat wartaal uit om zo weer eens in het nieuws te komen. Oorlog moet niet als eerste middel gebruikt worden.
Ik hou niet van kunstmatig gestimuleerde processen.
U stelt een vraag die ik onmogelijk, in mijn ogen, duidelijk kan beantwoorden met een paar regels.