Fitness Seller

Het zwarte kleren log

Hebben jullie het al gehoord dat Mariusz Pudzianowski een flinke blessure heeft, bicep afgescheurd. Vertelde Jarno Hams hier op dbb.

Zo onze DBB goeroe is op de hoogte van inside information.

Word dat grote beestachtige lichaam vandaag nog getraind van je grote?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bench press:
3 opwarmsets en 9 werksets:
1-5 5-6x met150 kg.
6. 160 kg x 2.
7. 170 kg x 1.
8. 180 kg x 1. PR
9. 100 kg x 15.

Push Press:
1. 100 x 6. PR (niet moeilijk want eerste keer:D)
2. 90 x 7.
3. 90 x 5.
4. 80 x 5.
5. 70 x 6.
6. 70 x 4.

Wat is er met mijn mooi samengesteld programma? Normaal moest ik vandaag alles op 60 % trainen, ach wat ik kan mij toch niet inhouden!
Had het gevoel dat ik vandaag easy 185 bench had kunnen pakken, maar ik wil niet te snel gaan en risico's nemen, de volgende keer!

Zware training DB! Is er een reden dat je in de morgen traint?

Zware training DB! Is er een reden dat je in de morgen traint?

Thnx man! Ik train het liefst 's middags maar het is een kwestie van tijd, soms heb ik gewoon 's middags geen tijd. In de morgen trainen gaat dan nog, maar 's avonds trainen kan ik gewoon niet, dan heb ik te weinig energie over.
Het is natuurlijk een voordeel dat ik gewoon thuis in mijn power rack kan trainen.

haha ik heb dit ook, savonds is NOT DONE, ik train voornamelijk smiddags na de Lunch en tussen de middagsnack, energie is dan het meeste!

sja in de morgen kan ik ook nog wel.. maar dan heb je smiddags zo weinig te doen buiten schoool, en dan wordt veeleten moeilijker voor me ;)

Dit vind ik mooi! :thumb:

idd , mooi om te zien maar niks voor mij - ik snap de toegevoegde waarde er ook niet zo van

dat is net zo iets als je een deadlift op de grond laten stuiteren en weer omhoogtrekt ( coleman deed dat ook )

Als Mariusz en Ronnie zoiets doen, zal het vast wel nut hebben imho! :D
Of we het lichamelijk allemaal aankunnen is een tweede...
Dus ook of we het ook zo moeten doen...
Maar "You can't argue with succes"!!! ;)

Mariusz en Ronnie geloven net als nog wat anderen hier :p heilig in zware gewichten en hoge intensiteit! :thumb:

Zwaar en snel = kracht! :eek:
Zwaar en langzaam = een hoog koppel... :rolleyes:
Licht en langzaam = voor sissy's! ;)
Licht en snel = a waste of time! :D

ik geloof ook wel in zware gewichten en trainingen hum , maar ik word toch ook wel soms weer verrast door die grote mannen zoals coleman en mariuz - geweldig om te zien maar idd niks voor mij

ik las net dat hij een blessure heeft - biceps dacht ik

ik geloof ook wel in zware gewichten en trainingen hum , maar ik word toch ook wel soms weer verrast door die grote mannen zoals coleman en mariuz - geweldig om te zien maar idd niks voor mij

ik las net dat hij een blessure heeft - biceps dacht ik

Tja als je zo zwaar gaat als die mannen, soms denk ik dat zoiets niet meer de bedoeling is voor mensen van vlees en bloed. Zo goed als allemaal hebben ze tijdens hun carriere te kampen gehad met zeer zware blessures, ik heb eens gelezen van dorian yates bijvoorbeeld dat hij op één jaar zowel zijn rotator cuff als zijn biceps had gescheurd en in datzelfde jaar toch nog Mr. Olympia werd. Dat zijn speciale gasten he, als je dat kan.

Dit vind ik mooi! :thumb:

idd , mooi om te zien maar niks voor mij - ik snap de toegevoegde waarde er ook niet zo van

dat is net zo iets als je een deadlift op de grond laten stuiteren en weer omhoogtrekt ( coleman deed dat ook )

Als Mariusz en Ronnie zoiets doen, zal het vast wel nut hebben imho! :D
Of we het lichamelijk allemaal aankunnen is een tweede...
Dus ook of we het ook zo moeten doen...
Maar "You can't argue with succes"!!! ;)

Mariusz en Ronnie geloven net als nog wat anderen hier :p heilig in zware gewichten en hoge intensiteit! :thumb:

Zwaar en snel = kracht! :eek:
Zwaar en langzaam = een hoog koppel... :rolleyes:
Licht en langzaam = voor sissy's! ;)
Licht en snel = a waste of time! :D

Tja als je zo zwaar gaat als die mannen, soms denk ik dat zoiets niet meer de bedoeling is voor mensen van vlees en bloed. Zo goed als allemaal hebben ze tijdens hun carriere te kampen gehad met zeer zware blessures, ik heb eens gelezen van dorian yates bijvoorbeeld dat hij op één jaar zowel zijn rotator cuff als zijn biceps had gescheurd en in datzelfde jaar toch nog Mr. Olympia werd. Dat zijn speciale gasten he, als je dat kan.

als jij dat bedenkt dan is het toch onmogelijk omdat te kunnen - idd speciale gasten - ben wel een ongelooflijke yates-fan:D

Lekkere pr zo op de vroege morgen!

Thnx strong!

Bizare volumes en KG`s weer; BEEST!

180 benchpress - pfff , jij bent ook een speciale man db - t*ring jantje zeggen wij wel eens

Schol Impo! En doe ze nog eens vol!

:klink:

Dorian is een heavy dude!

Dorian scheurde zijn biceps af terwijl hij "Yates Rows" aan het doen was heb ik begrepen.
Hij deed die met een onderhandse greep, net als wanneer je een barbell curl doet... :eek:
Ja, dan pakt die gast zo veel gewicht, dan kan er wel eens wat afscheuren natuurlijk.... :rolleyes:

En man, wat is die Coleman ook een beest!

Maar d'n Dressed gaat ook lekker éh?!!! :thumb:
Goede training man!
Damn, ik heb ook ooit op 180 bankdrukken gezeten...
Ik moet er flink tegenaan!
En dat zeg ik, hier zittend op de bank, glaasje port naast me (inmiddels leeg... :p )
Net weer 11 uur gewerkt...
Redelijk intensief gewerkt voor mijn doen zelfs.. ;)
Nog even relaxen, eten, vroeg naar bed, want morgen om 03.30uur ben ik weer aan de beurt.
Trainen word wel volgende week ben ik bang... :(
Als ik jou was Dressed, zou ik de intensiteit een beetje in de gaten houden, en niet "te" veel "all out" gaan in de komende trainingen.
Een blessure is ook voor jou niet denkbeeldig natuurlijk... :angstig:
En dat zou zo zonde zijn op dit moment. :treuren:

Wow, nette BP! Denk dat jij haast niet kan wachen om de 200kg aan te tikken? :D

Terug
Naar boven