Fitness Seller

Het zwarte kleren log

• Topic Starter Topic Starter
dat doe ik enkel bij deadlift momenteel zulle, beetje om kracht omhoog te krijgen, train nog maar van 1 oktober 2007, voel dak voor andere dingen ook sterker word door dead omhoog te krijgen, heb nu dus die 1RM van 130kg, hou dat dan tot ik voel dat training te licht wordt, en dan alle sets weer omhoog
huidige deadlift training : 10x50 zonder grond te raken ( opw)
8x90
6x100
4x110
2x120
1x130

Ja is goed hoor. Zeker wordt je overall kracht groter door de dead. Ik wens je succes!

Neen, volgens mijn filosofie worden de biceps en triceps al genoeg getraind met zware compounds. Ik wou eerst een paar setjes doen maar heb ze terug geschrapt. Kuiten, tja daar moet ik in de toekomst eens iets aan gaan doen. Ik heb geen slechte kuiten, maar ook geen topkuiten.
Dit programma is toch maar voor zo'n 8-10 weken en dan verander ik en zet ik er misschien nog eens wat setjes voor de door jou genoemde spiergroepen bij. Hangt er van af of ze zo nog groeien of niet. In de toekomst ga ik zeker nog eens wat shrugs voor de traps er bij pakken.

ok, was gewoon benieuwd. Van waar ben je in Vlaanderen?

Van Sint Niklaas, maar van origine van Antwerpen

sterke arnold press en mp! je bent een beest hebje geen foto?

joa nette eerste training.. Ik ben eignlijk ook wel benieuwd naar een foto van je gelaat (a)

Dressed Black!
Joe Beeste!!! :D
Knap dat je zo vasthoud aan je filosofie van weinig maar intensief. :cool:
Ik geloof er ook in, al doe ik wel wat meer lijkt het... ???
Maar niet qua gewichten... :o
Vandaag weer 13 uren gewerkt...
Van 05.00 uur, en pas om 18.30 uur weer thuis...
Morgen weer trainen! :cool:

Dressed Black!
Joe Beeste!!! :D
Knap dat je zo vasthoud aan je filosofie van weinig maar intensief. :cool:
Ik geloof er ook in, al doe ik wel wat meer lijkt het... ???
Maar niet qua gewichten... :o
Vandaag weer 13 uren gewerkt...
Van 05.00 uur, en pas om 18.30 uur weer thuis...
Morgen weer trainen! :cool:

Hallo, jouw gewichten mogen er ook best zijn hoor!

Inderdaad erg weining sets en oefeningen.
Doe je dit al je hele trainingscarriere lang of is dit een experiment van de laatste tijd?

Wat is je doelstelling eigenlijk, wil je nog echt je fysiek verbeteren, of onderhouden, of meer op kracht trainen?

Inderdaad erg weining sets en oefeningen.
Doe je dit al je hele trainingscarriere lang of is dit een experiment van de laatste tijd?

Wat is je doelstelling eigenlijk, wil je nog echt je fysiek verbeteren, of onderhouden, of meer op kracht trainen?

Neen niet heel mijn trainingscarriere, ik deed vroeger gevechtsport en trainde met middelzware gewichten (heel soms wat zwaarder). Ben pas sinds enkele maanden met BB bezig. Mijn doel is nog meer massa winnen ja maar ook veel kracht.
Ik ben een vaste gelover in weinig sets, maar dan gedaan met een zo groot mogelijke intensiteit en alles tot falen.

kort maar krachtig zullen we maar zeggen 100 kg mil press pffffffffffffffffffffff wat een gewicht zeg

De rugtraining vandaag:
Bent over row:
1e set: 80 kg x 10.
2e set: 100 kg x 5.
3e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 145 kg x 5. PR (min of meer, want hiervoor deed ik 140 x 6).
2e werkset: 130 kg x 7.
One arm row:
1e werkset: 80 kg x 6 (arm echt vastgebonden aan de dumbbell, doet wat pijn omdat de koord zich aantrekt rond mijn arm maar staat me toe all out te gaan want anders lost mijn grip, kan dit wel enkel maar doen als mijn oudste zoon er is om mij te helpen met het koord).
2e werkset: 70 kg x 9.
Lat pulls naar de borst:
1e werkset: 125 x 11.
2e werkset: 110 x 13.
Rack pulls:
1e werkset: 250 x 6. PR
2e werkset: 230 x 8.
Meer dan genoeg, mijn rug voelt als gebroken. Ben zeer tevreden met de PR op de rack pulls, maar de keerzijde van de medaille is dat ik niet denk nog heel veel vooruitgang op die oefening te kunnen maken).

Echt sterk kerel:thumbs:!
Doe je die DB row nog wel een beetje strict dan? Of is het het betere smijtwerk:D

Mooie Korte training.. Respect voor deze man! Ook voor de wijsheid die hij mij probeert bij te brengen en ik met mn eigeweize dikke kaaskop toch niet naar luister maar jah hoor! Hij blijft het proberen!! Bedankt Ik heb al veel van je geleerd en kga proberen te luisteren

Happy New Year!

Nou ouwe ik zal je volgen, maak me gek.

De rugtraining vandaag:
Bent over row:
1e set: 80 kg x 10.
2e set: 100 kg x 5.
3e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 145 kg x 5. PR (min of meer, want hiervoor deed ik 140 x 6).
2e werkset: 130 kg x 7.
One arm row:
1e werkset: 80 kg x 6 (arm echt vastgebonden aan de dumbbell, doet wat pijn omdat de koord zich aantrekt rond mijn arm maar staat me toe all out te gaan want anders lost mijn grip, kan dit wel enkel maar doen als mijn oudste zoon er is om mij te helpen met het koord).
2e werkset: 70 kg x 9.
Lat pulls naar de borst:
1e werkset: 125 x 11.
2e werkset: 110 x 13.
Rack pulls:
1e werkset: 250 x 6. PR
2e werkset: 230 x 8.
Meer dan genoeg, mijn rug voelt als gebroken. Ben zeer tevreden met de PR op de rack pulls, maar de keerzijde van de medaille is dat ik niet denk nog heel veel vooruitgang op die oefening te kunnen maken).

Goede rugtraining nog op de laatste dag. Gelukkig nieuwjaar alvast toegewenst.:D

Gelukkig nieuwjaar ;).

Rampspoed! Ik heb deze morgen bij de shao-lin training een buikspierblessure opgelopen, verdomde shit! Training is onmogelijk wegens te grote pijn, ook met lichte gewichten lukt niet.
Ik hoop slechts een week buiten strijd te zijn. In Antwerpen is een spreekwoord, zoals je het jaar begint zo eindig je het ook, laten we hopen dat dat niet waar is...
Maar ja, zoals we allemaal wel weten 'it's all in the game!'

Terug
Naar boven