Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training vanmorgen:

Zelf heb ik alleen wat rek- en strekwerk gedaan om weer wat soepeler te worden. Ik heb dit enorm verwaarloosd en dat is goed te merken doordat ik bv. de steen bij de strongmantraining niet van de grond kan tillen omdat ik niet diep genoeg door kan zakken. Het rekken ging moeizaam en was pijnlijk maar ik moet dit vol blijven houden.

Ondertussen heb ik mijn vriendin hard aangepakt met haar krachttraining omdat zij ook in de voorbereiding zit voor het nieuwe Highland Games-seizoen.

POWER-YOGA ouwe, dat is het geheim !!!

JAJA je vrouwtje gepakt ??:verneder:

• Topic Starter Topic Starter
Strongman onderdeeltraining vanmiddag:

- Farmerswalk
- Boomstam
- Forward hold
- Wheelflip
- Stones (zelf niet meegedaan)

Het voelde vandaag allemaal zwaarder aan dan normaal maar dat kwam door mijn training van gisteravond.
De stones heb ik overgeslagen omdat ik nog steeds niet diep genoeg door kan zakken om ze van de grond te kunnen tillen, ik ben wel bezig met rekken.
De resultaten kan je later vinden in de log van Supercees of Ironsport.

Strongman onderdeeltraining vanmiddag:

- Farmerswalk
- Boomstam
- Forward hold
- Wheelflip
- Stones (zelf niet meegedaan)

Het voelde vandaag allemaal zwaarder aan dan normaal maar dat kwam door mijn training van gisteravond.
De stones heb ik overgeslagen omdat ik nog steeds niet diep genoeg door kan zakken om ze van de grond te kunnen tillen, ik ben wel bezig met rekken.
De resultaten kan je later vinden in de log van Supercees of Ironsport.

Hoe ging de farmerwalk, al wat verder dan die deur ??

220-225 zou wel cool zijn, das 500lbs. Niet heel erg veel mensen die dat "raw" drukken.

Ben je ook sterk in de squat toevallig?

Ben je ook sterk in de squat toevallig?

Valt tegen (ik zit nu op een max van 200 denk ik) want ik heb hetzelfde probleem als met de deadlift. Ik ben nog steeds erg voorzichtig met mijn onderrug, zit een beetje tussen mijn oren. Als ik zie wat ik bij jullie op de onderdelen doe zonder last te hebben dan zou ik op de squat en deadlift ook meer moeten kunnen.

Training vanmiddag:

Leg press:
1 x 5 x 200
1 x 5 x 240
1 x 5 x 280
1 x 5 x 320
1 x 5 x 360
1 x 5 x 400 (Ik heb een manier gevonden om meer schijven er op te krijgen)

Squat (speed):
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140

Standing calf raises:
1 x 12 x 150 (hele blok)
1 x 12 x 170 (schijven er op)
1 x 12 x 190
1 x 12 x 210
1 x 12 x 230

Seated machine crunch:
1 x 25 x 40
1 x 25 x 50
1 x 25 x 60
1 x 25 x 70
1 x 25 x 80
1 x 25 x 90 (hele blok)

Op zich een lekkere training alleen jammer dat ik het kort moest houden omdat ik twee nieuwe jongens moest begeleiden op de sportschool.
Er zat nog wel wat meer in maar ja!

Vallen al die machines niet uit elkaar van al dat gewicht dat je erop gooit? :D

Kort maar krachtig! :)

Op zich een lekkere training alleen jammer dat ik het kort moest houden omdat ik twee nieuwe jongens moest begeleiden op de sportschool.
Er zat nog wel wat meer in maar ja!

heb je een nieuwe baan ? fitness instructeur ??

zou ik niet aan beginnen als ik jou was !
Ik zie bij ons mensen oefeningen uitvoeren waarvan ik denk: wat doen ze in Godsnaam. De instructeurs staan er gewoon bij te kijken. Dramatisch.
Ik voel me echter niet geroepen !

Nice Leg Press Ouwe, is dat zo'n 45 graden ding ? Die mis ik wel bij ons ! (alleen zo'n suf kabelding) Overigens is legpress slechter voor je rug dan squats, wist je dat, doordat je heupen geforceerd worden.???

heb je een nieuwe baan ? fitness instructeur ??

zou ik niet aan beginnen als ik jou was !
Ik zie bij ons mensen oefeningen uitvoeren waarvan ik denk: wat doen ze in Godsnaam. De instructeurs staan er gewoon bij te kijken. Dramatisch.
Ik voel me echter niet geroepen !

Nice Leg Press Ouwe, is dat zo'n 45 graden ding ? Die mis ik wel bij ons ! (alleen zo'n suf kabelding) Overigens is legpress slechter voor je rug dan squats, wist je dat, doordat je heupen geforceerd worden.???

Hahaha, nee hoor, was een vriendendienstje!
De eigenaar is een maat van me maar hij moest zelf boksles geven dus hij vroeg of ik het voor een keertje wilde doen, vandaar.

De leg press is niet zo'n 45 graden maar je duwt het gewicht recht voor je uit.
Het vreemde is dat ik daarbij wel heel veel kracht durf te zetten maar bij een gewone squat wil dat niet zo. zoals ik al zei het zit tussen mijn oren denk ik :dunno:

Training vanmorgen:

Alleen een half uurtje stretching gedaan voor mijn benen en onderrug. Eigenlijk had ik rug en biceps willen trainen maar ik voelde me niet echt goed vandaag dus ik las even een rustdag in. Dit is eigenlijk tegen mijn principes maar af en toe heb je geen keuze :zzz:

Training vanmorgen:

Alleen een half uurtje stretching gedaan voor mijn benen en onderrug. Eigenlijk had ik rug en biceps willen trainen maar ik voelde me niet echt goed vandaag dus ik las even een rustdag in. Dit is eigenlijk tegen mijn principes maar af en toe heb je geen keuze :zzz:

HAHA, eigelijk wil je vertellen dat je mee hebt gedaan met de Body Balance/Power Yoga tussen de strakke billen van al die jonge blonde vrouwen, maar je was bang dat je vrouw meeleest :D

Goed zo !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven