- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet ik veel...Je bent ook ziek geweest en je traint erg veel. Kan allemaal meespelen.
Een andere theorie van mij is: Omdat jij en wij allemaal eigelijk (beginners) met de sterksteman sport elke onderdelen dag tot het gaatje gaan 100% van je max en dan nog een beetje meer putje jezelf vrij snel uit. Als we straks wat sterker zijn dan kan je (denk ik tenminste) goed hard en zwaar trainen (wedstrijd gewichten) maar op 75% van je max. Dit is natuurlijk veel minder belastend. Natuurlijk wil je dan ook zwaarder (want het is nooit genoeg..lol) maar dan kan je die dagen misschien kiezen of plannen. Ik denk persoonlijk dat dit de reden is dat de profs zoveel dagen op de onderdelen kunnen trainen.
Maar ja weet ik veel....hahahahah.
En ja ik ben nog een beginner in deze sport (doe het nog geen jaar nu ongeveer 10 maandjes) ....
Je bent nog niet eens droog achter je oren, Lol!Remember, having all the enthusiasm in the world is great, but you still have to approach your training the smart way. The human body can do some amazing things if you give it the chance to adapt, just be sure you are giving it the chance.

omdat ik me lusteloos voel en ik mezelf niet teveel wil vermoeien voor de training van zaterdag.Je hebt de afgelopen tijd trouwens behoorlijk wat <5 reps gedaan; misschien een week 10+ of 15+ rep-werk doen, licht, voor een beetje verandering.
Soort deload dus..?
Die periode zit er ook weer aan te komen want het wedstrijdseizoen is al weer dichtbij (eind april) dus ik moet half maart/eind maart veel lichter gaan trainen om de explosiviteit omhoog te krijgen en alles soepel te houden. Vandaar dat ik nu nog even alles er uit probeer te halen wat er in zit.