Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
respect. Zo belabberd in orde en 3 PR's...

Lekker hoor! het wheel begint er behoorlijk op te lijken zo, dacht alleen dat we vorige keer zeiden dat het voortaan als laatste zouden doen?

top dat die stones ook eindelijk lukken, ben benieuwd hoever je komt, misschien zaterdag wel testen?

• Topic Starter Topic Starter
Tja, de volgorde is ook afhankelijk van wie er trainen en hoe iedereen zich voelt.

Ik hoop idd zaterdag te proberen hoever ik kan gaan.

Toch een nette training weer hoor!

Strongman onderdeeltraining vanavond:

Conan's wheel:
100kg, 1 rondje
150kg, 1 rondje
200kg, 1 rondje
250kg, op een paar stapjes na geen volle ronde

Boomstam:
6 x 60kg
5 x 80kg
3 x 100kg
4 x 100kg

Yoke:
1 x 200kg, 25m
1 x 280kg, een paar stappen gelopen maar ik had geen stabiliteit
1 x 280kg, alleen opgetild voor het gevoel

Stenen:
2 x 1 x 95kg, toch weer gelukt om van de grond af te tillen.

Het was weer een lekkere training ondanks die f@#king verkoudheid. Op alle onderdelen merk ik nog steeds vooruitgang dus ik ben er heel tevreden mee.
Bij de yoke was de stap van 200 naar 280 te groot dus volgende keer 250 proberen ofzo. Voor de stenen wil ik de eerstvolgende training proberen om ze in oplopend gewicht te tillen en te kijken hoever ik dan kom. Het oppakken van de grond is nu niet echt een probleem meer.

Die boom gaat lekker, Opie. en ook de steen lukt steeds beter, zie ik !
Heeft dat rekken toch nog zin !

Misschien voor die Conan's Wheel wat Zercher-Squats toevoegen aan je krachttraining ? Ik begin nu aal mijn bovenste gedeelte van de bovenbenen te voelen ipv de gebruikelijke zij- en binnenkant en billen !

Misschien dat ik ze af ga wisselen met mijn Frontsquats (ook erg lekker om te doen).

Training vanmiddag:

Ik heb weer even licht gestretched wat niet meeviel na de training van gisteren. Maar ook al gaat het niet altijd even makkelijk, het is wel de moeite waard omdat ik nu de stenen vanaf de grond kan tillen wat ik een paar weken geleden nog niet kon.

Altijd goed om te lezen dat verandering in je training je goed heeft gedaan ik ga ook maar eens een potje rekken!

Nog ff en hij gaat in de split!

Tnx gasten! Ik hang nu ook tussen twee stoelen waar mijn voeten op rusten terwijl ik dit typ, hahahaha!
Nee, het is nog verre van ideaal maar het is zeker een heel stuk verbeterd maar een split zal ik nooit meer maken (niet zonder alles af te scheuren :D ).

Training vanavond:

Bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 3 x 180
1 x 1 x 200
1 x 1 x 210 PR

Incline press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 3 x 140
1 x 3 x 150

Triceps push down:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 0 x 90 (Failed, k*t)
1 x 5 x 85

Een korte training omdat ik me nog steeds niet goed voel en nog last had van de training van gisteren. Ain't life a b*ch ;)

Lekker die bench. Maar nu wil ik minstens 215 doen dat snap je wel he..hahah.

Hehe je bent me net voor JP ik zou em net feliciteren met het opjutten van een 149 kilo wegend heerschap..

Ja maar als jij de 215 doet moet ik de 220 pakken want ik moet toch ergens mee kunnen winnen van je, lol. Met de andere dingen ben jij zo gruwelijk sterk dus dan moet ik me maar bewijzen op de bench, hahaha!

Haha....nee hoor ik vind het erg knap. En denk dat ik op dit moment even pas voor een race naar de 220 vlakke bank. Incline wil ik wel aan, vlakke bank blijft toch een beetje oppassen ivm met lelijke blessures..

Ik denk dat de 220 bij mij ook nog wel even gaat duren want het ging niet zo makkelijk als ik gehoopt had.
En de incline daar kom ik nog even niet mee bij je in de buurt want vandaag had ik 150 (wat op zich ook een PR is na de vlakke bench) dus ik heb nog 40kg te gaan want die 190 druk je ook binnenkort, hahaha!

Ik geloof best dat vlakke bank een plek heeft hoor dat is het niet. Maar ik denk dat voor ons (sterkemannen..haha) Schuin beter is en dan met een medium grip ivm met de carry-over naar de boom cq overhead/onderdelen...Maar daar hebben we het volgens mij als is overgehad.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven