Fitness Seller

Het WK 2006 topic!

bouwens62 zei:
Duitsland zat dan ook in een MonsterPoule met de voetbalgrootmachten Costa Rica,Ecuador en Polen.............

Ze vliegen er in de 8e finales uit tegen Engeland of Zweden :cool:

Mag Zweden wel eens gaan beginnen met voetballen...

Tijdens Brazil - Kroatië zag ik nogmaals dat Kaka veel effiecienter is dan Ronaldinho. Kaka in mijn ogen de toekomstige kapitain van de Seleçao.
-----
Spanje was indrukwekkend had ik totaal niet verwacht. Wel raar dat iedereen zoveel verwachte van Oekaine.
-----
Ecuador won met 3-0, dit bevestigd wel ik vermoede Ecuador haalt met gemak de 2de ronde. Als ze de Duitsers nog weten te kloppen kunnen ze toch wel in de tot de kwartfinale geraken.

Ik had gepronostiekeerd daze ze er na de 2de Ronde gingen uitliggen, ze komen in ieder geval uit tegen Engeland of Zweden en dit blijkt na hun 1ste match een haalbare kaart. Maar goed er is nog niets beslist.

Guido20 zei:
Mag Zweden wel eens gaan beginnen met voetballen...

Een vriend van me is er van overtuigd dat Zweden Wereldkampioen zal worden. Hij verwacht nogal veel van Zlaten, Henke & Freddy.

Ik tipte ze als verassende groepswinnaar voor Engeland (zie mijn vorige post met pronostieken) maar na de prestatie tegen T & T zal het nipt worden.

Maar goed alles kan nog.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Santino88 zei:
Tijdens Brazil - Kroatië zag ik nogmaals dat Kaka veel effiecienter is dan Ronaldinho. Kaka in mijn ogen de toekomstige kapitain van de Seleçao.

Spanje was indrukwekkend had ik totaal niet verwacht. Wel raar dat iedereen zoveel verwachte van Oekaine.

Ecuador won met 3-0, dit bevestigd wel ik vermoede Ecuador haalt met gemak de 2de ronde. Als ze de Duitsers nog weten te kloppen kunnen ze toch wel in de tot de kwartfinale geraken.

Ik had gepronostiekeerd daze ze er na de 2de Ronde gingen uitliggen, ze komen in ieder geval uit tegen Engeland of Zweden en dit blijkt na hun 1ste match een haalbare kaart. Maar goed er is nog niets beslist.

Een vriend van me is er van overtuigd dat Zweden Wereldkampioen zal worden. Hij verwacht nogal veel van Zlaten, Henke & Freddy.

Ik tipte ze als verassende groepswinnaar voor Engeland (zie mijn vorige post met pronostieken) maar na de prestatie tegen T & T zal het nipt worden.

Maar goed alles kan nog.

Bro, nu in het nederlands? :D

Nah gaat niet gebeuren het team van 2004 was beter dan die van nu. De Zweden verwachten dit vast ook niet volgende maand komt m'n oom naar Nederland, die weet het beter woont zelf al bijna 40 jaar in Zweden.

Jammer van Trinidad, zou erg tof zijn als ze het gered hadden

Engeland helaas weer teleurstellend. Maar zelfs als ze niet goed spelen toch 6 punten en 0 tegendoelpunten. Kan alleen maar beter worden als ze ECHT aan de bak moeten.

Erg knap gespeeld van Trinidad trouwens!

Sportfood.nl zei:
Engeland helaas weer teleurstellend. Maar zelfs als ze niet goed spelen toch 6 punten en 0 tegendoelpunten. Kan alleen maar beter worden als ze ECHT aan de bak moeten.

Erg knap gespeeld van Trinidad trouwens!

Engeland mist een type 'van der vaart' die 'op 10' kan spelen. Ze hebben een fantastisch middenveld (Beckham, Gerrard en Lampard) met veel loopvermogen, kracht, inzicht en passprecisie, maar een hele creatieve speler ontbreekt. Die was tegen Trinidad goed van pas gekomen...Dat gaat ze later in het toernooi nog opbreken

Laatst bewerkt:
Crouch mister daar wel een monsterkans :eek:

Maargoed voor Engeland alweer 3 punten binnen, beetje typerend op dit WK.

Zweden geluk dat ze nog met 1-0 winnen!
Dus Zweden Engeland normaal gesproken door tenzij trinidad weet te wionnne van Para!

RichardV zei:
Zweden geluk dat ze nog met 1-0 winnen!
Dus Zweden Engeland normaal gesproken door tenzij trinidad weet te wionnne van Para!

Zweden heeft me nog niet kunnen overtuigen. Jammer dat ze gewonnen hebben, anders had Trinidad nog een redelijke uitgangspositie gehad

• Topic Starter Topic Starter
Een totaal onverdiende overwinning van het zeer matig voetballende zweden :thumbdown:

ja dat vond ik nou ook... matige wedstrijd!

Ik verheug me nu al op morgen: Eerst het Argentinië van Riquelme en dan ons eigen Nederland

Ja nederland heb ik ook al zin in:P

Trainen, barbequen, en nederland kijken, uitgaan... wat een dag word het morgen:D

Nederland -Ivoorkust 2-0
Agentinië - Servië 0-0

Manny Ribera zei:
Nederland -Ivoorkust 2-0
Agentinië - Servië 0-0

Argentinië laat Servië alle hoeken van het veld zien. Wat een wonderschone aanval voorafgaand aan het doelpunt van Cambiasso, zelden zo mooi gezien

Terug
Naar boven