- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar je moet maar denken dat je nog maar 19 bent hé. De zware gewichten komen heus wel, ook voor jou!
Bedankt, het doet me plezier dat iemand met jouw kwaliteiten mijn training goed vindt!

DAMN gruwelijke krachtstats![]()
Mooi logje wordt dit!
Je zit wel erg hoog in calorieën, zeker gezien je leeftijd. Niet bang om vet aan te zetten? Wat is je vet % eigenlijk?
Jij ook bedankt, doet me goed om te horen. Je trainingen zien er bruut uit.
Ga het niet over leeftijd hebben, maar je begrijpt wat ik bedoel (wil zelf graag tot mijn 70e door gaan.
Gewoon een getraind lichaam houden. We hebben nog wel een poosje te gaan met om lichamelijk bezig te blijven.
Toptrainingen maat, ga zo door.![]()
indrukwekkende training circa gewichten en ik dacht met 180 op de rackpull hoog te zitten - het herstel is wel effe nodig denk ik zo
nee dat klopt , maar het ligt toch wel weer 60 vanaf 240 ( alhoewel ik wel denk dat de 200 erbijna inzit - volgend jaar maar eens voor gaan )
Ja en je moet maar denken dat ik niet verwacht in de nabije toekomst nog spectaculaire winst te halen, dat is dan het nadeel van hoog te zitten in gewicht, het wordt altijd maar moeilijker om nog sterker te worden. Denk dat ik binnen een jaar of zo wel eens een tijdje ga trainen als een powerlifter, zo moet ik mijn kracht nog hoger kunnen brengen denk ik.
Ja en je moet maar denken dat ik niet verwacht in de nabije toekomst nog spectaculaire winst te halen, dat is dan het nadeel van hoog te zitten in gewicht, het wordt altijd maar moeilijker om nog sterker te worden. Denk dat ik binnen een jaar of zo wel eens een tijdje ga trainen als een powerlifter, zo moet ik mijn kracht nog hoger kunnen brengen denk ik.

Ik wil ook tot mijn zeventigste doorgaan, maar we moeten maar hopen dat we gezond blijven hé! Leeftijd is slechts een cijfer!

Heavy Dude!
Heel sterk!
Kort maar krachtig trainen éh..?
Intensiteit is alles éh..?
I know where you're coming from Brother!
+ 1 abonee![]()