AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja pappa, hahaha! Daar heb je ook gelijk in en ik ga me ook meer concentreren op schuin maar ja....jij moest zo nodig die 200 evenaren dus dat kon ik niet negeren, lol.

Haha zal het niet meer doen Jac. Vanaf nu alleen nog maar schuine dingen.

Oke, dan ga ik de komende tijd eens kijken hoever ik met schuin kan komen, hahaha!

jofele bench man!

Tnx iedereen, ik ben er zelf ook niet ontevreden over. Dit is de week van de PR's lijkt het wel.

Training vanavond:

Leg press:
1 x 5 x 320
1 x 5 x 360
1 x 5 x 400
1 x 5 x 440
1 x 5 x 480

Front squat:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
1 x 3 x 110
1 x 1 x 120 PR
1 x 1 x 130 PR

Standing calf raise:
1 x 12 x 190
1 x 12 x 230
1 x 12 x 270
1 x 12 x 290
1 x 12 x 310 PR
1 x 8 x 330 PR

Seated machine crunches:
1 x 25 x 60
1 x 25 x 70
1 x 25 x 80
1 x 25 x 90

Side bends:
4 x 25 (per kant)

Lekkere training, ook omdat de verkoudheid langzaam minder begint te worden. Op de leg press iets ingehouden zodat ik meer over zou hebben voor de rest. Mijn balans met de front squat is nu in orde en de methode van vastpakken (straps om de stang) werkt ook goed dus nu moet er hard gewerkt worden om het gewicht te verhogen.

toppie man die pr's van jou! die front squat zal je op de stones ten goede komen.

Daarom doe ik de laatste tijd ook alleen front squats.

Tnx!

Vandaag alleen lichte stretching (15 min.) en verder rusten voor de strongmanonderdeeltraining van morgen. Hopelijk gaan morgen ook de zwaardere stenen er op. Niet allemaal natuurlijk maar wel een paar.

Vandaag alleen lichte stretching (15 min.) en verder rusten voor de strongmanonderdeeltraining van morgen. Hopelijk gaan morgen ook de zwaardere stenen er op. Niet allemaal natuurlijk maar wel een paar.

"twijfel is verliezen " :D

NATUURLIJK vliegen ze erop !

Hahaha, nou ik twijfel eigenlijk niet echt maar ik probeer realistisch te blijven.
De benentraining van gisteren hakt er behoorlijk in en mijn verkoudheid is ook nog niet helemaal weg.

Maar gezien de PR's van afgelopen week kan je niks uitsluiten natuurlijk :D

Toch nog een 2e stretchingsessie vandaag omdat mijn benen stijver dan normaal zijn van de benentraining. Misschien een gevolg van het koutje. Deze keer wat langer gestretched (25 min.)

Strongmanonderdeeltraining vanmiddag:

Lekkere training met Ironsport en Chunky maar wel zwaar. Helaas nog steeds niet hersteld van het koutje maar het trainen moet doorgaan.

Wheelflip gecombineerd met farmerswalk:
1e keer 4 flips met farmerswalk 80kg, 25m
2e keer 8 flips met farmerswalk 80kg, 25m

Jammer genoeg kan ik de band nog steeds niet echt goed beetpakken maar het gaat steeds beter. Gelukkig ging het niet op tijd want ik was verschrikkelijk langzaam maar het belangrijkste was om 8 flips af te maken.

Yoke:
1 x 100kg, 20m
1 x 200kg, 20m
1 x 240kg, 20m

Bij de yoke voelde mijn rug niet goed aan dus ik kreeg de 280kg niet in beweging.

Stones:
1e keer 100/110/120kg op 1,35m
2e keer 100/110/120kg op 1,35m

Dit gaat ook nog niet echt snel omdat ik zonder lucht kom te zitten maar ze gingen er wel op en dat was een paar weken terug nog ondenkbaar!

Ook al gaat het nog steeds niet allemaal zoals het zou moeten of zoals ik zou willen, elke training zit er weer vooruitgang in en gaat het langzaamaan steeds beter. En daar doen we het voor, toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven