AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vorige week gingen de chins makkelijker.

Ach, dat kan overal aan liggen, je hebt ze gehaald, daar gaat 't om.

En als je denkt dat ze echt achteruit gaan, of je gewicht te snel omhoog (?), kan je altijd een 2e keer per week chinnen, toch?

Das waar, mijn BW gaat op dit moment weer omhoog en ik heb natuurlijk ook nog 10kg extra gewicht aan mijn belt hangen dus het is wel logisch dat het wat moeilijker gaat.

Vandaag weer Strongmanonderdelen getrained met Ironsport, Supercees en Wesley18. Het was een lekkere training waarin ik voor mij twee nieuwe onderdelen geprobeerd heb. Alleen jammer dat Ironsport geblesseerd was waardoor hij niet alles mee heeft kunnen doen.

Onderdelen vanmiddag:

Yokerace (nog nooit gedaan)
Farmerwalk (75m op tijd, nog nooit gedaan)
Boom (wel eens geprobeerd)
Farmerhold (wel eens geprobeerd)

De resultaten vermeld ik hier verder niet want die zullen wel in de log van Supercees verschijnen denk ik.

Vandaag weer Strongmanonderdelen getrained met Ironsport, Supercees en Wesley18. Het was een lekkere training waarin ik voor mij twee nieuwe onderdelen geprobeerd heb. Alleen jammer dat Ironsport geblesseerd was waardoor hij niet alles mee heeft kunnen doen.

Onderdelen vanmiddag:

Yokerace (nog nooit gedaan)
Farmerwalk (75m op tijd, nog nooit gedaan)
Boom (wel eens geprobeerd)
Farmerhold (wel eens geprobeerd)

De resultaten vermeld ik hier verder niet want die zullen wel in de log van Supercees verschijnen denk ik.

Hoe voelde het ??

De yokerace is even wennen i.v.m. je balans en je moet even de goede plek in je nek/schouders vinden voor de yoke.
Farmerswalk op tijd zorgt ervoor dat je longen je borstkas uitknallen. :eek:

Maar verder gaat het wel hoor (als je na een half uur weer op adem bent) :D

Ik mis wel de HG trainingen van deze week ??? ?

Goed je hamer is stuk, maar je kunt toch steen , WFD of WFH doen ?

De yokerace is even wennen i.v.m. je balans en je moet even de goede plek in je nek/schouders vinden voor de yoke.
Farmerswalk op tijd zorgt ervoor dat je longen je borstkas uitknallen. :eek:

Maar verder gaat het wel hoor (als je na een half uur weer op adem bent) :D

Wacht maar tot je kennis maakt met het "wheel" en je die moet flippen. Is ook zo lekker...hahah. En een "dragg" is helemaal goed voor de verzuring. Wesley zn vader is een slee aan het maken en dan kunnen we een "carry en dragg" event doen. Ook wel eens misselijk makend.

Ik mis wel de HG trainingen van deze week ??? ?

Goed je hamer is stuk, maar je kunt toch steen , WFD of WFH doen ?

Je hebt helemaal gelijk. Vrijdag heb ik een onderdeeltraining gepland staan.
Ik weet nog niet welke onderdelen maar dat zie ik dan wel.

Denk maar niet dat ik de HG-onderdelen ga verwaarlozen zodat jij komend seizoen makkelijk gaat winnen. Je zal er wel voor moeten vechten, hahaha!

Wacht maar tot je kennis maakt met het "wheel" en je die moet flippen. Is ook zo lekker...hahah. En een "dragg" is helemaal goed voor de verzuring. Wesley zn vader is een slee aan het maken en dan kunnen we een "carry en dragg" event doen. Ook wel eens misselijk makend.

Top, ik kijk er al naar uit, lol. Wat is er nou lekkerder dan kotsend neervallen tijdens een training?

Training vanmiddag:

Incline bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150
1 x 5 x 160

Dumbbell flyes:
1 x 5 x 30
2 x 5 x 34
2 x 5 x 38

Bench press:
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150

Triceps pull down:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 3 x 90 (failed op 4)

Rope pull down:
1 x 5 x 30
1 x 5 x 35
1 x 5 x 40
1 x 5 x 45
1 x 5 x 50

Goede training, wel nog vermoeid door Strongmantraining van gisteren.
Toch stijfheid en pijn op plaatsen waar ik dat normaal niet gewend ben.

Training vanmorgen:

Front squat:
1 x 12 x 60
2 x 10 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100

Leg press (liggend):
5 x 10 x 150

Calf raises:
5 x 15 x 150

Seated crunch machine:
1 x 25 x 40
1 x 25 x 50
1 x 25 x 60
1 x 25 x 70
1 x 25 x 80
1 x 25 x 90

Vandaag een vrij lichte benentraining gedaan. Ik heb voor het eerst Front squat gedaan en bij de 100kg kreeg ik moeite met mijn balans. Vreemd genoeg raakte de barbell bijna zijwaarts uit balans. Mischien komt het omdat ik mijn armen gekruisd moet houden omdat ik de barbell anders niet op mijn borst kan laten rusten. In ieder geval weer iets om aan te werken want het gewicht is vrij laag dus het zou makkelijk moeten kunnen.

ik zou gewoon deze blijven proberen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap waarom jij zegt dat ik deze moet blijven doen maar dat is voor mij dus anatomisch niet meer mogelijk. Op deze manier komt de stang niet op mijn borst maar klem ik hem tegen mijn kin, hahaha!

Fijn joh, dikke armen!

ook al luxe probleem !

al je zwaar gaat, komt ie vanzelf wel op je borst !! HAHA:D

Ik zou die stang dus ook never nooit niet beet kunnen pakken zoals Stah afbeeld hoor. Flexibiliteits problemen? Yes!!

Ik zou die stang dus ook never nooit niet beet kunnen pakken zoals Stah afbeeld hoor. Flexibiliteits problemen? Yes!!

Mijn antwoord was ook ironisch bedoelt want als ik zwaar zou gaan komt hij idd op mijn borst maar ik scheur alles af, lol.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven