AndroidHealthClinic

Voor en nadelen van hgh bij vrouwen?

Vraag is dan of ze er niet stiekem iets bijsnoepen... zoals bv test suspension ofzo. Of eventueel een
oral of SARM. Nu ja, eender wat wat snel uit je lichaam is.

eentje weet ik 100% zeker van van niet,.. andere jongen pakt idd slin als toevoeging.

Door hyperplasie komen er simpel gezegd nw spiercellen,.. hierdoor is weldegelijk groei zonder toevoeging mogelijk,..
Natuurlijk langzamer dan met een stack van AAS welke hypertrofie veroorzaken en hierdoor de nw aangemaakte cellen sneller aan zullen spreken en laten groeien

Laatst bewerkt:
eentje weet ik 100% zeker van van niet,.. andere jongen pakt idd slin als toevoeging

Nu ja, je hebt natuurlijk ook een punt. Zelf heb ik ook al een paar jongens er goed op zien gaan.
Zelf claimde ze inderdaad dat ze enkel HGH namen. Maarja, dat weet je natuurlijk nooit zeker :)

Nu ja, je hebt natuurlijk ook een punt. Zelf heb ik ook al een paar jongens er goed op zien gaan.
Zelf claimde ze inderdaad dat ze enkel HGH namen. Maarja, dat weet je natuurlijk nooit zeker :)

Dat blijf je houden ;)
Er lopen zat mensen welke meer olie dan bloed in hun lichaam hebben, en bij hoog en bij laag beweren compleet natty te zijn :D
Maar van die ene weet ik het echt 100% zeker,... en ikzelf weet het eigenlijk ook wel zeker dat het mogelijk is,.. echter minder, en minder snel dan gestacked met AAS

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat er vooral om dat ze wat droger word en mooiere lijnen krijgt op haar lichaam en haar buik dunner en strakker krijgt! Dacht dat hgh voor vrouwen ook veel voordelen had en ze zou er eventueel anavar of clen naast kunnen gebruiken over paar maanden!

Maar er zijn blijkbaar dus niet veel vrouwen die hgh gebruiken is dus meer mannen ding!

Wat raden jullie aan voor haar dan om droger te worden?

Gr.

Het gaat er vooral om dat ze wat droger word en mooiere lijnen krijgt op haar lichaam en haar buik dunner en strakker krijgt! Dacht dat hgh voor vrouwen ook veel voordelen had en ze zou er eventueel anavar of clen naast kunnen gebruiken over paar maanden!

Maar er zijn blijkbaar dus niet veel vrouwen die hgh gebruiken is dus meer mannen ding!

Wat raden jullie aan voor haar dan om droger te worden?

Gr.

Een degelijk voedingsschema ;) Cardio/beweging heeft ze zat,.. dus hoogst wss ligt het aan haar voeding dat ze niet droger wordt.

hahahahahha geniaal dit soort topics, ga zo verder!

*zucht*

1.5iu 5/7 + bodypump 2uur ed + zumba 3uur ew = IGF-1 confusion + oestrogeen orals = hgh confusion = GAINS

Ik ga er vanuit dat ik JOU dat niet hoef uit te leggen.
GH DITDAT IGF-I ALS EEN EINDBAAS VIA AUTOCRIENE EN PARACRIENE SIGNALERING OM DE SIGNALERINGSCASCADE VOOR DE EIWIT SYNTHESE EEN SCHOP TE GEVEN + OESTROGEEN VOOR DE EXTRA GAINZ.

Gaan we nu werkelijk waar GH rechtpraten voor mevrouw bodypump & zumba?

Gaan we nu werkelijk waar GH rechtpraten voor mevrouw bodypump & zumba?

Valt er iets recht te praten dan? 1.5 iu is een dosis waar in de VS een gemiddelde gepensioneerde op draait. En dan vind ik het voor iemand die 6 dagen per week trainingen geeft en zelf sport niet eens zo gek. Alsof hgh alleen voorbehouden is aan reusachtige monsters.

Bodypump is best beestachtig:) Keer meegedaan met me vrouwtje. Geeft bodypumples van lesmills.
Moest horizontaal afgevoerd worden:s

Terug
Naar boven