Snaad
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Wat een onverdraagzame reactie. Die jongens komen helemaal uit Noord-Afrika naar hier om ons te vereren en te verrijken met hun prachtige cultuur, het minste wat we kunnen doen is een stukje van die cultuur proeven en ons assimileren. Daar hoort gewoon bij dat je af en toe de schuld bij jezelf moet zoeken zelfs als zij de agressors zijn. Iets anders kan alleen maar wijzen op een diepgewortelde neiging tot racisme en xenofobie. Stem daarom PvdA voor een sterker en socialer Nederland!
Oké mijn excuses richting hen die ik gekwetst heb. Soms laat ik mijn gedachtenmolen nogal doordraven en kom ik bij ongepaste dingen. Wanneer zo'n moment zich in het vervolg voordoet, zal ik mij terugtrekken en in mijzelf kwijnen. Ik heb erg veel spijt dat ik dit heb gezegd en hoop niet dat het schade berokkent aan mijn verdere carrière op DBB.
Om even verder te gaan: in mijn prachtige Culemborg is ook veel overlast van deze gezellige mensen. Een aantal jaar terug, in het gezellige Terweide(Marrokanen vs Molukkers, iedereen kent het wel), was er interview met meneer de agent die door de wijk liep om al lopende het probleem te bespreken. Hij begon vanuit een speciaal daarvoor opgesteld mobiel politiebureau. Terwijl hij liep, werd hij door de plaatselijke jeugd begroet met stenen en dansjes voor de camera en voor hemzelf langs. Het enige wat hij uit wist te brengen is een drievoudig: ik vind dit niet zo leuk jongens. Schei toch gauw uit. Pepperspray, stungun, traangas ALLES inzetten!