Fitness Seller

Nieuws 'Het Westen moet Iran aanvallen'. Oorlogstaal van de PVV in Tweede Kamer

...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Islamofobie? Ja want t zijn de joden die zichzelf opblazen voor dr geloof :rolleyes:
Nou volgens mij begeleiden we ze maar wat graag naar "het beloofde land" omdat het westen ze niet moest. Denk dat we beide schuldig zijn.
Dus wij zijn debielen volgens jou omdat we willen voorkomen dat een bondgenoot een nuke op zn kop krijgt. Beetje raar.

Jij gooit het op antisemitisme terwijl volgens mij de motieven van de PVV vooral voortkomen uit islamofobie en een ultrazionistische houding. Dus nogmaals, wie zijn de antisemieten dan in het dit verhaal? Iran zeker en volgens mij wil niemand die achterlijke houding van Iran gedogen maar er is wel een wereld van verschil tussen druk uitoefenen en oorlogshandelingen.

Ja dus? Ik heb ruim 2 jaar heel veel in Frankrijk gezeten. Wat nu?

Wegwezen....

Als ik één volk verafschuw is dat wel het Franse of Franstalige volk.

OT:
De PVV heeft een duidelijke link naar Israël en dat geeft helemaal niets. Tenzij je politieke standpunten aangaande buitenlandse politiek erbij gaat betrekken terwijl hier geen concrete aanleiding toe is. Provoceren en aansturen op een oorlog is niet aan de PVV maar aan het kabinet mocht dit nodig zijn.

Je houdt het wel lekker overzichtelijk zo he "Situation" ?

• Topic Starter Topic Starter
Wegwezen....

OT:
De PVV heeft een duidelijke link naar Israël en dat geeft helemaal niets. Tenzij je politieke standpunten aangaande buitenlandse politiek erbij gaat betrekken terwijl hier geen concrete aanleiding toe is. Provoceren en aansturen op een oorlog is niet aan de PVV maar aan het kabinet mocht dit nodig zijn.

Dat geeft wel, de loyaliteit verdomme!! Dezelfde loyaliteit die volgens Wilders een zeer grote rol speelt als het gaat om bewindslieden met een moslimachtergrond. Wilders heeft echter veel hechtere banden met zijn Israelische broeders en wordt er mogelijk financieel door gesteund. Hij is geen volksvertegenwoordiger voor Israel, hij is volksvertegenwoordiger voor Henk en Ingrid.

'Wilders is geen vriend van VS'

Uitgegeven: 15 december 2010 14:51
Laatst gewijzigd: 15 december 2010 14:52

DEN HAAG - Geert Wilders is volgens Amerikaanse diplomaten ''geen vriend van de VS'' en ''een doorn in het oog van de Nederlandse coalitie''. Dat meldde de Britse krant The Guardian op basis van ongedateerde WikiLeaks-documenten.
Toen Amerikaanse diplomaten president Barack Obama informeerden over de Nederlandse politiek, wezen ze Obama volgens The Guardian op het feit dat de PVV de snelstgroeiende partij van Nederland was.

Daarbij noemden ze Wilders ''geen vriend van de VS''. Dat lag vooral aan de afkeer van Wilders tegen een Nederlandse militaire aanwezigheid in Afghanistan.

Volgens de diplomaten blijft de ''non-conformist met gouden pompadoerkapsel met zijn anti-islamitische, nationalistische vrijheidspartij een doorn in het oog van de coalitie en kapitaliseert hij de sociale spanningen die voortkomen uit de mislukte integratie van een kleine miljoen Nederlandse moslims''.

(Bron:nu.nl)
Ze vatten hem wel erg goed samen :roflol:

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
"Kunst en cultuur mag van mij helemaal weg." :roflol:

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug