- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Ik ook niet, maar het zou wel humor zijn. Als Costa Rica wint van Ecuador morgen is het in ieder geval nog geen gelopen race voor Duitsland.
Guido20 zei:Ik zal niets zeggen over de winst van onze Oosterburen......
Toch wel, hoe krijgen ze het altijd voor elkaar dat er in de laatste paar minuten een of andere lelijke Duitser met een aftans Ruhrgebied hoofd toch nog die bal in het goal parkeert....
Guido20 zei:Ik zal niets zeggen over de winst van onze Oosterburen......
Toch wel, hoe krijgen ze het altijd voor elkaar dat er in de laatste paar minuten een of andere lelijke Duitser met een aftans Ruhrgebied hoofd toch nog die bal in het goal parkeert....
boerenkool zei:
Duitsland gaat zowiezo door, is het niet als eerste, dan is het als tweede.EricR zei:Ik ook niet, maar het zou wel humor zijn. Als Costa Rica wint van Ecuador morgen is het in ieder geval nog geen gelopen race voor Duitsland.
Centaur zei:Duitsland gaat zowiezo door, is het niet als eerste, dan is het als tweede.
Centaur zei:Duitsland gaat zowiezo door, is het niet als eerste, dan is het als tweede.
Doelsaldo bepalend bij gelijke eindstand na groepsduels
De nummers één en twee van de acht groepen plaatsen zich voor de achtste finales. Bij het bepalen van de eindstand in de groep, zijn in eerste instantie de volgende criteria - bekeken over alle drie de groepswedstrijden - bepalend:
1. totaal aantal behaalde punten
2. doelsaldo
3. aantal gescoorde goals
Mochten meerdere teams op basis van bovenstaande zaken gelijk eindigen, dan wordt in eerste instantie naar het onderling resultaat gekeken. Daarna is het onderlinge doelsaldo bepalend. Geeft ook dit geen uitsluitsel, dan geeft het aantal gescoorde doelpunten in de onderlinge ontmoetingen van betrokken teams de doorslag. Wanneer ook deze cijfers gelijk zijn, dan wordt via loting bepaald wie doorgaat naar de volgende ronde.
EricR zei:[Link niet meer beschikbaar]
Nog niet officieel door, ook al is de kans nihil dat Costa Rica of Ecuador of Duitsland met grote cijfers verslaat.
.. Ik hoop echt dat de polen het gelijk kunnen houdenSiRoj zei:Jemig, zit Duitsland-Polen te kijken... 88 minuut nu, spannend man.. Ik hoop echt dat de polen het gelijk kunnen houden
Sportfood.nl zei:Duitsland gaat gewoon verdiend door.
Let op mijn woorden zij gaan weer heel ver komen. Snap niet dat mensen ze vooraf al afschreven. NOOIT doen bij de Duitsers!
Het elftal stelt niet veel voor, maar in eigen land, gekoppeld aan hun winners mentaliteit zorgt er gewoon voor dat ze ver komen.