- Waardering
- 97
Ik denk het maar ik wil er liever niet over praten
Klinkt lekker maatje ! Ik kom nog eens samen met jou die stenen doen !
Is goed, als het zo door gaat gaan ze er over een tijdje soepel op!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt lekker maatje ! Ik kom nog eens samen met jou die stenen doen !
Lekker hoor, gaat gelijk weer kriebelen om ook weer te gaan. Beter ook dat je eindelijk kan bukken naar de stenen en band.
Lekker hoor, gaat gelijk weer kriebelen om ook weer te gaan. Beter ook dat je eindelijk kan bukken naar de stenen en ban
Nou, Jacco ik zal nog even moeten wachten om die 160er te proberen. Ik kom namelijk net terug van de dokter en die heeft een flink stuk van me rechter grote teen verwijderd ivm een ontsteking. Zit nu met been omhoog te wachten tot de verdoving is uit gewerkt.
Nou, Jacco ik zal nog even moeten wachten om die 160er te proberen. Ik kom namelijk net terug van de dokter en die heeft een flink stuk van me rechter grote teen verwijderd ivm een ontsteking. Zit nu met been omhoog te wachten tot de verdoving is uit gewerkt.
Ja ik las het net op de email die Jan me gestuurd had. Jullie zijn lekker bezig geweest! Ik was er flink ziek van gisteravond had me al omgekleed en alles..maar moest toch afhaken als ik ergens de pest over in krijg is dat het wel...haha.
Misschien nog wel beter een extra dagje rust en woensdag naar Schiedam?![]()
Ok, zaterdag nog beter! half 1, 1 uur zo ongeveer en ik ben van de partij!