Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dorian scheurde zijn biceps af terwijl hij "Yates Rows" aan het doen was heb ik begrepen.
Hij deed die met een onderhandse greep, net als wanneer je een barbell curl doet...
Ja, dan pakt die gast zo veel gewicht, dan kan er wel eens wat afscheuren natuurlijk....
En man, wat is die Coleman ook een beest!
Maar d'n Dressed gaat ook lekker éh?!!!
Goede training man!
Damn, ik heb ook ooit op 180 bankdrukken gezeten...
Ik moet er flink tegenaan!
En dat zeg ik, hier zittend op de bank, glaasje port naast me (inmiddels leeg...)
Net weer 11 uur gewerkt...
Redelijk intensief gewerkt voor mijn doen zelfs..
Nog even relaxen, eten, vroeg naar bed, want morgen om 03.30uur ben ik weer aan de beurt.
Trainen word wel volgende week ben ik bang...
Als ik jou was Dressed, zou ik de intensiteit een beetje in de gaten houden, en niet "te" veel "all out" gaan in de komende trainingen.
Een blessure is ook voor jou niet denkbeeldig natuurlijk...
En dat zou zo zonde zijn op dit moment.![]()
Tje een blessure kan nu eenmaal altijd en is nooit veraf. Wij moeten allemaal maar hopen dat we gespaard blijven. Zo"n mannen als coleman en yates die intensiteit is zo enorm en de gebruikte gewichten zo immens zwaar dat het niet anders kan of vroeg of laat hebben ze het aan hun rekker.
Die 180 komt ook voor jou wel weer terug Hum, blijven gaan!
Wow, nette BP! Denk dat jij haast niet kan wachen om de 200kg aan te tikken?![]()
Zo wat een gewichten DB! Echt top, Respect!
GroteMan, jij komt oorspronkelijk uit Overijssel zeker, hier is jouw uitdrukking namelijk veel voorkomend. :d
Dressed ik voel mijn linker schouder een beetje zeuren constant. Ik heb daar vroeger een slijmbeursontsteking in gehad door een verkeerde val met kickboksen. Merk dat het FB principe behoorlijk belast.
Heb jij nog goede tips grote?
Zo wat een gewichten DB! Echt top, Respect!
GroteMan, jij komt oorspronkelijk uit Overijssel zeker, hier is jouw uitdrukking namelijk veel voorkomend. :d

Oh man, ik help het je hopen!Die 180 komt ook voor jou wel weer terug Hum, blijven gaan!

Dressed ik voel mijn linker schouder een beetje zeuren constant. Ik heb daar vroeger een slijmbeursontsteking in gehad door een verkeerde val met kickboksen. Merk dat het FB principe behoorlijk belast.

+1Als je de schouder voelt protesteren moet je voorzichtig zijn, misschien overstappen op een split waarbij je borst en schouders 1 x per week traint en rug en benen 2 x?
Je gaat ook erg hard he Sarge voor iemand die naturel traint, je bent bevoordeeld door de natuur maar ook jouw lichaam is menselijk natuurlijk!

Net even wat setjes rack pulls er bij gegooid:
5 warm up sets en:
1e set: 230 x 8.
2e set: 240 x 7.
3e set: 250 x 6.
4e set: 260 x 5.
5e set: 270 x 3 en de 4e fail (kon mijn grip niet houden).
6e set: 280 x 1 (bijna tot boven maar op het laatste moment loste mijn grip weer).
Conclusie: Ging goed. Morgen doe ik reguliere deadlift en nog een paar setjes apart voor de rug.