- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dag 1 onderdelen HG
dag 2 Kracht
dag 3 onderdelen HG
dag 4 kracht
dag 5 verdiende rust
dag 6 strong man
dag 7 onderdelen HG
dag 8 kracht
etc. maar ook ik lul maar wat, dus: optie 1![]()
In maart zal ik zeker zoveel mogelijk HG-onderdelen er tussen moeten proppen.
In maart zal ik zeker zoveel mogelijk HG-onderdelen er tussen moeten proppen.

Dat is zo, maar 2 dagen krachttraining in de week is geen optie voor mij.
Het moeten minimaal 3 dagen in de gym zijn en strongmantraining zie ik niet als vervanging voor de gym dus vandaar dat ik zeg dat ik de onderdeeltraining voor de HG er zoveel mogelijk tussen in moet proppen.
Ik zal het alvast zelf maar zeggen voordat jullie me voor zijn: "EIGENWIJS".![]()
Bedankt, ik ken de site al wat langer maar die was ik nog nooit tegen gekomen. Hij gaat wel moeilijk worden want dat is een beweging waar ik erg veel moeite mee heb. Maar als het makkelijk zou gaan is de lol er snel af natuurlijk![]()
(is best leuk tussen al die strakke vrouwtjes !)je kan deze ook gewoon doen met beide voeten op de grond.
of in kleermakerszit op de grond. wel wisselen van been dan . Eerst de ene boven en andersom
of ga op POWER-yoga !(is best leuk tussen al die strakke vrouwtjes !)
Sucses

Wat heb jij toch met met dat poweryoga? Ik heb er eens een boekje van gezien maar die dingen gaan mij nooit lukken natuurlijk![]()
En ik moet de eerste sportschool nog zien waar zo'n les gevuld is met alleen maar strakke vrouwtjes.
Meestal heb je de pech dat je tegen de veeeel te dikke reet van zo'n smerige vette zeug aan zit te kijken waardoor je uitzicht op de strakke vrouwtjes geblocked wordt![]()

De 90kg ging zo makkelijk dat je zou denken dat de 100kg ook had moeten lukken maar helaas...
Stenen:
70 kg verschillende keren. Dit was de eerste keer dat ik zelf een steen van de grond af kon tillen!!!!!!!! Het stretchen helpt dus echt![]()
Ik heb hem een paar keer gewoon op de verhoging gelegd en nog een paar keer alleen van de grond gepakt en op mijn knieen gelegd.
Het moet nog soepeler worden maar het begin is er!!!!