AndroidHealthClinic

hgh voor wonden/littekens sneller te laten herstellen? (vrouw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

elblanco

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
mijn vriendin heeft onlangs een borstvergroting gedaan. om de wonden/littekens wat sneller/beter te laten genezen zit ik er aan te denken om haar wat hgh te geven.

goed idee of?

O ja, alleen serieuze reacties natuurlijk. pics etc gaan er toch niet komen ;)

really bro?

Pic's?

mijn vriendin heeft onlangs een borstvergroting gedaan. om de wonden/littekens wat sneller/beter te laten genezen zit ik er aan te denken om haar wat hgh te geven.

goed idee of?

O ja, alleen serieuze reacties natuurlijk. pics etc gaan er toch niet komen ;)
hgh bevordert genezing,dusja waarom niet op lage dosis,2iu per dag

Je heb ook nog een goede zalf zodat de wond/litteken wat vervaagt.

Zelfs al zou het sneller genezen wil niet zeggen dat het mooier geneest. De snelheid waarmee iets dichtgroeit verandert niks aan het proces dat zorgt voor de vorming van littekens. Ik denk ijdele hoop.

Geen goed idee. Beter had je dat geld uitgeven aan een goede (meestal dure) kliniek.
ohja?
het is een feit dat hgh genezing bevordert
een beetje kliniek vraagt een veelvoud van wat een beetje hgh kost
en zij wil de genezing bevorderen,naar een kliniek ga je om een lelijke wond te behandelen.

lol. geef mij even het adres van een kliniek die siliconen zet zonder wonden te maken :roflol:
maar daar gaat hgh dus niet aan bijdragen?

Maakt wel degelijk een groot verschil.. Bij een duurdere kliniek zijn de littekens niet tot nauwelijks zichtbaar..

Daarom NOOIT naar de prijs kijken, maar klinieken af gaan en fotowerk bekijken :)

eiwit rijke voeding en vitamine c bevorderd ook genezing. Verder zou ik naar de apotheek gaan voor wat litteken zalf of calendula zalf..

hoef je niet meteen met hormoon rotzooi te gaan klooien.. maargoed..

Gewoon professioneel advies vragen aan een dokter voordat je de dbb dokters je hormonen laat voorschrijven voor je vriendin.

Goed idee, zonder enig verstand van medicijnen je vriendin vol te spuiten met een (rete duur) groeihormoon! :thumbup:

hgh op een kleine dosis 1 iu per dag voor een vrouw heeft effect op de huid ...dus het ZOU kunnen helpen .littekens krijg je met elke operatie dus ook met een borstvergroting en trouwens ik vind 6000 euro wel ontiegelijk duur zeker niet naar België geweest daarvoor!!!

Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is.
Er wordt heel fel gereageerd omdat een vrouw wat groeihormoon wil nemen zodat de genezing (waar hgh om bekend staat) te versnellen en evt te verbeteren (hgh staat bekend om mooiere huid), maar als iemand 10iu per dag wil nemen vindt iedereen het geweldig en zou willen dat ze het ook konden betalen.
Ik zou zeggen; Baadt het niet dan schaadt het niet, helemaal op 1 a 2iu.

Borstvergroting kost 3000 euro en geen 6000.
Heb 2 vriendinnen ,waaronder mijn vriendin die het hebben laten doen.
Perfect en zeeeer mooi gedaan voor 3000 euro in de wellnesskliniek.

Thumbs up voor die arts !

Edit :

Kan je beter wat BCAAs/Amino's en vitaminen slikken..
Heb je evenveel 'genezend' effect van dan van hgh op low dose.
Maar geduld is een mooie zaak.

daarom vraagt hij ook of hgh in dit geval een positieve werking kan hebben..
iets met 'lezen'

Alsof hier artsen zitten die het antwoord op zijn vraag weten. Een lichaam is zo complex, je kunt er niet vanuit gaan dat middelen zoals HGH alleen maar doen wat je wil dat ze doen. Mijn advies is dus om het te vragen aan een arts. Hoef je niet te doen hoor, misschien gaat het prima zo. Maar je hebt wel de verantwoordelijkheid over je vriendin, dus ik zou zeggen: better safe than sorry.

Laatst bewerkt:
Borstvergroting kost 3000 euro en geen 6000.
Heb 2 vriendinnen ,waaronder mijn vriendin die het hebben laten doen.
Perfect en zeeeer mooi gedaan voor 3000 euro in de wellnesskliniek.

Thumbs up voor die arts !

Edit :

Kan je beter wat BCAAs/Amino's en vitaminen slikken..
Heb je evenveel 'genezend' effect van dan van hgh op low dose.

Maar geduld is een mooie zaak.

waar haal je dat vandaan? ben benieuwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven