- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jep, was weer leuk op de boerderij, nu weer aan 't ijzer hangen!![]()
Jammer genoeg kan ik de band nog steeds niet echt goed beetpakken maar het gaat steeds beter. Gelukkig ging het niet op tijd want ik was verschrikkelijk langzaam maar het belangrijkste was om 8 flips af te maken.
Stones:
1e keer 100/110/120kg op 1,35m
2e keer 100/110/120kg op 1,35m
Dit gaat ook nog niet echt snel omdat ik zonder lucht kom te zitten maar ze gingen er wel op en dat was een paar weken terug nog ondenkbaar!

RESPECT OUDJE !
Zie je wel dat je het kan met die knikkers !!!![]()
8 flips EN famers![]()
Ik heb de vorige keer ook die tire-flip bij WOut gedaan, maar na twee flips moest deze Ouwe echt even op adem komen hoor !![]()
maar die 8 flips klinkt beter als dat het was hoor want ik heb er echt lang over gedaan! Na elke flip moest ik uithijgen en ging ik bijna over mijn nek want ik had nog steeds niet genoeg lucht door die k*tverkoudheid en de techniek van de flip is ook nog niet goed door die korte armpjes van mij, hahaha! Maar het gaat wel steeds beter.

Maar ik verwacht wel dat die 140kg knikker er binnen 1 of 2 weken ook wel opgaat.
Top die vooruitgang door het stretchen man!
Laat ook ff zien wat je op papier zet, ben benieuwd.
Daar istie dan! Het schema wat ik (ongeveer) aan ga houden de komende tijd.
Ik gebruik het schema meer als een soort richtlijn maar zeker niet op zo'n manier dat er absoluut niet van afgeweken mag worden.
Opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom, ik doe er alleen toch niks mee, hahaha! Het schema zal echt niet "perfect" zijn maar dat hoeft ook niet.
Dag 1:
Schouders (PP/MP, OHDP)
Borst (Incl. press, small grip press)
Triceps (French press, push down)
Dag 2:
Onderrug (deadlift/GM, pull through)
Benen (FSQ, leg press/ext./curls, calf raises)
Dag 3:
Rug (BOR, high pull/hang pull, chin up/pull up)
Biceps (Dumbbell curl/barbell curl, hammer curl/overhead cable curl)
Abs
Dag 4:
Griptraining en evt. assistance (indien nodig)
De bedoeling is dat dag 1 t/m 3 altijd doorgaan en dag 4 alleen als ik tijd over heb (wat niet vaak voor zal komen). Tussen de dagen in komen ook nog de strongman- en highland gamestrainingen. De oefeningen die ik genoemd heb staan ook niet voor 100% vast natuurlijk.
heavy !