AndroidHealthClinic

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ga je wederom uit van de effecten op de gevangene. Maar eerlijk gezegd interesseert mij (en ongetwijfeld de slachtoffers) echt geen moer. Ze hebben een misdaad gepleegd en dienen gestraft te worden. Als ze denken lekker verder te gaan na die straf, dan mikken we ze gewoon WEER in de bak. Probleem ook opgelost. Punt is dat ze zeer lange tijd in ieder geval van de straat af zijn.

Dat zijn inderdaad effecten op de gevangene, maar bijgevolg ook op die van andere burgers. Ik heb liever een gevangene die 3 jaar lang een tv op zijn kamer heeft (ook al lijkt dat te veel luxe, onrechtvaardig,...), dan iemand die 5 jaar lang slecht behandeld wordt maar na zijn gevangenisperiode mijn huis leegrooft.

Als een gevangene ooit terug moet functioneren in de maatschappij, dan moet je die ook in aanraking laten komen met de maatschappij. Dat is niet enkel ten voordele van die crimineel, maar ook ten voordele van de maatschappij zelf.

Als je niet vindt dat iemand ooit terug behoorlijk moet kunnen functioneren in de maatschappij, dan kan je hem, zoals hierboven al vermeld, inderdaad beter ineens een kogel door het hoofd jagen bij het minste vergrijp.

Alle turken terug naar marokkoooo

Dat zijn inderdaad effecten op de gevangene, maar bijgevolg ook op die van andere burgers. Ik heb liever een gevangene die 3 jaar lang een tv op zijn kamer heeft (ook al lijkt dat te veel luxe, onrechtvaardig,...), dan iemand die 5 jaar lang slecht behandeld wordt maar na zijn gevangenisperiode mijn huis leegrooft.

Als een gevangene ooit terug moet functioneren in de maatschappij, dan moet je die ook in aanraking laten komen met de maatschappij. Dat is niet enkel ten voordele van die crimineel, maar ook ten voordele van de maatschappij zelf.

Als je niet vindt dat iemand ooit terug behoorlijk moet kunnen functioneren in de maatschappij, dan kan je hem, zoals hierboven al vermeld, inderdaad beter ineens een kogel door het hoofd jagen bij het minste vergrijp.

waar is toch die tijd gebleven dat bodybuilding werd beoefent in donkere aftandse zaaltjes

exclusief voor jongens van de straat ,niet vies van een of ander vaag zaakje

Ik snap sowieso niet waarom je uberhaubt in je hoofd haalt om ook maar iets in de richting te denken van "het is z'n eigen schuld". WTF zijn dat voor dark ages gedachten?

Ik snap sowieso niet waarom je uberhaubt in je hoofd haalt om ook maar iets in de richting te denken van "het is z'n eigen schuld". WTF zijn dat voor dark ages gedachten?
Wat een onverdraagzame reactie. Die jongens komen helemaal uit Noord-Afrika naar hier om ons te vereren en te verrijken met hun prachtige cultuur, het minste wat we kunnen doen is een stukje van die cultuur proeven en ons assimileren. Daar hoort gewoon bij dat je af en toe de schuld bij jezelf moet zoeken zelfs als zij de agressors zijn. Iets anders kan alleen maar wijzen op een diepgewortelde neiging tot racisme en xenofobie. Stem daarom PvdA voor een sterker en socialer Nederland!

Nog zo'n probleem, taxi chauffeurs in Amsterdam van Marokkaanse afkomst. Beter gezegd, taxi chauffeurs in Amsterdam aangezien de blanke taxichauffeur zwaar de etnische minderheid onder de Amsterdamse taxichauffeurs is geworden. Het probleem met deze taxi maffia? Altijd gezeik,agressie en gewoon niet op de meter willen rijden. ritje van 15 eu gaat je 30 eu kosten, meter doen ze niet. Vertel je dit tegen een agent op Leidscheplein? Dan zegt ie gewoon dat je een andere taxi moet zoeken, ipv de taxi chauffeur hier te beboeten voor de overtreding.

Politie is te laf om op te treden.. Tenzij het natuurlijk om een blanke jonge gaat, ja dan durven ze wel.

Hier weer zo'n geval:
Uitleg in de dumpert link.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6522888/9762c9fa/haatmocro_bedreigt_fotograaf.html

http://www.youtube.com/watch?v=FvQauUvpVmM

Hij is dan niet officieel bij TCA aangesloten, maar mag wel gewoon gerust doorrijden. Politie treed natuurlijk niet op.

Hier hebben ze ook gewoon echt schijt aan meneer de motoragent en die laat gewoon met zich spelen alsof ie hun b*ch is. De hardwerkende burger wordt maar al te graag beboet door oom agent, maar bij onze multiculturele taxi maffia vrienden wordt het gewoon door de vingers gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=zM8yX2aLiM0

De politiek ziet dit al jaren maar treedt niet op. Zelfde geld voor de politie.

Laatst bewerkt:
Wat een onverdraagzame reactie. Die jongens komen helemaal uit Noord-Afrika naar hier om ons te vereren en te verrijken met hun prachtige cultuur, het minste wat we kunnen doen is een stukje van die cultuur proeven en ons assimileren. Daar hoort gewoon bij dat je af en toe de schuld bij jezelf moet zoeken zelfs als zij de agressors zijn. Iets anders kan alleen maar wijzen op een diepgewortelde neiging tot racisme en xenofobie. Stem daarom PvdA voor een sterker en socialer Nederland!

ik hoorde zo op de radio een einde geleden "tips" om dit soort agressie tegen te gaan

oa: groepjes allochtonen niet aankijken en als je met je vriendin over straat loopt en iemand beledigt je vriendin, daar dan niet op ingaan

:D toch te absurd voor woorden?

ik hoorde zo op de radio een einde geleden "tips" om dit soort agressie tegen te gaan

oa: groepjes allochtonen niet aankijken en als je met je vriendin over straat loopt en iemand beledigt je vriendin, daar dan niet op ingaan

Ik begrijp wel dat ze dit als tip geven omdat het waarschijnlijk veiliger is, maar het is inderdaad ook absurd en het heeft ook nadelen. Je gaat een gevoel van machteloosheid bij de burger aanmoedigen terwijl dit gedrag versterkt wordt. Ik vind wel dat politie zou mogen ingrijpen om dit gedrag aan te pakken.

Ik zag vandaag een Marokkaan die door een rood stoplicht liep. Dat is voor mij echt de druppel, volgende verkiezingen PVV 90 zetels let maar op.

Ik zag laatst een Marokkaan in het dorp lopen. Dafuq?

Ongelooflijk eigenlijk. Je zou je als slachtoffer van geweld nog bijna schuldig gaan voelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven