MuscleMeat

Het woord 'boefjes'....

DBC01 zei:
Precies. Maar een harde aanpak voor de 'minderheid' (1 opde 5 zou al erg veel zijn moet je nagaan!!) en het probleem dat er is toegeven scheelt een hoop tranen.
Crap, ik ga als 'nette' Nederlander toch ook niet een Nederlander die op het slechte pad is geraakt corrigeren. Is niet mijn taak, daar hebben we de rechtsmacht voor.

Probleem wordt trouwens wel toegegeven, maar dat ontgaat je waarschijnlijk.

Zou je sieren als je op een normale manier discusseert en niet bepaalde zaken gelijk in het belachelijke trekt. Cijfers spreken voor zich, ik lepel ze zo op in tegenstelling tot hetgene wat hier stellig wordt beweerd maar niet verder niet wordt hard gemaakt. Maar ja je zal wel niet anders kunnen, bepaalde scoringsdrift misschien.

DBC01 zei:
Wat Eric bedoelt is dat zolang het niet 99,9% van de Marokkanen betreft er nog geen nood aan de man is en het eigenlijk een storm in een glas water is, vandaar die vele projecten voor 'boefjes' in de grote steden en talloze reintegratieprojecten voor marokkaanse jongeren.
Nee dat bedoel ik niet en ik houd er niet van dat je mijn woorden gaat verdraaien. Het probleem is er, het is een vrij groot probleem maar ik vind dan nog steeds dat je een meerderheid niet mag veroordelen op het gedrag van de minderheid binnen die groep. Zo duidelijk?

EricR zei:
Crap, ik ga als 'nette' Nederlander toch ook niet een Nederlander die op het slechte pad is geraakt corrigeren. Is niet mijn taak, daar hebben we de rechtsmacht voor.

Probleem wordt trouwens wel toegegeven, maar dat ontgaat je waarschijnlijk.

Zou je sieren als je op een normale manier discusseert en niet bepaalde zaken gelijk in het belachelijke trekt. Cijfers spreken voor zich, ik lepel ze zo op in tegenstelling tot hetgene wat hier stellig wordt beweerd maar niet verder niet wordt hard gemaakt. Maar ja je zal wel niet anders kunnen, bepaalde scoringsdrift misschien.

Man, behalve die mooie `DEN HAAG IS NIET SLECHT`cijfertjes heb ik helemaal nog geen overtuigde cijfers gezien van jou kant hoor. Publiceer dan maar eens van die `cijfers`

http://nu.nl/news/600627/10/'Extra_leerplicht_voor_risicojongeren'.html

'Extra leerplicht voor risicojongeren'

Uitgegeven: 29 september 2005 14:05

DEN HAAG - Gemeenten moeten jongeren die geen diploma hebben, niet werken, niet naar school gaan en geen uitkering ontvangen, kunnen dwingen een opleiding te volgen. Uitbreiding van de leerplicht is daarvoor het middel. Dat stelt de Onderwijsraad in een donderdag verschenen advies.

Het advies sluit aan bij voorstellen van de Raad voor Werk en Inkomen (RWI) om een sluitende aanpak van deze jongeren. Uitgangspunt is dat jongeren een opleiding volgen dan wel aan het werk zijn. Volgens de Onderwijsraad gaat het om 4 procent van de jongeren tot van 18 en 23 jaar, ofwel 37.000 jongeren met een somber toekomstperspectief.

"Deze groep bereiken is heel lastig", erkent voorzitter F. van Wieringen van de Onderwijsraad. Daarom wil hij een partiële leerplicht van een of twee dagen per week voor jongeren ouder dan 18. Voor jongeren tot 17 kan een volledige leerplicht worden ingesteld.

Kijk, misschien al een stap in de goede richting. En niemand hoeft 's-nachts wakker te liggen dat er misschien wel iemand gediscrimineerd wordt.

Uit het PDF-je van Nofeartrain :

Bijna 11% van de Antilliaanse jongeren tussen 12 en 24 jaar is in 2000 wel eens verdacht geweest, tegenover ruim 8% van de Marokkaanse jongeren en bijna 2% van de in Nederland geboren jongeren. Cijfers: Integratiemonitor 2002, Ministerie van Justitie

Dus we moeten maar alle Marokanen veroordelen omdat 8% crimineel is? Cijfers die overigens betrokken worden op alle Marokkanen, niet alleen de grote steden. In de grote steden kom je wel richting de 15-20%, maar dan nog heb je het over een minderheid en alleen jongeren in de meeste gevallen.​

Peoples zei:
De harde hand is sowieso goed, voor iedereen!! Keihard optreden tegen elke vorm van criminaliteit!!

Daarnaast is het zo dat iedereen, elk middel wat mogelijk de oplossing kan zijn, er erg sceptisch tegenover staat, als we nou eens wat positiever zijn in de moeite die de regering doet om mensen bij elkaar te brengen dan om alles maar weer af te zeiken.

@ DBC01, Het is net zoals voetbal Hooligans, het is een kleine groep binnen een gemeenschap die het verpest voor de andere, maar die groep is kleiner dan de gemeenschap, dat bedoel ik met generaliseren. De groep is klein waarover jij spreekt maar omdat het zo op wordt geblazen in de media denken wij dat het hier over 100.000 marokkanen gaat.

Als voorbeeld:

Vond jij het negatief dat er laatst bij de wedstrijd geen publiek aanwezig mocht zijn ? Omdat die klootzakken ons land bergen geld kosten, ze het dagje uit van onschuldige voetballiefhebbers de klote in helpen en ze de naam van de sport door het slijk halen ?

Ik niet !!

En jij Eric ?

nofear train! zei:
Persoonlijk gaat het mij om de verhoudingen tussen marokkanen en nederlanders, die ligt in dit onderzoek op 4 op 1! 8% tegen over 2%.

Hier hebben het dus over marokkanen die in aanraking geweest zijn met justitie he!! Er zijn genoeg marokkanen die voor overlast veroorzaken voor wie dat niet.

Dat zie je weer verkeerd.

De Nederlanders zijn een grote bevolkingsgroep waardoor bv op 100.000 mensen 2% meer is dan 8% op 20.000.

Dus verhoudingsgewijs zijn er meer Nederlanders crimineel dan Marokkanen!

Peoples zei:

De Nederlanders zijn een grote bevolkingsgroep waardoor bv op 100.000 mensen 2% meer is dan 8% op 20.000.

man oh man... ik heb die post toch al gewist want ik bedoelde gewoon percentage... en dat is dus 4x zo hoog chef!

Maar ik ben trainen biatch...

nofear train! zei:
man oh man... ik heb die post toch al gewist want ik bedoelde gewoon percentage... en dat is dus 4x zo hoog chef!

Jij pakt mij op mijn post doe ik dat ook bij jou! :rolleyes:

Maar blijkbaar is de Antalianen groep nog groter!! dus waarom pakken we de marokkanen dan en niet de Antalianen?

Schietpartij naast school Utrecht
Gepost door Jorrit (Flem) UIN: 145948972 - Bron: FOK!
Gepubliceerd: donderdag 29 september 2005 @ 14:42
blup en Jeffrey hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Op de Amerikalaan in de Utrechtse wijk Kanaleneiland heeft vanmiddag een schietpartij plaatsgevonden vlakbij een school. Veel leerlingen van de school hebben de schoten gehoord. Er zouden eerst acht schoten zijn gelost en daarna nog eens vier.

Het slachtoffer van de schietpartij is naar het ziekenhuis gebracht, zijn toestand is stabiel. De schutter is nog steeds voortvluchtig, zijn scooter is wel teruggevonden. Inmiddels vliegt er een helikopter rond boven Kanaleneiland. De politie is bezig met sporenonderzoek en heeft de omgeving van de schietpartij afgezet.

Zeker weer zo'n boefje die z'n zin niet kreeg. De afkomst van de dader is niet bekend, maar we weten allemaal wat die zal zijn. :(

boven zei:
Schietpartij naast school Utrecht
Gepost door Jorrit (Flem) UIN: 145948972 - Bron: FOK!
Gepubliceerd: donderdag 29 september 2005 @ 14:42
blup en Jeffrey hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Op de Amerikalaan in de Utrechtse wijk Kanaleneiland heeft vanmiddag een schietpartij plaatsgevonden vlakbij een school. Veel leerlingen van de school hebben de schoten gehoord. Er zouden eerst acht schoten zijn gelost en daarna nog eens vier.

Het slachtoffer van de schietpartij is naar het ziekenhuis gebracht, zijn toestand is stabiel. De schutter is nog steeds voortvluchtig, zijn scooter is wel teruggevonden. Inmiddels vliegt er een helikopter rond boven Kanaleneiland. De politie is bezig met sporenonderzoek en heeft de omgeving van de schietpartij afgezet.

Zeker weer zo'n boefje die z'n zin niet kreeg. De afkomst van de dader is niet bekend, maar we weten allemaal wat die zal zijn. :(

Dat wisten we toch ook bij Pim Fortuyn?

Peoples zei:

Sjongejongejonge, kerel kerel kerel toch. Wat zeg je nu???????

VERHOUDINGSGEWIJS zijn er dus meer MAROKKANEN crimineel!!!!!
In absolute getalen zijn er meer Nederlanders crimineel, het zou eruit zien als het niet zo was.

• Topic Starter Topic Starter
peoples zal altijd de cijfertjes blijven verdraaien want 'het positief inzien' is belangrijker dan de feiten en de waarheid, toch? ;)

Maar ik vind je een prima vent hoor, wie goed doet goed ontmoet.

Dat zal je niet meer zeggen als je na een avondje stappen ook eens aan de beurt komt maar dan zal het wel die inimini minderheid zijn die je tegenkwam.

Welke cijfers heeft Peoples verdraaid dan en welke cijfers hebben sommigen hier in het hoofd? Geloof dat sommigen hier toch echt dachten dat het gros van een bepaalde bevolkingsgroep crimineel was, over verdraaien van cijfers gesproken.

Zinloos geweld wordt door allerlei bevolkingsgroepen gepleegd, dat is niet gebonden aan afkomst. Als je dan aan de beurt komt moet je dan ook gelijk de rest van de groep gaan haten?

Welkom in Nederland, het land dat het ALTIJD beter weet dan anderen, maar 20 jaar later verbijsterd terugkijkt naar de negatieve resultaten van t POLDER-MODEL !!:D :eek: :( :mad:

:p

Wat een gezeur om niets.
Het gaat helemaal niet om allochtonen.

Het gaat om mensen die schijt hebben aan de zorgvuldig opgebouwde Nederlandse normen, waarden en vrijheden. Als iemand mijn vriendin lastig valt vanwege haar korte rokje dan boeit het me niet of het een Mocro (notoire boefjes, dat weet iedereen), Belg (notoire viezeriken, dat weet iedereen) of een Fries (notoire nationalisten, voor een Vrij Friesland welteverstaan) was.
Je hebt je aan te passen, en daarbij doet je afkomst er niet toe. Woon je op een woonwagenkamp? Staat dat kamp in Nederland? Dan moet je gewoon belasting betalen, net als iedereen.
Zie je een vrouw in een kort rokje? Loopt die vrouw in Nederland? Dan moet je je handen thuis houden, net als iedereen.
En als je je niet wilt aanpassen dan krijg je billenkoek. Een kamper en mocro verdient dan net zoveel billenkoek als een Nederlander.

Het probleem is dat je in Nederland heel ver kan komen met een grote bek en agressief gedrag. We moeten leren dat je met sommige mensen niet kan praten en geen afspraken kan maken. En dan krijg je situaties als de Vinkenslag in Limburg of Kanaleneiland in Utrecht.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Terug
Naar boven