AndroidHealthClinic

Nieuws 'Het Westen moet Iran aanvallen'. Oorlogstaal van de PVV in Tweede Kamer

Oproepen tot oorlogshandelingen vind ik toch wel een vrij ernstige zaak. Om de goeie orde te bewaren zou het imo beter zijn als Wilders en de rest van de partij geëlimineerd wordt. De partij wordt telkens iets extremistischer in hun standpunten. Vergelijkbaar met Hitler: Angst zaaien, bevolkinggroep de schuld geven, oproepen tot vergelding, oproepen tot oorlog.

-

Laatst bewerkt:
Pro-PVV betekent niet dat ik alles goedkeur wat die mensen doen. Ik heb wel sympathie voor die partij op bepaalde punten, dat dan weer wel. Ik ben voor het kritisch kijken naar immigratie, overname en bijvoorbeeld bijstandtrekkers. Kunst en cultuur mag van mij ook helemaal weg.
Snap ik, maar nu kwam het even over alsof je helemaal PVV-basher was geworden, maar niet dus, ok.

Hij heeft al weer gezegd dat zijn woorden verkeerd begrepen zijn en hij het anders bedoeld.

:rolleyes:

1 keer in Afghanistan gezeten, Iran hoef ik nou niet perse ook heen.

oh, mag ik vragen waar je dat vandaan hebt?

Moslims als zondebok bestempelen, het voorstellen om Nederlandse k*tmarokkanen terug te sturen naar hun eigen land. In mijn ogen niets anders dan een vergelding voor al het leed dat ons is aangedaan door die 'k*tmarokkanen'. Een oplossing schreeuwen die in de smaak valt bij mensen met een angst voor bepaalde geloven. Het probleem is nu geworden hoe we van die k*tmarokkanen afkomen ipv hoe een samenleving leefbaar gemaakt wordt, imo een erg vieze benadering. Over 20 jaar gaat ditzelfde verhaal namelijk spelen met Poolse werklui die niet goed geïntegreerd zijn, zo kan je natuurlijk wel aan de gang blijven met binnenhalen en terugsturen. Constructief draagt het niets bij. Het innemen van stellingen puur om een wig te slaan tussen 2 geloven, zoals in de kwestie Israel. Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?

-

Laatst bewerkt:
Daag hem niet uit, straks verdwijnt hij weer voor een week om stevig onderzoek te doen.

Dat is alleen als ik werk en niets te doen heb ;)

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Kom dan eens met bronnen, filmpjes of weet ik veel ook dat Geert Wilders zich schuldig maakt aan deze feiten. Ik ken deze niet en bestempel die post dus ook als onwaar, maar het staat natuurlijk wel leuk, lekker schreeuwen.

Je denkt toch zeker niet dat ik nu m'n tijd ga zitten verdoen om een ventje van 17 jaar met kisten en een bomberjack te vertellen hoe het in elkaar zit terwijl je het gewoon had kunnen volgen :rolleyes:

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kom dan eens met bronnen, filmpjes of weet ik veel ook dat Geert Wilders zich schuldig maakt aan deze feiten. Ik ken deze niet en bestempel die post dus ook als onwaar, maar het staat natuurlijk wel leuk, lekker schreeuwen.

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, zijn uiteindelijk direct gerelateerd aan migranten."

De schuld geven

"De islam infiltreert Nederland, nee het hele westen." "Niet alleen Israël voert een existentiële strijd, ook Europa"

Angst zaaien en de schuld geven
"Ik geloof niet dat Culturen gelijkwaardig zijn. Onze cultuur is veel beter dan de achterlijke islamitische cultuur."

"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."

Haat zaaien en oproepen tot geweld

Denk je nou echt dat hier nog iemand jou serieus neemt HardcoreNL? Wie was ook alweer degene die "zomaar wat riep" in dat topic over wetenschappelijke kennis tegenover spiritualiteit?

EricR: die laatste uitspraak.. What the hell? heeft hij dat echt gezegd?!

Ach ja volgens HardeKern.NL mag alle cultuur verdwijnen, niks uitgezonder. Wordt toch wel stil in zijn kamertje dan, geen stampertjesgedreun ook meer.

-

Laatst bewerkt:
Iemand die wel de discussie aangaat en niet uit de weg. Ik hoop dat er nou eens veel over de PVV bovenwater komt, want je moet niet dingen gaan aanmeten. Als ik zeg in een groep mensen er zijn luizen dan heeft iedereen opeens kriebel op zijn hoofd.

t*ring, je gaat er niet op vooruit he? ****..

Iemand die wel de discussie aangaat en niet uit de weg. Ik hoop dat er nou eens veel over de PVV bovenwater komt, want je moet niet dingen gaan aanmeten. Als ik zeg in een groep mensen er zijn luizen dan heeft iedereen opeens kriebel op zijn hoofd.

:fuu:

Welke rol speel je nou weer?

Ja, leuk die feitjes die je even opsomt. Alleen worden feiten op een bepaalde manier gebruikt. Als een kwart van de moslim allochtonen een uitkering ontvangt, betekent dit dat driekwart gewoon netjes aan het werk is. Is het dan niet een beetje flauw om het over "moslim allochtonen" als groep te hebben en ze als groep in een bepaalde hoek te drijven? Hier komt ook nog eens bij dat er veel factoren van invloed kunnen zijn op het al dan niet kunnen vinden van werk, zoals een lage opleiding hebben genoten in het land waar deze groep vandaan komt. Het is te makkelijk om het aan luiheid / onwillendheid / wat dan ook te wijten. Nu jij weer.

Terug
Naar boven