Fitness Seller

High Tren, low Test & winny!

Bezoekers in dit topic

Hoe droger je bent hoe meer lijnen in je wheels
 
Ik heb weer dat mijn kuiten bijna net zo dik lijken als mijn bovenbenen. Bovenbenen massief maar zonder vorm. Ben nu druk bezig om er vorm in te krijgen ook op hoog volume. Werkt goed nu!

Jouw wheels/calfs zijn echt huge real life!! Op de foto zal dat er zonder lijnen minder goed uitkomen idd..
Maar ik ben jaloers op je benen!
 
Jouw wheels/calfs zijn echt huge real life!! Op de foto zal dat er zonder lijnen minder goed uitkomen idd..
Maar ik ben jaloers op je benen!
Thanks bro! :D
 
Gister voeding 2200kcal

Gister beentjes / cardio

Front SQ

8x60
8x60
8x70

Step-up

Diverse reps, 20kg schijf in handen

Leg extension ss curl
Extension tot 100kg, 20reps
Curl tot 60kg, 20reps

Jefferson SQ
12x60

30min cardio


Voeding vandaag 1400kcal (uit nachtdienst, halve dag)

Vandaag borst / cardio

Bench
20x20kg
12x60kg
12x100kg
10x120kg (VPR!!)
Begin gingen de presses zwaar, wilde eigenlijk maar tot 110kg gaan..., maar de 100 ging zo lekker dat ik toch 120 pakte en ging super, laatste rep wel bounch btw.

Concentration curl paar setjes
Nog war Dips met 20kg schijf op schoot..

25min cardio (redelijk intensief)


Had half clennetje op, had gelukkig korte broek aan, maar het zweet kwam overal vandaan, shirt drijfnat.

Ga weer ietsje cutten, bf al iets gedropt, bw ook: 84,5kg nuchter.

Verder vind ik het vreemd dat ik in week 3 van m'n cruise nog steeds geen terugval heb qua kracht, eerder progressie. Bw daalt dus wel iets [emoji16]
 
Clen met dit weer? Dan pas ik wel even. Zweet me nu al kapot op het werk.

De eerste 3 weken van een cruise voel ik me ook altijd picobello en zie ik er meestal het beste uit. Vanaf week 5-6 begint het meestal terug te jeuken om er een compound bij te zetten.

Binnenkort ga ik ook eens wat clen gebruiken, eens zien of het echt zo een lekker spul is tegen het vet.
 
Gister voeding 2200kcal

Gister beentjes / cardio

Front SQ

8x60
8x60
8x70

Step-up

Diverse reps, 20kg schijf in handen

Leg extension ss curl
Extension tot 100kg, 20reps
Curl tot 60kg, 20reps

Jefferson SQ
12x60

30min cardio


Voeding vandaag 1400kcal (uit nachtdienst, halve dag)

Vandaag borst / cardio

Bench
20x20kg
12x60kg
12x100kg
10x120kg (VPR!!)
Begin gingen de presses zwaar, wilde eigenlijk maar tot 110kg gaan..., maar de 100 ging zo lekker dat ik toch 120 pakte en ging super, laatste rep wel bounch btw.

Concentration curl paar setjes
Nog war Dips met 20kg schijf op schoot..

25min cardio (redelijk intensief)


Had half clennetje op, had gelukkig korte broek aan, maar het zweet kwam overal vandaan, shirt drijfnat.

Ga weer ietsje cutten, bf al iets gedropt, bw ook: 84,5kg nuchter.

Verder vind ik het vreemd dat ik in week 3 van m'n cruise nog steeds geen terugval heb qua kracht, eerder progressie. Bw daalt dus wel iets [emoji16]
Lekkere dat je nog gained tijdens het cruisen, life is good:p haha ik zweet me nu al de pleuris met tren. Denk dat als er nog clen bij zou zijn ik de niagra falls zou zijn hahaha.

Doorknallen!!
 
Clen met dit weer? Dan pas ik wel even. Zweet me nu al kapot op het werk.

De eerste 3 weken van een cruise voel ik me ook altijd picobello en zie ik er meestal het beste uit. Vanaf week 5-6 begint het meestal terug te jeuken om er een compound bij te zetten.

Binnenkort ga ik ook eens wat clen gebruiken, eens zien of het echt zo een lekker spul is tegen het vet.

Hier aan de kust stond veel wind / niet super warm..
Maar idd zweten als een MF met clen, vetverbranding gaat wel lekkerder imo, ook meer focus tijdens de training + cardio is ineens leuker [emoji41]
Hoop dat het nog ff goed blijft gaan, wil toch minimaal 2 maandjes cruisen, ff rust voor het lichaam.
 
Lekkere dat je nog gained tijdens het cruisen, life is good:p haha ik zweet me nu al de pleuris met tren. Denk dat als er nog clen bij zou zijn ik de niagra falls zou zijn hahaha.

Doorknallen!!

Haha, zweten is wel nadeel van clen.., voor de rest wel lekker spulletje. Gebruik het niet zo vaak ivm ruzie met de vrouw, ik word er altijd een klootzak van [emoji16]
 
Haha, zweten is wel nadeel van clen.., voor de rest wel lekker spulletje. Gebruik het niet zo vaak ivm ruzie met de vrouw, ik word er altijd een klootzak van [emoji16]
Haha, achja ik zweet liever extreem dan dat ik als maar stress heb net m'n meisje. Heb nu soms wel eens wat conflictjes op de tren, normaal gesproken achterdochtig as fuck nu daarentegen interresseert me gewoon totaal niks meer echt binnenvreter nog niet gehad haha. Achja is met al deze middelen zolang je je hoofd erbij houdt!
 
Haha, achja ik zweet liever extreem dan dat ik als maar stress heb net m'n meisje. Heb nu soms wel eens wat conflictjes op de tren, normaal gesproken achterdochtig as fuck nu daarentegen interresseert me gewoon totaal niks meer echt binnenvreter nog niet gehad haha. Achja is met al deze middelen zolang je je hoofd erbij houdt!

Ik heb het met tren & clen.., vooral clen geeft problemen hier. Maar heb beloofd met tren te stoppen.
Clen gebruik ik alleen voor een avonddienst of voor een nachtdienst. Dan ga ik trainen met clen en daarna werken. Op vrije dagen of dagdiensten geen clen dus ivm ruzie.
Tren gaat m helemaal niet meer worden, word er echt agressief van, had t zelf niet eens door.
Gelukkig op test geen last van agressie [emoji28][emoji1303]
 
Ik heb het met tren & clen.., vooral clen geeft problemen hier. Maar heb beloofd met tren te stoppen.
Clen gebruik ik alleen voor een avonddienst of voor een nachtdienst. Dan ga ik trainen met clen en daarna werken. Op vrije dagen of dagdiensten geen clen dus ivm ruzie.
Tren gaat m helemaal niet meer worden, word er echt agressief van, had t zelf niet eens door.
Gelukkig op test geen last van agressie [emoji28][emoji1303]
Genoeg andere middelen waar je op kunt knallen!;)
 
Toch wel een goede update voor mij; voor het eerst gedeadlift met baby weights.., zonder enige vorm van pijn :)

Leg extension ss curl
extension tot 80kg, curl tot 60 kg, alle setjes 25hh.

Jefferson squat
12x60kg
12x100kg
12x100kg (rechter ham auw)

DL
16x60kg
16x60kg (volledig pijnloos!!, durfde niet hoger in gewicht, tussenwervel blijft zwak punt, voelde hams nu toch ook goed vollopen (L))

single leg extension ss curl
20kg veel hh

35min cardio

Ennnnn van te voren clennetje op, hartslag als een MF en shirt plakte na paar minuutjes aan lichaam..
Nu op werk is hartslag nog skyhigh!

Voeding 2900Kcal

Voeding aangepast op activiteitsniveau, eerst met kleine spelen indoor playground, toen trainen, CLEN!! en op werk nog redelijk wat lopen nu..
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Toch is tren het lekkerst [emoji23]

tren is lekker, true story, maar conditie en agressie bevielen me niet..
Bovendien, dat is ergste, blijf je plat!! Geft veel kracht en mooi lichaam, maar de massa blijft uit bij mij!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Pull up
20
16
12
12
10
7

Neck press (stoel, helling 23 graden)
16x20
10x60
8x80
4x100 (Nice and slow, oorhoogte)
12x60
12x60
12x60

Nog wat rows met dumbbell en triceps.
 
10min cardio

Bench
30x20
16x60
16x100
9x120 (1hh pauze op borst)
8x120 (Nice & slow)
40x60 (speed, hoog op borst dus diep)

Presses gingen erg soepel, geen 1bounch, geen schouder pijntjes door warming up..

Concentration curls
25x10kg
25x10kg

Geen zin meer haha


Bw is wel lager, weeg 83,5, maar abs komen beter door!
 
Voeding elke dag tussen 2400/2800 kcal afhankelijk hoeveel cardio ik doe/werk etc.

Eergisteren benen getraind, focus achterkant:
Jefferson squat tot 100kg
DL tot 60kg (ivm rug, ben al blij dat t pijnvrij lukt!)
Legcurl tot 60kg
Alles 25hh, op Jefferson SQ na, die 10hh
Cardio 30min


Gisterochtend rug / schouders
Pull-up diverse sets BW
20, 16, 12, 10, 7


2 setjes roeien met dumbbells 35kg

Neck-press (stoel 23 graden)

10x20
10x60
8x80
3x100 (oorhoogte)
10x60
7x60

Dumbbell raises 10kg dumbbell
Links/rechts/links/rechts etc.., dus 1 dumbbell at the time

En nog wat biceps concentration curls..
In de avond nog 1 uur crosstrainer

Vandaag getraind: borst / cardio

35min crosstrainer

Bench press
16x20
16x60
16x100
10x120 (laatste 3hh bounch)
25x60 (3/4 reps, slow down, speed up)
16x60 (kapot, bijna kramp)

Had tussen de 120 en na de 60 nog incline squeeze gedaan, gewoon zelf idd aanspannen.

Heel kort nog gedipt met 20kg schijf op schoot, aantal hh niet geteld.
Borst ontplofte zowat, in auto kreeg ik bijna kramp, maar dat zal dat halve tabje clen wel veroorzaakt hebben [emoji16]
Vandaar ook het gebounch, doe ik altijd als het ff moeilijk word, maar met clen helemaal..

Maar goed, week 4 cruise nu, merk alleen tijdens leg curl, wanneer ik die roller plaats, dat omvang been iets afgenomen is. De rest lijkt nog ok gezien shirts die nog strak staan..
 
Donderdag train hams/lower back

Jefferson squat
10x60
10x100
10x100

DL
16x60
16x60
16x60

Leg curl
20x40
20x60
20x60
20x60

Vrijdag rust dag

Zaterdag train: borst

Bench
40x20
20x60
16x100
9x120 (hh 1,2,3 pauze op borst)
16x60 (slow as fuck)
Borst kapot!

Nog wat EZ curl/extension, maar nog minder dan gewoonlijk..

Afgelopen dagen geen cardio en wel vreten als een malle, zat bbq gister met m'n vrouw uiteten..
Sowieso eet ik iets teveel.
Vanaf vandaag serieus op de voeding letten, want wil over 2/3 weken terug starten met test&oxy, verwacht pakketje morgen :meal:

Vandaag cardio/quads/abs/calfs
 
Back
Naar boven