XXL Nutrition

High Tren, low Test & winny!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks bro!
Had nog half tabje clen genomen voor training 12:30..., nou!!
140bpm tijdens kracht, bedoel simpele curl/extension, simpel eigenlijk maar voelde me hart flink gaan..
Toen cardio, wil niet weten hoe hoog m'n hartslag was....., maar heb m'n oordopjes uit moeten doen, want combo: tren, clen en hardcore music is echt not done, wattage lag continue tussen 190/200 wat ik weg peddelde en voelde m'n hart kaboek kaboek echt krachtig en snel...., zonder muziek ging ik rustiger en voelde het een pak gezonder :)

Wel tijdens buik training kramp, tijdens kuiten kramp..., en toen ik shirt uit trok omdat die zeiknat was, kramp in lats! En die is echt smerig man!!
Hams dus niet teveel setjes gedaan en quads geen probleem.

20min crosstrainer

Leg extension SS curl

Curl tot 80kg, daarna nog 1 met 40kg en klaar hams, voelde al neiging tot kramp, je kent t wel..
Extension tot 100kg.
Alle setjes en gewichten 20hh

Kuiten en abs gedaan

15min crosstrainer

NU 19:10 nog een hartslag van 95 slagen per minuut, terwijl ik relaxt zit.., heb wel gelopen op werk vanmiddag maar dat verklaart m'n hoge hartslag na een uur zitten niet!

Maar goed, ik burn fat, laat maar hoog dan, al maakt t me wel moe.

Heb totaal en compleet geen honger, moet me dwingen te eten..

Vandaag niet meer dan 2100kcal weg kunnen krijgen.. En moet nog m'n kwarkje nuttigen..

Morgen ff geen clen, ben vrij en m'n vrouw wordt echt boos anders ivm mijn gedrag!
Zondag weer lekker cardio'en in ochtend, lopen op werk en clennen!

Sorry J. Ik ga je volgen nu!

Greatz Mark

Ik vind de gyno ook goed meevallen, die ader op je schouder trok meer mijn aandacht :p

Ja het gekke is hij zit over een heel groot gedeelte, van oksel zowat tot voorbij de tepel.., dus niet alleen geconcentreerd bij de tepel, waardoor het niet heel erg opvalt ofzo..
Ook al krijg ik dit niet weg, kan ik hier prima mee leven.., bedoel niemand ziet t.

Vanmorgen geen koffie op ivm koppijn en een nog iets verhoogde hartslag (86 normaal 58).
Dus een shake genomen van m'n nieuwe pot eiwitten, moet zeggen bevalt me super met melk!!
Volgende keer met water proberen:

Image1461998861.106781.jpg

Heyyyyy Mark!!

Zit je nu cruise/trt? Of weer terug blasten?

Welkom broer!
Trt alleen maar. Vind het wel prima voorlopig zo. Alleen cutten om de laatste 5% eraf te krijgen. Ik ben in ieder geval niet meer zo dik als de laatste keer dat je mij zag (bijna sixpackie) :D

Vanmorgen geen koffie op ivm koppijn en een nog iets verhoogde hartslag (86 normaal 58).
Dus een shake genomen van m'n nieuwe pot eiwitten, moet zeggen bevalt me super met melk!!
Volgende keer met water proberen:

Image1461998861.106781.jpg
Jammer dat het B&F shop is!

Trt alleen maar. Vind het wel prima voorlopig zo. Alleen cutten om de laatste 5% eraf te krijgen. Ik ben in ieder geval niet meer zo dik als de laatste keer dat je mij zag (bijna sixpackie) :D

Haha dat zal idd ff schrikken zijn voor mij.., jij met sicpack, haha..
Als die er is, lekker blasten man!!
Hoe is het nu met de bloeddruk?

Back/delts/arms

Pull-up

16
16
14
10
10

Dumbbell row

16x35kg
16x35kg
12x25kg (slow)
12x25kg (slow)

Raises side&front

5kg veel hh

EZ triceps liggend
12x35kg
12x35kg
10x35kg

CC

20x10kg
20x10kg
16x10kg
12x10kg

Nog wat dips

Image1462007951.549148.jpg

• Like
Waarderingen: vntl
Niet te weinig volume voor je rug?
2 oefeningen?(geen idee wat cc is)
Aangezien je ook 2 oefeningen delts en tri doet?

Schouder nog last van dus alleen wat raises gedaan.
Qua rug: na 5 setjes pull-up (66hh) zit rug al zo vol.., direct gevolgd door rows + latspread&double biceps poseren en rug is klaar!

Cc is concentration curl

Pak je taurine? Als ik op de clen zit, word ik helemaal gek van de krampen. Taurine supplementeren helpt bij mij goed ertegen.
Kramp in abs met buik trainen is echt vies

Als je nog 5% vet van die rug gaat halen dan gaat er niet veel meer vel overblijven :D

Ziet er al goed uit.

Pak je taurine? Als ik op de clen zit, word ik helemaal gek van de krampen. Taurine supplementeren helpt bij mij goed ertegen.
Kramp in abs met buik trainen is echt vies

Ja heb dat vaker gelezen.., kan dat idd gaan doen.
Ja die AB kramp moet je echt weg masseren terwijl je ligt te creperen [emoji23]

Voeding vandaag:
3500kcal, had echt honger en nog steeds eigenlijk..

Hiit gaat slechter, normaal geen probleem.
Ik voel het nu wel aankomen van te voren en doe dan ff 3min rustiger en kan dan weer verder.
Doe on de dag cardio (pak m'n dunne benen dan gelijk mee) en hanteer dan 20min cardio, dan kracht, daarna weer 20min cardio.
Probeer morgen nog ietsje meer cardio te doen icm clen! Clen en cardio op tren gaat goed samen merk ik.

Terug
Naar boven