- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag weer Strongmanonderdelen getrained met Ironsport, Supercees en Wesley18. Het was een lekkere training waarin ik voor mij twee nieuwe onderdelen geprobeerd heb. Alleen jammer dat Ironsport geblesseerd was waardoor hij niet alles mee heeft kunnen doen.
Onderdelen vanmiddag:
Yokerace (nog nooit gedaan)
Farmerwalk (75m op tijd, nog nooit gedaan)
Boom (wel eens geprobeerd)
Farmerhold (wel eens geprobeerd)
De resultaten vermeld ik hier verder niet want die zullen wel in de log van Supercees verschijnen denk ik.

De yokerace is even wennen i.v.m. je balans en je moet even de goede plek in je nek/schouders vinden voor de yoke.
Farmerswalk op tijd zorgt ervoor dat je longen je borstkas uitknallen.![]()
Maar verder gaat het wel hoor (als je na een half uur weer op adem bent)![]()
Ik mis wel de HG trainingen van deze week?
Goed je hamer is stuk, maar je kunt toch steen , WFD of WFH doen ?
Wacht maar tot je kennis maakt met het "wheel" en je die moet flippen. Is ook zo lekker...hahah. En een "dragg" is helemaal goed voor de verzuring. Wesley zn vader is een slee aan het maken en dan kunnen we een "carry en dragg" event doen. Ook wel eens misselijk makend.
Ik snap waarom jij zegt dat ik deze moet blijven doen maar dat is voor mij dus anatomisch niet meer mogelijk. Op deze manier komt de stang niet op mijn borst maar klem ik hem tegen mijn kin, hahaha!
Fijn joh, dikke armen!

ook al luxe probleem !
al je zwaar gaat, komt ie vanzelf wel op je borst !! HAHA![]()
Ik zou die stang dus ook never nooit niet beet kunnen pakken zoals Stah afbeeld hoor. Flexibiliteits problemen? Yes!!