XXL Nutrition

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een onverdraagzame reactie. Die jongens komen helemaal uit Noord-Afrika naar hier om ons te vereren en te verrijken met hun prachtige cultuur, het minste wat we kunnen doen is een stukje van die cultuur proeven en ons assimileren. Daar hoort gewoon bij dat je af en toe de schuld bij jezelf moet zoeken zelfs als zij de agressors zijn. Iets anders kan alleen maar wijzen op een diepgewortelde neiging tot racisme en xenofobie. Stem daarom PvdA voor een sterker en socialer Nederland!

Oké mijn excuses richting hen die ik gekwetst heb. Soms laat ik mijn gedachtenmolen nogal doordraven en kom ik bij ongepaste dingen. Wanneer zo'n moment zich in het vervolg voordoet, zal ik mij terugtrekken en in mijzelf kwijnen. Ik heb erg veel spijt dat ik dit heb gezegd en hoop niet dat het schade berokkent aan mijn verdere carrière op DBB.

Om even verder te gaan: in mijn prachtige Culemborg is ook veel overlast van deze gezellige mensen. Een aantal jaar terug, in het gezellige Terweide(Marrokanen vs Molukkers, iedereen kent het wel), was er interview met meneer de agent die door de wijk liep om al lopende het probleem te bespreken. Hij begon vanuit een speciaal daarvoor opgesteld mobiel politiebureau. Terwijl hij liep, werd hij door de plaatselijke jeugd begroet met stenen en dansjes voor de camera en voor hemzelf langs. Het enige wat hij uit wist te brengen is een drievoudig: ik vind dit niet zo leuk jongens. Schei toch gauw uit. Pepperspray, stungun, traangas ALLES inzetten!

Persoonlijk heb ik eigenlijk aan maar goede ervaringen met Marokkanen. Maar kan ook aan de generatie liggen waarmee ik in aanraking kom. Krijg een shitload aan reacties over me heen waarschijnlijk maar als ik wordt uitgenodigd op een bruiloft van een marrokaanse familie omdat ik alleen maar mama Marokkaan overeind heb geholpen toe ze onderuit ging tijdens ijzel en een kop thee heb aangeboden..........Dat zijn stukjes waarvan wij Nederlanders wat kunnen leren.

Natuurlijk, uitschot genoeg en ja natuurlijk, kijk in de gevangenissen etc etc etc.

Maar mits goed benaderd: prima volk om mee te leven. Mits uiteraard de beste mensen ook respect tonen voor onze Nederlandse "cultuur".

Persoonlijk heb ik eigenlijk aan maar goede ervaringen met Marokkanen. Maar kan ook aan de generatie liggen waarmee ik in aanraking kom. Krijg een shitload aan reacties over me heen waarschijnlijk maar als ik wordt uitgenodigd op een bruiloft van een marrokaanse familie omdat ik alleen maar mama Marokkaan overeind heb geholpen toe ze onderuit ging tijdens ijzel en een kop thee heb aangeboden..........Dat zijn stukjes waarvan wij Nederlanders wat kunnen leren.

Natuurlijk, uitschot genoeg en ja natuurlijk, kijk in de gevangenissen etc etc etc.

Maar mits goed benaderd: prima volk om mee te leven. Mits uiteraard de beste mensen ook respect tonen voor onze Nederlandse "cultuur".

wtf? vind het een kk volk en heb vaak genoeg respect naar ze getoond helaas nooit teruggekregen

wtf? vind het een kk volk en heb vaak genoeg respect naar ze getoond helaas nooit teruggekregen

Als je scheld met ziektes zul je al snel minder respectvolle reacties krijgen.

Is mijn persoonlijke ervaring die ik wilde delen. In tegenstelling tot velen respecteer ik ook reacties van anderen. Zelfs de jouwe.

Als je doet wat in hun straatje valt dan krijg je ook veel terug ja. Zoals je voorbeeld. Dit zegt niet over hoe aardig ze kunnen zijn, maar hoe bekrompen. Hoe zwart/wit ze denken. Jij kan niet meer stuk, maar als een ander flirt met dochter moet degene zich zorgen maken over zijn veiligheid.
Mits je alles doet wat in hun straatje valt gaat het goed ja. Een kleine manoevre naar links of rechts en je komt er mee in conflict. Dat kan je ook zien als ze eenmaal bevriend zijn met Nederlandse (vaak meisjes) mensen zijn het van die ja-knikkers zonder eigen mening die zich makkelijk laten beinvloeden.

Als je doet wat in hun straatje valt dan krijg je ook veel terug ja. Zoals je voorbeeld. Dit zegt niet over hoe aardig ze kunnen zijn, maar hoe bekrompen. Hoe zwart/wit ze denken. Jij kan niet meer stuk, maar als een ander flirt met dochter moet degene zich zorgen maken over zijn veiligheid.
Mits je alles doet wat in hun straatje valt gaat het goed ja. Een kleine manoevre naar links of rechts en je komt er mee in conflict. Dat kan je ook zien als ze eenmaal bevriend zijn met Nederlandse (vaak meisjes) mensen zijn het van die ja-knikkers zonder eigen mening die zich makkelijk laten beinvloeden.

Kan ik niet betwisten daar ik nimmer in die situatie heb gezeten. Nogmaals, dit zijn mijn ervaringen met die mensen in mijn 34 jarig bestaan. Heb andere ervaringen met Turken, daar kan ik wat gal over spuien als het moet, maar ging even over Marokkanen.

Kan ik niet betwisten daar ik nimmer in die situatie heb gezeten. Nogmaals, dit zijn mijn ervaringen met die mensen in mijn 34 jarig bestaan. Heb andere ervaringen met Turken, daar kan ik wat gal over spuien als het moet, maar ging even over Marokkanen.

Ik moet zeggen dat ik veel betere ervaringen heb met Turken vergeleken met marokkanen.
Valt me op dat Turken harder werken, en beter hun best doen echt geld te verdienen.
Ook zijn ze minder agressief ingesteld.

Als we toch gaan generaliseren dan vind ik het toch andersom hoor, juist Turken zijn 9 van de 10 keer relaxte mensen. Maar ja dat is puur generalisatie net als wat 98% van de r**ards hier doen.

Wat eerlijk zijn over persoonlijke ervaringen teweeg kan brengen. Daarvoor is een discussie precies bedoeld.

Goh dat kan toch niet, de volgende keer dat je er nog eentje ziet moet je gewoon je polsen doorsnijden, that will show them.

Hehe heb er geen problemen mee maar het is opmerkelijk een marokkaan te zien in je kleine dorpje. als ze zich kunnen gedragen zijn ze welkom. :)

Turken zijn milder dan marokkanen, maar laten we irakezen niet vergeten. Die kunnen er ook wat van, maar zo kan je oneindig lang doorgaan, aan iedere bevolkingsgroep mankeert wel wat.

Hehe heb er geen problemen mee maar het is opmerkelijk een marokkaan te zien in je kleine dorpje. als ze zich kunnen gedragen zijn ze welkom. :)

Turken zijn milder dan marokkanen, maar laten we irakezen niet vergeten. Die kunnen er ook wat van, maar zo kan je oneindig lang doorgaan, aan iedere bevolkingsgroep mankeert wel wat.

Vrouwen zijn enger, gevaarlijker, harder en genadelozer dan welk ander ras dan ook.
Laten we vooral dat niet vergeten.

maaaar, die zitten dan gelukkig weer minder in de gevangenis!

mesoectosaurus door jou posts kijk ik tegenwoordig heel anders tegen mijn vriendin aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven