MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
komt wel goed. ik had op dinsdag ook wat problemen met de knie (§beetje stijfheid), maar was vandaag al niks meer van te merken

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.305
Bij mij is het een blessure waar ik nu al een tijdje mee loop helaas. Tijdens de laatst paar highland games had ik elke keer problemen met mijn knie maar ik ga er vanuit dat het wel over gaat.

Old man, dead hand (Machine Head)

in jouw geval:

old man, dead knee :D

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh

:zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz:

groet Wulbert Spam :)

weer gezellig hier :D

zijn HL-onderdelen dan zo blessure gevoelig voor de knie?

• #3.312
weer gezellig hier :D

zijn HL-onderdelen dan zo blessure gevoelig voor de knie?

Nee, op zich niet (in ieder geval niet erger dan Muay Thai :D).
Maar als je zo'n groot aantal wedstrijden draait zoals wij gedaan hebben en je loopt eens een blessure op dan krijgt het geen tijd om te herstellen en probeer je zo goed en zo kwaad als het gaat het einde van het seizoen te halen.

Maar als je bedoelt of je na de weiland games toe bent aan twee kunstknieen dan denk ik dat niet! :D (Tenzij je erg vervelend bent die dag natuurlijk ;))

• #3.314
Op zich valt de pijn in mijn knie mee na de training van gisteren. En aangezien allebei mijn knieen een beetje gevoelig zijn vind ik het helemaal positief. Het is dus niet dat alleen mijn geblesseerde knie opspeelt.

Vanavond even een voorzichtige HG-training.

• #3.315
Vanavond de 3e en laatste HG-training gehad met RDP ter voorbereiding op de weiland games. Ik kan beter zeggen dat ik alleen aanwezig ben geweest want ik heb zelf eigenlijk niet getraind want ik zat helemaal vast door het zware trainen in de gym deze week. Ik heb 4x een poging gedaan met hamerslingeren maar dat werd geen succes :D dus heb ik het maar aan RDP overgelaten.

Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van zowel de vooruitgang in zijn techniek als de afstanden na 3 trainingen. Ik denk dat hij behoorlijk goed kan presteren 27 oktober!

En ik ga nu gewoon lekker genieten van de pijn in mijn benen en traps. :D

Ik schat hem hoog in ! Zou er een aparte Masters klasse zijn ?

• #3.317
Lijkt mij niet maar ik schat hem ook wel hoog in hoor.

Laatste trainingen bruut volume op je oefeningen man!!!!

• #3.319
Tnx, dat wil ik ook voor langere tijd vol gaan houden. Ik voel me er goed bij.

Nice dat je weer zwaar squat en deadlift. Zou het trouwens niet een idee zijn ook eens wat high rep sets te doen daarop... en dan echt zware sets, dus squat rep outs op 170 oid, zal je conditie veel goeds doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven