MuscleMeat

HGH voor Vrouwen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me niet,gab.

Van hcg denken ze dat mensen baat kunnen hebben bij het afvallen maar dat is ook alles.

Little Me geeft aan dat ze ook wat spiermassa wil winnen en hoopt dat ze zich beter gaat voelen en dat zijn toch echt de eigenschappen van hgh.

Al kan je er idd zeker aan twijfelen of zij met de kennis die ze heeft wel hgh zou moeten gebruiken...

dat was het weer voor vandaag kinders..:Dvolgende keer igf lr 3;)

• Topic Starter Topic Starter
Het is wel degelijk groeihormoon dat ze gebruikt,wat betreft de spiermassa twijfel er ook sterk aan ma ja,maar ze gebruikt als anticonceptie een spiraaltje en nu heeft ze wat bang dat ze mss sneller zou zwanger kunnen raken omdat ze met groeihormoon bezig is,dat de anticonceptie mss niet of minder gaat helpen,weet het ook niet hoor!!!!

Het is wel degelijk groeihormoon dat ze gebruikt,wat betreft de spiermassa twijfel er ook sterk aan ma ja,maar ze gebruikt als anticonceptie een spiraaltje en nu heeft ze wat bang dat ze mss sneller zou zwanger kunnen raken omdat ze met groeihormoon bezig is,dat de anticonceptie mss niet of minder gaat helpen,weet het ook niet hoor!!!!

als ik haar was zou ik me wat beter in gaan lezen want om naar de sth te grijpen is wel erg drastisch

4-6iu p/dag??? Beetje erg veel hoor. Wat ik van STH weet is dat de voordelen voor vrouwen zijn: mooiere huid en nagels, je haar wordt mooier dus idd een soort verjongingskuur. Om massa aan te komen moet je idd icm AS. Je kan er wel goed droog op worden. Het is een mooi middel, maar zeker een dure grap. Heb het zelf nog nooit gebruikt, omdat het gewoon te duur is maar zou het toch zeker wel willen proberen. Zij kan beter zelf eerst naar haar voeding kijken als ze massa wil aankomen. Idd dom om eerst te gebruiken en daarna pas te kijken waar het voor dient.

wat is icm as?? sth,.. hcg ik begrijp veel van de afkortingen niet..
HELP

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen prijzen meid....lees de regels

heb gezegd dat je over simpele vragen over afkortingen etc contact mag opnemen.Stel je specifieke vraag,netjes on topic,gesplit,zonder merken,zonder prijsvraag.
Formuleer het goed.

Geen prijzen meid....lees de regels

heb gezegd dat je over simpele vragen over afkortingen etc contact mag opnemen.Stel je specifieke vraag,netjes on topic,gesplit,zonder merken,zonder prijsvraag.
Formuleer het goed.

maar ik heb je gemaild??? twee keer zelfs, 1 keer via hier.. en via je opgegeven mail ik heb je nu dus nog een keer een mail gestuurd

Laatst bewerkt:
oh via hotmail....sorry,gewoon ff via het board is makkelijkst ,ik open mijn hotmail alleen op mijn werk,ik ga hier wel ff kijken

standaard dosering om te cutten is 4-5 hoor. ken gasten die voor een wedstrijd 10-12iu pakken..maar das 1 kit per 10dagen:eek: niet betaalbaar dus:(

je hebt minimaal 3kitjes nodig om je een klein beetje happy te maken, dus 6-7kits voor duidelijk resultaat...gaat je zeker 1800 euri kosten iig:p denk dat ze dan beter met dr voeding en desnoods ephedra aan de slag kan gaan

onzin,

fatloss is zo'n 1-2-3 iu ed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven