MuscleMeat

Het zwarte kleren log

Klopt, maar niet tijdens die wedstrijd en dat vroeg Kraft als ik het goed had begrepen. Die 190kg is een gewicht wat heel erg onderin zit.
Zoals bijv. een dumbbell veel zwaarder aanvoelt als een timber.
Hoe meer een gewicht (in mijn geval) grotendeels onderin zit hoe sterker ik relatief genomen ben.
Dat vroeg Kraft ook.
Knappe prestatie trouwens! :thumb:
Pound for pound zou ik dan boven de 190kg moeten bankdrukken...
Dat ga ik (nog?) niet redden... :rolleyes:

Waar hebben jullie het nou over..?
"alleen met rechts 190kg gedeadlift"
One arm deadlift?
Ook knap dan!
Goede grip! ;)

Leuk Schema DB! je gaat het wat zwaarder pakken zie ik, wat meer oefeningen, dus ook intensiever! Hoop dat het je bevalt!

Heb dit schema ook op internet zien staan, ziet er pittig uit!
In week 7 bij die 90% daar heb je toch wel warm-up sets hoop ik?

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf aan het NK Bankdrukken (10e) en het NK deadlift (8e) meegedaan; je hoefde geen balletjes te trekken in tegenstelling tot het NK gewichtheffen (2e) waar je bij de weging meteen een balletje (met ja/nee controle) kreeg, dus ik weet bijna zeker dat er geen controles zijn; alleen Olympische sporten worden gecontroleerd voor zover ik weet.
Wil het anders wel voor je navragen bij het NeCeDo.
Ik ga zelf volgend jaar waarschijnlijk een medaille ophalen bij het NK gewichtheffen voor Masters; ben waarschijnlijk toch de enige:roflol::yell::lol: deelnemer.;)
Lekker schema.

Ja dat zijn al sterke prestaties natuurlijk! Maar wat die controles betreft is het probleem natuurlijk dat jij over Nederland praat, misschien is het in België toch helemaal anders. Heb ergens ook opgevangen dat in België nu ook op BB wedstrijden gaat gecontroleerd worden door het IFBB, tja dan kunnen ze het allemaal wel vergeten. Gaan we echt wel totaal andere podia krijgen.

Ja dat zijn al sterke prestaties natuurlijk! Maar wat die controles betreft is het probleem natuurlijk dat jij over Nederland praat, misschien is het in België toch helemaal anders. Heb ergens ook opgevangen dat in België nu ook op BB wedstrijden gaat gecontroleerd worden door het IFBB, tja dan kunnen ze het allemaal wel vergeten. Gaan we echt wel totaal andere podia krijgen.
Dat kun je wel zeggen ja...
Hoe lang duurt het voor "je systeem" weer schoon is..?

Waarom organiseren we niet eens een DBB wedstrijd?
Kunnen we gelijk zien of alles wat er geschreven word, waar is! ;)

Laatst bewerkt:
Dat kun je wel zeggen ja...
Hoe lang duurt het voor "je systeem" weer schoon is..?

Waarom organiseren we niet eens een DBB wedstrijd?
Kunnen we gelijk zien of alles wat er geschreven word, waar is! ;)

Hoe lang het op te sporen valt weet ik niet maar met de lange esters zal het wel lang zijn denk ik, er bestaan wel middeltjes om een en ander te verdoezelen maar die zullen wel niet 100% zeker werken anders werd er niemand gepakt.
Zo'n wedstrijd zou inderdaad niet slecht zijn he, zolang ik maar niet in mijn onderbroek op een podium moet gaan staan;)

DL 200kg (fail op 220:()en BD 120 (fail op 127,5) bij een BW van 85kg.
Ben er overigens nooit veel hoger meer mee gekomen door die vervelende hamstringblessure.

Welk jaar, welke plek en welk event? Heb je anders ff een link?

mijn vraag is niet negatief , maar het valt mij altijd zo op dat dumba zich altijd zo moet verantwoorden voor het een en ander

mijn vraag is niet negatief , maar het valt mij altijd zo op dat dumba zich altijd zo moet verantwoorden voor het een en ander

En het valt mij op dat jij het telkens voor hem moet opnemen. Het begint er haast op te lijken dat jij geen vertrouwen in hem hebt dat hij het zelf niet afkan.

Andere mensen die prestaties opschrijven vermelden vaak de link dat vind ik leuk om te zien en mijn vraag is helemaal niet gebaseerd op vertrouwen in Dumba ik spreek hem ook vaak via de mail en pm.

Ik vind het van weinig respect getuigen dat jij denk voor hem hoeft te praten, het is geen klein kind meer.

Vindt ik ook, ik zie geen reden om dumba niet te geloven op zijn woord.

Het was in 1999-2000 voordat ik STM deed. Ik heb het zelf nog eens in de Telegraaf teruggelezen, maar weet niet welke link het is.
Zal wel ergens in 1 of ander archief terug te vinden zijn; ik ben zelf niet bepaald een internetheld.;)
En...ik kan best voor mezelf opkomen, maar dan moet ik online zijn:D en met mijn vernieuwde rattenhobby zal dat wel wat minder frequent zijn.

En in mijn oude logje heb ik al alles met links e.d verklaard en daar zit ik op zich niet mee.

Geen ruzie maken; lost toch niets op;) en daarvoor zit ik nu te lekker in mijn vel.
Greetzzz:D

Het was in 1999-2000 voordat ik STM deed. Ik heb het zelf nog eens in de Telegraaf teruggelezen, maar weet niet welke link het is.
Zal wel ergens in 1 of ander archief terug te vinden zijn; ik ben zelf niet bepaald een internetheld.;)
En...ik kan best voor mezelf opkomen, maar dan moet ik online zijn:D en met mijn vernieuwde rattenhobby zal dat wel wat minder frequent zijn.

En in mijn oude logje heb ik al alles met links e.d verklaard en daar zit ik op zich niet mee.

Geen ruzie maken; lost toch niets op;) en daarvoor zit ik nu te lekker in mijn vel.
Greetzzz:D

Ok, bedankt voor je antwoord.
Ik hoop dat groteman e.d het nu ook snappen.
Jij bent tenminste chill! Fijne avond Marco!

Groetjes aan Dumbi en Flappie :D

Pas maar op grote, anders krijg je nog ongefundeerde verwijten naar je hoofd geslingert zoals dat bij mij gebeurde.

Dressed je gaat echt voor de grote 3 zie ik, ben benieuwd hoeveel je vooruit gaat.

Terug
Naar boven