XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hahaha.

@Chunky volgende week zaterdag staat. Als het veranderd hoor je het.

Niet veel Jacco aan dit soort dingen denk ik. Goed van die steen het zal nu wel snel nog beter gaan, het is net zwemmen als je de slag eenmaal te pakken hebt verleer je het nooit meer..haha.

HAHA, alleen doet ie de vlinderslag !!:D

super log hoor kerel:D

Ziet er goed uit. Maar als je 1 of 2 onderdelen dagen toevoegt word dat denk ik toch teveel van het goede. (voor mij dan hoor). Ik zou (is maar een voorbeeld) :

Dag,1)
Squat/dead,

Dag,2)
Overhead/upperbody,

Dag,3)
Onderdelen,

Dag,4)
Extra werk, acc, gripp.

Je kan ze door rouleren en hoeft je niet aan het formaat van een week te houden.

Maar ja ik lul eigelijk ook maar wat...hahahhah

heerlijk basic. Strekgordeldag, press/pulldag, onderdelen, 'assistance'.
mjum. :D (al zul je in een wedstrijdseizoen wss meer onderdelen willen trainen neem ik aan?)

heerlijk basic. Strekgordeldag, press/pulldag, onderdelen, 'assistance'.
mjum. :D (al zul je in een wedstrijdseizoen wss meer onderdelen willen trainen neem ik aan?)

Onderdelen trainen is vaak een total-body workout. Een dag in de week schijnt voor mij op dit moment het beste te werken. Maar dat is puur persoonlijk. Wat ik wel is doe is om de week, een extra onderdelen dag op zaterdag inlassen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga dit schema ook volgen maar dan moet ik er de komende tijd wel 1 of 2 HG-trainingen tussen plakken elke week. Dat word een beetje passen en meten.

check me log nog maar es keertje heb effe gecomment en geupdate met de training van vandaag:D

Is al gebeurt, hahaha!

Oke tnx, ik ga het morgen ff op mijn gemak doorlezen want vanavond moet ik op visite.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven