AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
We mailen nog wel even, volgende week zitten wij weer in Fryslân ! Anders laat ik de vrouwen wel even contacten ! Zondag is wel mijn Boomstam-dag, duzzu....

ik ga nu nog wat eiwitten naar binnen proppen ! :)

Is goed, ga ik ook doen! Caber heb ik ook nodig dus zou wel een buitenkansje zijn. Ik hoor het wel!

woei, 10 kg per week erbij! lekker hoor!

Is goed, ga ik ook doen! Caber heb ik ook nodig dus zou wel een buitenkansje zijn. Ik hoor het wel!

Helaas Viking, wij zijn er niet. Je weet, ik ben getrouwd met een Brabandse en het is CARNAVAL ! Jullie kunnen mee, ik heb nog wel een roze tutu voor je :)

woei, 10 kg per week erbij! lekker hoor!

Tnx, is idd lekker maar dat zal niet elke week blijven gebeuren want de 120 was aanzienlijk zwaarder dan de 110 :rolleyes: Ik bedoel eigenlijk: ik moest er harder voor vechten om mijn armen te kunnen locken.

waar houdt het op ? Ook lichaamsgewicht :)

Nee, want mijn lichaamsgewicht is nog maar 130 dus dat is veel te weinig. Ik wil 140 of 150 pressen maar dat zal zeker nog wel een jaartje duren. En mijn lichaamsgewicht moet ook minimaal naar de 140.

Tnx, is idd lekker maar dat zal niet elke week blijven gebeuren want de 120 was aanzienlijk zwaarder dan de 110 :rolleyes: Ik bedoel eigenlijk: ik moest er harder voor vechten om mijn armen te kunnen locken.

voel je dan ook zo je lats ? Ik heb daar toch spierpijn van gehad ! en puur als statische belasting !

Minitraining vanochtend:

Bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 5 x 180

Incline bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140

Triceps push down:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
2 x 5 x 80

Hele korte training maar voelde erg zwaar aan door schoudertraining van gisteravond. Vandaag helaas niet meer tijd omdat ik met mijn vriendin iets gezelligs moet gaan doen voor valentijnsdag. Ik had liever vanavond getraind omdat ik dan meer tijd had gehad om te herstellen.

Minitraining vanochtend:

Bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 5 x 180

Incline bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140

Triceps push down:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
2 x 5 x 80

Hele korte training maar voelde erg zwaar aan door schoudertraining van gisteravond. Vandaag helaas niet meer tijd omdat ik met mijn vriendin iets gezelligs moet gaan doen voor valentijnsdag. Ik had liever vanavond getraind omdat ik dan meer tijd had gehad om te herstellen.

echt indrukwekkend jouw bench Ouwe :eek:

VALENTIJN ??? ? jij ? HAHAHA Watje !:sukkeltje:

doe mij ook zo'n bench!

Ik woon in een caravan (nee, das geen grap, en ben ook geen zigeuner) dus heb niet echt plek...

Ow oke, dat verhaal horen we nog wel een keer denk ik?

ja hoor.... Niets bijzonders overigens en ik heb slechts vergunning tot november 2008, dus tegen die tijd wil ik zeker in een 'echt' huisje zitten...

Ik wil geen beterweter zijn hoor Jacco...maar zou je overhead werk en bench niet beter kunnen combineren in 1 training?

Jij moet ook alles beter weten he?.....Nee geintje!
Je hebt ook gewoon gelijk maar ik ben bezig om een nieuwe indeling voor mijn training te maken en het wordt denk ik tijd om naar een soort UB/LB-indeling over te stappen maar ik ben er nog niet helemaal uit.

waar twijfel je tussen dan? hoeveel dagen gymtraining wil je indelen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven