g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb hem ook een jaar achter de nek gedaan, ook geen klachten. dan overgeschakeld naar front... jonge jonge wat een progressie dat ik toen maaktevoelde gewoon veel prettiger
Juist wat mc zegt, rear is vragen om blessures, idem bij neck press bijvoorbeeld, alles achter het hoofd is niet goed imo. Daarbij maak je gewoon betere vooruitgang met front.
Goed bezig dat je bent gaan deadliften. Waarom deed je eerst vooral rackpulls?Idd ik doe ze ook nietGoed bezig dat je bent gaan deadliften. Waarom deed je eerst vooral rackpulls?
@ DB en SM..
www.stronglifts.com
dan filmpjes van oefeningen links onderin..
En dan OVERHEAD PRESS..
Is dat een goede uitvoering van de MP?
Ik twijfel nogal aan die uitvoering, hoewel hij wel lekker voeld! Ook in je nek een beetje..
Hij is namelijk ook achter nek..
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken en zie dat hij ook nog eens zijn armen volledig strekt waardoor de druk op de ellebogen komt. Je mag nooit de druk volledig op de ellebogen (en ook de knieen niet trouwens) laten komen. Het is zo'n beetje als een bokser die bij een slag nooit de arm waarmee hij slaat volledig mag strekken, dit kan ernstige blessures veroorzaken.
Daarbij laat hij het gewicht beneden even volledig rusten, terwijl je net continue spanning op de getrainde spieren moet houden wil je effectief trainen (continuous tension principe). Zo'n sites met zo'n filmpjes moesten verboden worden, want ze brengen enkel maar schade toe.
Juist wat mc zegt, rear is vragen om blessures, idem bij neck press bijvoorbeeld, alles achter het hoofd is niet goed imo. Daarbij maak je gewoon betere vooruitgang met front.
Imo absoluut geen goede uitvoering, gewoon voor het hoofd blijven is het beste.
Gewoon voor het hoofd, zover naar achter gaan is een schouderverneuker en geeft geen extra winst qua kracht.
Het heeft ook totaal geen resultaat, neck presses...Je moet gewoon voorlangs doen, dat zal iedereen zeggen die er ook maar een beetje verstand van heeft. Zijn genoeg filmpjes van te vinden op jijbuis.

Ja, ein über beast ja!Tja die Pudzianowsky ook he. Ok hij doet de neck press, wat niet wil zeggen dat ook hij later geen problemen kan krijgen, hij is nog jong he! En zijn rotator cuffs zijn even kwetsbaar als die van een gewone sterveling hoor.
Hij houdt dus geen enkele rekening met het continuous tension principe bij die neck press, maar is dan ook strongman he. Jongens toch zoals hij die baar bijna in zijn nek laat vallen, don't do this at home zou ik zo zeggen. Hij pakt bij die laatste set ook eventjes 160 kg, deze man is een superman! Die dumbbell presses zijn wel op de body building manier.