AndroidHealthClinic

Hey voor de computer kenners, Is dit een goeie laptop?

Nee is te weinig eiwit

nee jongens jullie hebben gelijk ik ga hem al niet meer kopen, ik heb thuis al een i7 processor computer. Echter dacht ik beter gelijk een goeie laptop kopen dan zo'n notebook die ik alleen koop voor school en elke jaar kan vervangen :D

Dat kan ook wel voor dat bedrag maar dan moet je even verder kijken. Zelfs i7 kun je voor dat geld krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
ASUS Notebook A93S A93SM YZ026V i7

iemand ervaring met deze laptop wil hem halen maar ik weet niks van computers af en kan jammer gnoeeg ook niks vinden van reviews op het internet

Wel i7, overclock tot 3.1GHz is nice. Videokaart daarintegen is minder. Geforce GT630m is in combinatie met i7 zonde.
Je HDD is prima

Mag ik vragen wat je ervoor betaalt?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 15:10 ----------

i7 2e generatie zie ik hier? kan dat?

250 moet ik ervoor betalen

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 13:52 ----------

En jochem en deze?

sony vaio GCP 7161

Processor
2.2GHz Intel Core i7 2670QM
Memory
6gb ram
8GB, 1,333MHz DDR3
Hard Drive
640GB, 7,200rpm
Chipset
Intel HM67
Graphics
Nvidia GeForce GT 540M
Operating system
Windows 7 Home Premium (64-bit)
Screen size (diagonal)
17,3 inches
System weight/Weight with AC adapter
3.1kg

welke is beter denk je
deze is 290

Chech je videokaarten ff. gewoon beide intikken op google dan kun je vergelijken.

Je betaalt wel ontzettend weinig voor een i7 processor, kan komen dat et een 2e generatie betreft.
wat is je budget?

rond de 300 heb niet veel te besteden, maar zag dit staan dacht dit is wel perfect voor zo een prijsje

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:04 ----------

Jochem kun jij achter komen welke videokaart de asus heeft ik kan hem niet vinden?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:05 ----------

veel snap ik niet echt van computers maar welke is beter?

Geforce GT630m of Nvidia GeForce GT 540M

Niemand meer?

de asus :
videokaart : Geforce GT630m
i7 processor + 4 gb werkgeheugen en 3,1 ghz
18 inch scherm
500 gb hardeschijf

of de sony?
sony vaio GCP 7161

Processor
2.2GHz Intel Core i7 2670QM
Memory
6gb ram
8GB, 1,333MHz DDR3
Hard Drive
640GB, 7,200rpm
Chipset
Intel HM67
Graphics
Nvidia GeForce GT 540M
Operating system
Windows 7 Home Premium (64-bit)
Screen size (diagonal)
17,3 inches
System weight/Weight with AC adapter
3.1kg

Geforce GT 630M is duidelijk sneller.
Vind 500GB HDD wel een beetje weinig, maar moet genoeg zijn. (wat is zn rpm trouwens?)
Had je meer info over de i7 processor van de asus?
Werkgeheugen ook beetje matig, maar zal wss 32bit besturing zijn

Nee sorry meer informatie heb ik neit over die asus

Maar volgensmij is die andere gewoon bedrog -.-
op foto zie ik een stikker staan meet een i5 processor en voor de rest die man woont in hollum op de waddeneilanden en hij is maar 1 dag actief op marktplaats

http://www.marktplaats.nl/a/compute...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Jochem deze is wel te vertrouwen maar deze is wel iets matiger wat vind je ervan?

Denk dat je voor 350 euro wel wat beters kan krijgen. Deze heeft een i3 processor, niet super ofzo. Hij heeft wel een dubbele videokaart maar ik denk niet dat deze tegelijk gebruikt kunnen worden (oud model etc)

Ben sowieso niet zo'n fan van 2ehands laptops

ja ik ook niet echt alleen heb de budget er niet voor om een goeie te vinden dus voor 350 is het niet waard om die te halen?

Ik hoop dat jullie mij niet doelloos vinden maar , stel je voor je hebt een laptop waarvan de rechterzijde niet goed functioneert van je toetsenbord omdat er een klein stukje mis is in de moederbord, en die man zij dat je dat voor 40-50 euro kan repareren zou dat kloppen?

Is het degene die jou de laptop wil verkopen die dat zegt? Volgens mij is het mey laptops juist heel k*t zoiets repareren.

Ja alleen is het wel een perfecte laptop voor een goedkoop prijs hij doet het wel als je een andere toetsenbord aansluit

Heb je een link? Zal ik zo op de pc even kijken

Als er nog garantie op zit kan hij dat toetsenbord ook wel laten fixen lijkt me. En als er iets kapot is van je moederbord ben je volgens mij toch echt verder van huis. Ik zou er iig weinig zin in hebben een kapotte laptop te kopen. Je budget is 350 zei je?

Ja maximaal 350

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:57 ----------

Ja daar dacht ik ook al aan marcel, maar ik dacht als hij het perfect doet met een externe toetsenbord heb ik er geen problemen mee echter heb ik geen zin dat het niet alleen de toetsenbord is maar ook andere dingen die kapot zijn :p

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561297

Hier bespreken ze de volgende best buy guide die om de 2maand op tweakers verschijnt. Ik zou zeggen lees dat topic en hou het in de gaten en ik denk niet dat je een miskoop kunt doen. Die lui daar hebben er wat meer verstand van dan wij bodybuilders hier. Persoonlijk zou ik iig niet voor een 2e hands gaan, je weet nooit wat je krijgt ook al lijken de specs op papier nog zo goed.

Terug
Naar boven