AndroidHealthClinic

Het zwarte kleren log

Whooow Verbazing hier over jouw BOR.. * JALOURS *

DAMN gruwelijke krachtstats :eek: :bow:
Mooi logje wordt dit!

Je zit wel erg hoog in calorieën, zeker gezien je leeftijd. Niet bang om vet aan te zetten? Wat is je vet % eigenlijk?

Bedankt, het doet me plezier dat iemand met jouw kwaliteiten mijn training goed vindt!

Jij ook bedankt, doet me goed om te horen. Je trainingen zien er bruut uit.
Ga het niet over leeftijd hebben, maar je begrijpt wat ik bedoel (wil zelf graag tot mijn 70e door gaan.:eek:
Gewoon een getraind lichaam houden. We hebben nog wel een poosje te gaan met om lichamelijk bezig te blijven:lifter::thumbs:.
Toptrainingen maat, ga zo door.:D;)

• Topic Starter Topic Starter
DAMN gruwelijke krachtstats :eek: :bow:
Mooi logje wordt dit!

Je zit wel erg hoog in calorieën, zeker gezien je leeftijd. Niet bang om vet aan te zetten? Wat is je vet % eigenlijk?

Thnx Loo! Ik moet veel eten hoor of ik kom geen gram bij. Wat mijn vetpercentage is weet ik niet en ik heb er ook geen interesse voor, de spiegel is mijn beste vriend. Zo lang ik geen buik krijg dan is het goed voor mij.

Jij ook bedankt, doet me goed om te horen. Je trainingen zien er bruut uit.
Ga het niet over leeftijd hebben, maar je begrijpt wat ik bedoel (wil zelf graag tot mijn 70e door gaan.:eek:
Gewoon een getraind lichaam houden. We hebben nog wel een poosje te gaan met om lichamelijk bezig te blijven:lifter::thumbs:.
Toptrainingen maat, ga zo door.:D;)

Ik wil ook tot mijn zeventigste doorgaan, maar we moeten maar hopen dat we gezond blijven hé! Leeftijd is slechts een cijfer!

indrukwekkende training circa gewichten en ik dacht met 180 op de rackpull hoog te zitten - het herstel is wel effe nodig denk ik zo

nee dat klopt , maar het ligt toch wel weer 60 vanaf 240 ( alhoewel ik wel denk dat de 200 erbijna inzit - volgend jaar maar eens voor gaan )

Ja en je moet maar denken dat ik niet verwacht in de nabije toekomst nog spectaculaire winst te halen, dat is dan het nadeel van hoog te zitten in gewicht, het wordt altijd maar moeilijker om nog sterker te worden. Denk dat ik binnen een jaar of zo wel eens een tijdje ga trainen als een powerlifter, zo moet ik mijn kracht nog hoger kunnen brengen denk ik.

Thnx, 180 is toch ook niet niets natuurlijk!

Ja en je moet maar denken dat ik niet verwacht in de nabije toekomst nog spectaculaire winst te halen, dat is dan het nadeel van hoog te zitten in gewicht, het wordt altijd maar moeilijker om nog sterker te worden. Denk dat ik binnen een jaar of zo wel eens een tijdje ga trainen als een powerlifter, zo moet ik mijn kracht nog hoger kunnen brengen denk ik.

ik denk dat varieren in training je nog wel wat kan opleveren , misschien is dat idd wel als een powerlifter

ik heb de indruk dat mijn spieren ook nog groeien alhoewel is 51 jaar ben
heb vandaag een hemd aan van verleden jaar en het klemt aan mijn rug waardoor ik denk dat deze nog een beetje breder geworden is
zou dit door de bokstraining komen ??
of misschien door het veelvuldig roeien
roei 2x per week 2000 m met het roeitoestel ??
graag jullie mening aub
thx bro

succes met je logje, ga hem zeker volgen ;)
nette stats :eek: en zeker een nette training gedraaid :D
ik begrijp dat je 3 dagen rust neemt als je zo hard heb getraind :)

Heavy Dude! :cool:
Heel sterk! :eek:
Kort maar krachtig trainen éh..?
Intensiteit is alles éh..?
I know where you're coming from Brother! ;)
+ 1 abonee :D

goede training man:D

Vandaag benen getraind:
Squats:
1e set: 100 kg x 10.
2e set: 130 kg x 5.
3e set: 160 kg x 2.
1e werkset: 190 kg x 6.
2e werkset: 180 kg x 7.
3e werkset: 170 kg x 8.
Hack Squats:
1e werkset: 150 kg x 10.