AndroidHealthClinic

Het zwarte kleren log

Welk jaar, welke plek en welk event? Heb je anders ff een link?

En het valt mij op dat jij het telkens voor hem moet opnemen. Het begint er haast op te lijken dat jij geen vertrouwen in hem hebt dat hij het zelf niet afkan.

het was maar een vraag + een reactie meer niet - ik heb geen reden om dumba niet te geloven , is ook geen issue , ik ben heel naief , ik geloof altijd alles wat mensen in logjes schrijven of vertellen , als jij 45 min aan cardio doet geloof ik jou ook

Andere mensen die prestaties opschrijven vermelden vaak de link dat vind ik leuk om te zien en mijn vraag is helemaal niet gebaseerd op vertrouwen in Dumba ik spreek hem ook vaak via de mail en pm.

ik kan dit niet onderstrepen van mensen met linkjes t.a.v hun prestaties , daar ben ik niet zo mee bezig

en ik spreek dumba ook wel eens , blijkbaar niet zoveel als jij:D

Ik vind het van weinig respect getuigen dat jij denk voor hem hoeft te praten, het is geen klein kind meer.

respect is een lastig goed kraft , ik heb voor iedereen respect ook voor jou hoor

zoals ik al zei , het was maar een vraag waarschijnlijk 1 met gevolgen zo te zien

• Topic Starter Topic Starter
Training van gisteren:
Squats op 60 %.
3 opwarmsets en dan:
5 sets van 165 x 8. Volgende keer op 170 gaan want nu had ik maar in de twee laatste sets de indruk dat ik inspanning moest doen.
En dan 3 Tri sets:
Leg press/Leg extensions/Leg curls Tussen 7 en 15 reps per oefening en met weinig rust tussen de drie sets.
Gewicht heb ik geen aandacht voor gehad, gewoon gaan met de banaan tot de laatste power er uit was.
Die tri sets zijn moordend moet ik zeggen, mijn benen waren volledig op.
Al met al een goede training.

even een paar dagen rust genomen db

Goede training en idd als je pas bij de laatste 2 sets echt iets voelde dan kun je hoger;).
De trisets is dat circuittraining???
Gaat lekker Dressed.

Goede training en idd als je pas bij de laatste 2 sets echt iets voelde dan kun je hoger;).
De trisets is dat circuittraining???
Gaat lekker Dressed.

Thnx dumba! Ja een soort giant sets, dus de drie oefeningen achter elkaar en dan een minuutje rust en naar de volgende tri set. Best vermoeiend hoor!

Ja, het is me wat als je geen moeite moet doen om die gewichten te squatten ... :D
En dan nog die tri sets erachter ... pfff

Gaat toch weer goed na even pauze ;)

giant sets is echt een fantastische manier om helemaal kapot te gaan - thuis deed ik dat regelmatig , alleen is de gym is supersets al een probleem laat staan giant sets

je houdt eigenlijk 3 oef vast waar je mee bezig bent en dat vind men lastig

giant sets is echt een fantastische manier om helemaal kapot te gaan - thuis deed ik dat regelmatig , alleen is de gym is supersets al een probleem laat staan giant sets

je houdt eigenlijk 3 oef vast waar je mee bezig bent en dat vind men lastig

Juist wat je zegt, in zo'n giant sets ga je helemaal kapot. De gym waar ik train is niet zo'n drukke gym en ik ga dan nog op een uur dat ik zeker weet dat er haast niemand aan het trainen is.
Maar inderdaad is zo'n training in een drukke gym haast niet mogelijk.

Juist wat je zegt, in zo'n giant sets ga je helemaal kapot. De gym waar ik train is niet zo'n drukke gym en ik ga dan nog op een uur dat ik zeker weet dat er haast niemand aan het trainen is.
Maar inderdaad is zo'n training in een drukke gym haast niet mogelijk.

Lekker die circuitjes.;):D Doe ze zelf heel graag zeker bij tijdgebrek.

Luxe hoor om zo'n trisets te kunnen doen. Zwaar is het zeker, dat geloof ik meteen.
Maar waarom deze training? Ik dacht dat je uitsluitend voor de grote 3 ging?

Luxe hoor om zo'n trisets te kunnen doen. Zwaar is het zeker, dat geloof ik meteen.
Maar waarom deze training? Ik dacht dat je uitsluitend voor de grote 3 ging?

Neen ik wou er altijd wel wat assistance oefeningen bij doen hoor, het was wel niet de bedoeling van tri sets maar ik had er gewoon zin in. Ik kan programma's maken zoveel ik wil maar als ik zin heb in een bepaalde training, ook al strookt die niet met mijn programma, dan doe ik ze gewoon. Het gaat mij in de eerste plaats om het plezier, zonder dat zou ik al snel de pijp aan Maarten geven.
Het is trouwens altijd zo geweest, ik ben nooit iemand geweest die strict zijn programma volgt.

bst pittige training DB, vooral die laatste 3 in rap tempo! Spierpijn?

moordend voor de benen neem ik aan :p

Om de verloren dag in te halen gauw vandaag aan de dead gegaan:
3 opwarmsetjes en:
5 sets van 8 met 180 kg. Ging lekker, no props!
one ram row: 3 setjes van 8 met 80 kg.
lat pulls front: 3 setjes van 8 met 130 kg.
Alles in orde dus, nu morgen een dag rust en dan vrijdag benchen.

Whouw die lats Pull front! :O

Warom niet REAR? VInd je dat niet fijn? Doe ik namelijkwel

Welverdiende rust hoor!

Eet je evenveel op rustdagen (sorry)

In de nek is een blessure maker.

In de nek is een blessure maker.

Dit heb ik ook gehoord.. d0ch heb ik hem nooit anders gedaan (Front)
Ik deed hem wekelijks met 4 * 50 kilo.. Best pittig (Ook voor schouders) Maar verders nergens last van .. Ik ga hem nu niet meerdoen.. Iedereen verteld over de klachten enzo!

Terug
Naar boven