XXL Nutrition

Hey voor de computer kenners, Is dit een goeie laptop?

arturiano

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m77
Massa
71kg
Vetpercentage
13%
Hey beste dutchbodybuilders ik hoop hier hulp te kunnen krijgen met wat informatie

Ik wil graag een laptop kopen, en ik wil graag deze laptop kopen alleen betwfijvel ik of het een goeie laptop is

Wat ik ermee wil doen is eigenlijk puur voor een laptop , maar natuurlijk wil ik er ook games op spelen , zoals league of legends, gta 4 of battlefield enzo?

mijn vragen: is dit een goeie laptop om te kopen
En kan ik er ook zulke games op spelen

Ik hoop hier zo snel mogelijk hulp te krijgen

Laptop:
http://www.notebookcheck.net/Review-HP-Pavilion-dv6-3051sg-Notebook.40953.0.html

• Topic Starter Topic Starter
skybullety hij kan die laptop niet vinden maar wat denken jullie is die goed?

Nee Pavilion is meuk. HP consumenten rommel. Investeer een extra cent in een business model zoals een HP ProBook of een Lenovo Thinkpad Edge.

Nee laptop gaat die games nooit aankunnen, zelfs voor normaal gebruik zijn de specificaties zeer matig.

Je zal toch wat meer moeten willen investeren, wil je een gemiddeld goede laptop kopen betaal je zo'n 600-700 euro, hierop kan je de genoemde games wel draaien maar niet op high/ultra.

Voor goede prestaties bij games zit je op zo'n 1000euro.

Wat is je budget?

In het topic dat ik heb gepost is alles vorige week nog besproken. Kijk daar dan gewoon.

Nee laptop gaat die games nooit aankunnen, zelfs voor normaal gebruik zijn de specificaties zeer matig.

Je zal toch wat meer moeten willen investeren, wil je een gemiddeld goede laptop kopen betaal je zo'n 600-700 euro, hierop kan je de genoemde games wel draaien maar niet op high/ultra.

Voor goede prestaties bij games zit je op zo'n 1000euro.

oow ja maar die laptop is ook 750 euro dan faalt het best wel 750 euro en dan zo'n slechte prestatie

In het topic dat ik heb gepost heb ik het over een Dell i7 quadcore, 8gb geheugen, Full HD scherm voor 719euro. Dus ja deze faalt best voor 750euro.

Acer is ruk man, behuizing en knoppen gaan vaak stuk of andere defecten.

Bovendien kun je voor een honderdje meer al gelijk aan een i7 processor zitten

Ik vind Acer geweldig, goedkoop en beter specificaties. Maar ik ben zo'n persoon waarbij nooit iets kapot gaat.

Ik vind Acer geweldig, goedkoop en beter specificaties. Maar ik ben zo'n persoon waarbij nooit iets kapot gaat.

Dit +1 . Ook een acer hier, niks kapot gegaan ooit en werkt perfect :D

Maar games als GTA en BF, vooral de nieuwe. Die zijn al zwaar voor de gemiddelde pc, laat staan een laptop. Echt serieus gamen doe je op een pc

Game laptop is zonde van je geld.. Voor school gewoon zo'n klein netbook/chrome book aanschaffen. En voor thuis gewoon een degelijke computer. Tenzij je echt geld teveel hebt, maar dan zit je met een laptop met een paar uur batterij.

Heb zelf ook zo'n 3 jaar terug een "game laptop" aangeschaft voor zo'n 900 euro. Welgeteld zo'n 10x mee op pad geweest, 9 van die keren omdat het van school moest.

Ook ik heb een acer, nooit problemen mee en nog nooit wat defect!

Maar ontopic, die laptop in de starters post is niks nakkes nada jongen haha!
Gta 3 en SA gaat wel op dat ding dnek ik.

Dat verhaal hoor ik vaker, maar ik heb het nog nooit direct van iemand gehoord. Voor een honderdje meer een i7 is zeker mogelijk, maar ik weet niet wat het budget van TS is.

Dat verhaal hoor ik vaker, maar ik heb het nog nooit direct van iemand gehoord. Voor een honderdje meer een i7 is zeker mogelijk, maar ik weet niet wat het budget van TS is.

Die van mn ouders is als dikke stront door een trechter en het voelt erg breekbaar aan. T is dat ze er voorzichtig mee omgaan maar er zitten wel al wat defectjes aan de behuizing etc.

Maat van me zet zn eigen Acer een keer weg, flikkert de onderkant eraf -> nieuwe schroefjes... Week later gaat de spatiebalk eruit

nee jongens jullie hebben gelijk ik ga hem al niet meer kopen, ik heb thuis al een i7 processor computer. Echter dacht ik beter gelijk een goeie laptop kopen dan zo'n notebook die ik alleen koop voor school en elke jaar kan vervangen :D

Terug
Naar boven