XXL Nutrition

Het WK 2006 topic!

Ik ook niet, maar het zou wel humor zijn. Als Costa Rica wint van Ecuador morgen is het in ieder geval nog geen gelopen race voor Duitsland.

EricR zei:
Ik ook niet, maar het zou wel humor zijn. Als Costa Rica wint van Ecuador morgen is het in ieder geval nog geen gelopen race voor Duitsland.

Laten we daar op hopen dan. Al moet ik zeggen dat voor de beleving van het toernooi bij onze Oosterburen het goed is dat ze er nog een tijdje inblijven

Scherp gezien Eric. :thumbs:

Ik zal niets zeggen over de winst van onze Oosterburen......

Toch wel, hoe krijgen ze het altijd voor elkaar dat er in de laatste paar minuten een of andere lelijke Duitser met een aftans Ruhrgebied hoofd toch nog die bal in het goal parkeert....

Guido20 zei:

Toch wel, hoe krijgen ze het altijd voor elkaar dat er in de laatste paar minuten een of andere lelijke Duitser met een aftans Ruhrgebied hoofd toch nog die bal in het goal parkeert....

Omdat ze pas ophouden met voetballen als het fluitsignaal klint. Kunnen wij Nederlanders nog wat van leren denk ik. Garry Liniker had in ieder geval zwaar gelijk

Guido20 zei:

Arbeit macht Tore.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Duitsland gaat zowiezo door, is het niet als eerste, dan is het als tweede.

• Topic Starter Topic Starter
In het meest gunstige, en onwaarschijnlijke geval, moeten Costa Rica 2 keer, én Equador nog 1 keer winnen, en dan nog, heeft Duitsland een redelijk hoog doelsaldo.

Duitsland gaat gewoon verdiend door.
Let op mijn woorden zij gaan weer heel ver komen. Snap niet dat mensen ze vooraf al afschreven. NOOIT doen bij de Duitsers!

Het elftal stelt niet veel voor, maar in eigen land, gekoppeld aan hun winners mentaliteit zorgt er gewoon voor dat ze ver komen.

Centaur zei:
Duitsland gaat zowiezo door, is het niet als eerste, dan is het als tweede.

Natuurlijk gaan ze door, maar het is nog niet officieel. Hoop doet leven, Costa Rica moet vanmiddag zijn sportieve plicht doen.

Onderling resultaat geld toch als ze punten gelijk staan?? Dit heb ik tenminste al een paar keer gehoord.

Dus zijn door!

[Link niet meer beschikbaar]

Doelsaldo bepalend bij gelijke eindstand na groepsduels
De nummers één en twee van de acht groepen plaatsen zich voor de achtste finales. Bij het bepalen van de eindstand in de groep, zijn in eerste instantie de volgende criteria - bekeken over alle drie de groepswedstrijden - bepalend:

1. totaal aantal behaalde punten
2. doelsaldo
3. aantal gescoorde goals

Mochten meerdere teams op basis van bovenstaande zaken gelijk eindigen, dan wordt in eerste instantie naar het onderling resultaat gekeken. Daarna is het onderlinge doelsaldo bepalend. Geeft ook dit geen uitsluitsel, dan geeft het aantal gescoorde doelpunten in de onderlinge ontmoetingen van betrokken teams de doorslag. Wanneer ook deze cijfers gelijk zijn, dan wordt via loting bepaald wie doorgaat naar de volgende ronde.

Nog niet officieel door, ook al is de kans nihil dat Costa Rica of Ecuador of Duitsland met grote cijfers verslaat.

EricR zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Nog niet officieel door, ook al is de kans nihil dat Costa Rica of Ecuador of Duitsland met grote cijfers verslaat.

It makes watching Ecuador-Costa Rica a little bit more fun

Jemig, zit Duitsland-Polen te kijken... 88 minuut nu, spannend man :D.. Ik hoop echt dat de polen het gelijk kunnen houden

Edit:$#@^$@#*&$(*@#&$)(*#@&#_@(*&$
@#(*$&@(#*$&#@)(*&$@(#*&$)(@#*&$*(@#&$()@#*&$(@#*&$()@*#&$@#()$&@#)(*$&@#*(&$
@#*$&@#(*$&@#(*$)&#@$

Die ****ing duitsers ook altijd weer... )*(*_&(^))*(@&$_@#()&*@#$)(*@#(_$*@#

Laatst bewerkt:
Sportfood.nl zei:
Duitsland gaat gewoon verdiend door.
Let op mijn woorden zij gaan weer heel ver komen. Snap niet dat mensen ze vooraf al afschreven. NOOIT doen bij de Duitsers!

Het elftal stelt niet veel voor, maar in eigen land, gekoppeld aan hun winners mentaliteit zorgt er gewoon voor dat ze ver komen.

Duitsland zat dan ook in een MonsterPoule met de voetbalgrootmachten Costa Rica,Ecuador en Polen.............

Ze vliegen er in de 8e finales uit tegen Engeland of Zweden :cool:

Terug
Naar boven