AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekker hoor, gaat gelijk weer kriebelen om ook weer te gaan. Beter ook dat je eindelijk kan bukken naar de stenen en band.

Jan is trouwens ook maar een beest zeg!

Lekker hoor, gaat gelijk weer kriebelen om ook weer te gaan. Beter ook dat je eindelijk kan bukken naar de stenen en ban

Ja dat kriebelen heb ik ook ! Die stenen zijn kicke ! (hoewel ik lekker vast heb gezeten van die laatste keer) Ik heb ze laatst in Fryslân ook nog even vastgehad, echter is wat lastig zonder hars...

Nou, Jacco ik zal nog even moeten wachten om die 160er te proberen. Ik kom namelijk net terug van de dokter en die heeft een flink stuk van me rechter grote teen verwijderd ivm een ontsteking. Zit nu met been omhoog te wachten tot de verdoving is uit gewerkt.

Nou, Jacco ik zal nog even moeten wachten om die 160er te proberen. Ik kom namelijk net terug van de dokter en die heeft een flink stuk van me rechter grote teen verwijderd ivm een ontsteking. Zit nu met been omhoog te wachten tot de verdoving is uit gewerkt.

that sucks Daddy ! spontane ontsteking of liep je er al tijden mee ?
Toch geen consequenties voor je trainingsschema ?

1,5 tot 2 weken Stah. Te lang weet ik maar heb eerst zelf doktertje gespeeld en dat is niet helemaal goed gegaan. Het was me nagel die flink ingegroeid was en de rest kan je wel raden denk ik..

Niet veel cons, ik heb gister niet kunnen trainen erdoor op de onderdelen dat wel. Denk dat het deze week ook wel gedaan is nu ,misschien kan ik zondag wat doen in de gym en anders maandag of dinsdag weer. Heb twee aardige weken achter de rug en nu een kleine terugslag.

Thanks for asking, maat.

Ai, das minder! Beterschap dermee....

Dankje.

Dat is behoorlijk k*t! Voortaan dus maar niet meer zelf voor doktertje spelen.
Beterschap in ieder geval en hopen dat je training er niet teveel onder lijdt.

Nee, hoop en denk ik niet hoor. Eten en rusten he kan op zn tijd geen kwaad komt nu alleen een beetje k*t uit. Maar ik hoop dinsdag toch wel weer in me schoen te kunnen en in Schiedam te trainen. Desnoods alleen maar statische onderdelen bv boom, farmer holds en stenen.

Oke dan, WARRIOR SPIRIT! En nu kan ik tenminste meedoen met de stenen, hahaha!

Ja ik las het net op de email die Jan me gestuurd had. Jullie zijn lekker bezig geweest! Ik was er flink ziek van gisteravond had me al omgekleed en alles..maar moest toch afhaken als ik ergens de pest over in krijg is dat het wel...haha.

Misschien nog wel beter een extra dagje rust en woensdag naar Schiedam? :D

Haha, wie weet, Barry misschien twee dagen achter elkaar trainen om de schade in te halen..lol. Maar als ik dinsdag ga dan ga ik volgende week zaterdag ook!

Ja ik las het net op de email die Jan me gestuurd had. Jullie zijn lekker bezig geweest! Ik was er flink ziek van gisteravond had me al omgekleed en alles..maar moest toch afhaken als ik ergens de pest over in krijg is dat het wel...haha.

Jan is beter bezig geweest dan ik want ik voelde me ook een beetje slap door een klotekoutje (dat nu nog erger is) maar ik ben echt blij dat ik die steen van de grond af kon tillen.

Ik kan me voorstellen hoe je humeur gisteravond was maar ja wat doe je er aan?

Ok, zaterdag nog beter! half 1, 1 uur zo ongeveer en ik ben van de partij!

@Chunky volgende week zaterdag staat. Als het veranderd hoor je het.

Niet veel Jacco aan dit soort dingen denk ik. Goed van die steen het zal nu wel snel nog beter gaan, het is net zwemmen als je de slag eenmaal te pakken hebt verleer je het nooit meer..haha.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven