g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
zoals coleman zou schreeuwen: "Lightweight baby!"
goede training!
Beest
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals coleman zou schreeuwen: "Lightweight baby!"
goede training!
Beest

Met dit bericht wil ik iedereen die mijn log gevolgd hebben uitvoerig bedanken voor de interesse, maar ik heb besloten te stoppen met berichten over mijn trainingen. Ik zal actief lid blijven van dit forum en de logs van al mijn vrienden met interesse blijven volgen, maar zelf zie ik er geen brood meer in om mijn 'prestaties' in de verf te zetten in dit log. Het lijkt mij allemaal zo onbelangrijk of ik nu 100 of 200 kg kan benchen, en de zin van dit alles op internet te smijten ontgaat mij nu echt.
Dus nogmaals bedankt aan iedereen die dit log met interesse hebben gelezen en dank voor de positieve berichten en de vriendschappelijke uitingen.

Bedankt bros maar ik ga er echt mee stoppen, ik ga jullie log blijven volgen en zal proberen om, als het in mijn mogelijkheden ligt, jullie te helpen. Maar zelf log ik niet meer.
Bedankt bros maar ik ga er echt mee stoppen, ik ga jullie log blijven volgen en zal proberen om, als het in mijn mogelijkheden ligt, jullie te helpen. Maar zelf log ik niet meer.

Erg jammer! Vond je log echt leuk om naar te kijken, en al helemaal hoe jij tekeer gaat met die gewichten! Je blijft wel nog trainen hé!![]()
Tuurlijk blijf ik trainen, en ik blijf ook de andere logs volgen.