XXL Nutrition

Het zwarte kleren log

Weer een beesten training, er zit geen grens op jou kracht lijkt het wel.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx brothers allemaal!
Potverdomme die Coleman, hoe is het mogelijk zo'n incline:eek: Vergeleken met zo'n beest zijn wij allemaal schooljongens!

van coleman krijg je gewoon niet genoeg , heerlijk voor of na een training met een bord vreten op je schoot

Soms is het een beetje ontgoochelend omdat je dan weet dat je nooit deze man's niveau kan bereiken. Stikjaloers ben ik soms op de krachtexplosies van deze man.

nou dat heb ik nou helemaal niet , vind het wel geweldig om naar te kijken , ik krijg er altijd een enorme kick van

Met dit bericht wil ik iedereen die mijn log gevolgd hebben uitvoerig bedanken voor de interesse, maar ik heb besloten te stoppen met berichten over mijn trainingen. Ik zal actief lid blijven van dit forum en de logs van al mijn vrienden met interesse blijven volgen, maar zelf zie ik er geen brood meer in om mijn 'prestaties' in de verf te zetten in dit log. Het lijkt mij allemaal zo onbelangrijk of ik nu 100 of 200 kg kan benchen, en de zin van dit alles op internet te smijten ontgaat mij nu echt.
Dus nogmaals bedankt aan iedereen die dit log met interesse hebben gelezen en dank voor de positieve berichten en de vriendschappelijke uitingen.

Hmm, spijtig.. Maar als je zelf het nut er niet van inziet.. dan kun je inderdaad beter stoppen.. Zolang je je kennis met ons blijft delen is het goed bij mij..

:( Is toch leuk om meningen van anderen te krijgen over hoe ze jouw trainingen zien? Blijf je nog wel je pr's melden? Anders moet je dat maar in mijn logje doen :P

Met dit bericht wil ik iedereen die mijn log gevolgd hebben uitvoerig bedanken voor de interesse, maar ik heb besloten te stoppen met berichten over mijn trainingen. Ik zal actief lid blijven van dit forum en de logs van al mijn vrienden met interesse blijven volgen, maar zelf zie ik er geen brood meer in om mijn 'prestaties' in de verf te zetten in dit log. Het lijkt mij allemaal zo onbelangrijk of ik nu 100 of 200 kg kan benchen, en de zin van dit alles op internet te smijten ontgaat mij nu echt.
Dus nogmaals bedankt aan iedereen die dit log met interesse hebben gelezen en dank voor de positieve berichten en de vriendschappelijke uitingen.

Het nut? Wel dat is gewoon dat je je eigen progressie kan bijhouden :D

maar goed ik snap je wel.

Dressed come on grote!

Je bent ook een motivator voor andere ik vind het altijd leuk om jouw trainingen te lezen.
Dankzij jou heb ik bijvoorbeeld het kingsquat principe geleeerd....
Over 4 weken ga ik het UP/LB schema volgen van jou....gewoon blijven loggen kerel

Gewoon blijven loggen beest!

Bedankt bros maar ik ga er echt mee stoppen, ik ga jullie log blijven volgen en zal proberen om, als het in mijn mogelijkheden ligt, jullie te helpen. Maar zelf log ik niet meer.

Bedankt bros maar ik ga er echt mee stoppen, ik ga jullie log blijven volgen en zal proberen om, als het in mijn mogelijkheden ligt, jullie te helpen. Maar zelf log ik niet meer.

Erg jammer! Vond je log echt leuk om naar te kijken, en al helemaal hoe jij tekeer gaat met die gewichten! Je blijft wel nog trainen hé! :wl:

Thnx Mino!

Begrijpbare keuze, iig succes met trainen kerel!

Terug
Naar boven