Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je voor explosiviteit gaat, waarom dan zoveel reps? Ken je overigens de dumbbell swing? Die lijkt me in het kader van de WFH veel effectiever!

Yep die tip heb ik reeds van BuildertjeB overgenomen !

Nee, ik pak die dumbbell altijd met twee handen vast :rolleyes: :D

HAHAH

Zien we je nog eens terug bij de Highland Games of beperk je je tot alleen de Weilandgames? Je kwam aardig verrassend uit de hoek (lees: leverde een zeer mooie prestatie) en Stahmixson kan nog wel wat concurrentie gebruiken dus.....:D

HAHAHA, lachen met jou zeg :D

• Topic Starter Topic Starter
Lees de artikel over 'continuum training' op t-nation eens door, wellicht staan er voor jou interessante dingen in. Weet het wel zeker eigenlijk :D

Bedankt voor het compliment. De Weilandgames waren idd prachtig. Voorlopig beperk ik me tot wat stenen smijten en wat rondzwaaien met een zware hamer. Binnenkort eens een groot weiland opzoeken :D
Ik ben nog steeds aan het terugkomen van een zware knieblessure, dat gaat voor. Ik heb gezien dat ik tov de andere deelnemers ook nog een heel pak massa mis. Dat zal de komende tijd ook nog niet direct heel drastisch veranderen
Maar ik wil zeer zeker weer mee gaan doen aan de weilandgames. Met een 1e plek op de WFH! :D

Wie was jij overigens in het gezelschap?

Ik ga het artikel vanavond even opzoeken, bedankt voor de tip.

Ik deed mee bij de "toppers" en we hebben nog even staan praten op het erf over het gewicht van de timber-/farmerswalk en de caber (ik was die kale).
Mocht je het nog niet weten dan moet je maar even op de website kijken, dan weet je het zo :D

Ik ga het artikel vanavond even opzoeken, bedankt voor de tip.

Ik deed mee bij de "toppers" en we hebben nog even staan praten op het erf over het gewicht van de timber-/farmerswalk en de caber (ik was die kale).
Mocht je het nog niet weten dan moet je maar even op de website kijken, dan weet je het zo :D

aha, ik geloof dat ik het wel weet ja. Pittige timbers waren het. Immens formaat erg moeilijk..

Welke site bedoel je?

Vandaag had ik gelukkig de tijd om onderdeeltraining te doen en dat was de zware hamer (10kg). Vandaag heb ik wel mijn hammerspikes gebruikt maar dat is nog steeds behoorlijk wennen.
Aan de ene kant is het wel prettig dat je "verankerd" staat in de grond waardoor je meer met de hamer mee kan bewegen maar aan de andere kant moet je ook echt op tijd je voet los trekken waarmee je uitstapt want anders lig je toch mooi gras te happen.

Vandaag 30 worpen gemaakt waarbij de afstand varieert van 18 tot 19,5 meter.
Vandaag bewoog ik soepeler dan tijdens de training van afgelopen zaterdag maar dit moet toch nog veel beter!

Vanavond uiteraard ook weer naar de sportschool voor de normale krachttraining.

Laatst bewerkt:
Vandaag had ik gelukkig de tijd om onderdeeltraining te doen en dat was de hamer. Vandaag heb ik wel mijn hammerspikes gebruikt maar dat is nog steeds behoorlijk wennen.
Aan de ene kant is het wel prettig dat je "verankerd" staat in de grond waardoor je meer met de hamer mee kan bewegen maar aan de andere kant moet je ook echt op tijd je voet los trekken waarmee je uitstapt want anders lig je toch mooi gras te happen.

Vandaag 30 worpen gemaakt waarbij de afstand varieert van 18 tot 19,5 meter.
Vandaag bewoog ik soepeler dan tijdens de training van afgelopen zaterdag maar dit moet toch nog veel beter!

Vanavond uiteraard ook weer naar de sportschool voor de normale krachttraining.

TIP: gebruik je benen om en om tijdens het slingeren !
overigens is een kleine 20 m niet verkeerd ouwe ! (ik ga er even van uit dat je de 10 kg hamer gebruikt en niet de 3 kg van je vrouw ;) )

TIP: gebruik je benen om en om tijdens het slingeren !
overigens is een kleine 20 m niet verkeerd ouwe ! (ik ga er even van uit dat je de 10 kg hamer gebruikt en niet de 3 kg van je vrouw ;) )

Damn, je hebt me door :D
Ik heb mijn post aangepast want ik was even vergeten om er bij te zetten dat het om de zware hamer ging.
Maar hoe bedoel je dat precies met mijn benen om en om gebruiken?

Damn, je hebt me door :D
Ik heb mijn post aangepast want ik was even vergeten om er bij te zetten dat het om de zware hamer ging.
Maar hoe bedoel je dat precies met mijn benen om en om gebruiken?

Door om en om met de benen tegenovergesteld aan de richting van je slinger te bewegen, kan je :
1. vaart maken
2. meer hangen

kijk maar eens je CDROMS er op na ! Peter Stegeman is een goed voorbeeld !
Wij hebben afgelopen weekend onszelf digitaal gefilmd en in slow-motion afgespeeld, ziet er niet slecht uit !:) OOk voor WFD en Steen een aanrader ! je ziet precies wat je wel of juist niet goed doet

Wij hebben afgelopen weekend onszelf digitaal gefilmd en in slow-motion afgespeeld, ziet er niet slecht uit !:)

Ja, dat soort filmpjes maken wij ook wel eens maar ik zie niet in hoe dat je training vooruit helpt ??? :p :D :D :D

Nee, ik begrijp wat je bedoelt met die benen maar dat wil nog niet echt lukken maar dat komt vanzelf wel. Ik dacht vanmiddag dat je wat anders bedoelde vandaar mijn vraag.

Wat zaterdag betreft moet ik nog even kijken i.v.m. boodschappen voor de kerst maar ik laat het je nog even weten.

Training vanavond:

Push press:
1 x 12 x 40
1 x 10 x 50
1 x 8 x 60
1 x 6 x 70
1 x 6 x 80

Hanging high pull
1 x 12 x 40
1 x 10 x 50
1 x 10 x 60
1 x 8 x 70
1 x 6 x 80

Barbell shrugs:
1 x 12 x 100
1 x 10 x 120
1 x 8 x 140
1 x 6 x 160
1 x 6 x 180 (PR) niet helemaal strict maar goed genoeg

Rear deltoid raise:
1 x 12 x 30(lbs.)
1 x 10 x 35(lbs.)
1 x 10 x 40(lbs.)
1 x 8 x 45(lbs.)
1 x 8 x 50(lbs.)

Seated machine crunch:
1 x 25 x 40
1 x 25 x 45
1 x 25 x 50
1 x 25 x 55
1 x 25 x 60

Vanavond heb ik 1 oefening voor mijn buik overgeslagen omdat ik weinig energie meer had. Dat komt denk ik ook omdat ik vanmiddag al een training had gedaan en ik met Barbell shrugs een PR heb gehaald met de laatste set en bij de Rear deltoid raises bij alle sets het gewicht heb verhoogd. Dus ik vond het wel genoeg voor 1 dag en ben lekker naar huis gegaan om te eten en op de bank te liggen.

Het bankie en eten twee favorieten van mij! Goede training, keep it up!

Vandaag helaas geen training want de lichte verkoudheid van van de week is erger geworden en het het snot loopt uit mijn neus. Vanavond maar een keertje thuis blijven maar morgen word er weer getrained want "stilstand is achteruitgang".

Vandaag helaas geen training want de lichte verkoudheid van van de week is erger geworden en het het snot loopt uit mijn neus. Vanavond maar een keertje thuis blijven maar morgen word er weer getrained want "stilstand is achteruitgang".

gelukkig maar ;)

je kilts zal ik morgen gaan bestellen !

Vanavond idd weer wezen trainen maar dat was zo ongeveer het slechtste wat ik voor mijn motivatie kon doen. Ondanks dat ik me wel iets beter voelde vandaag voelde ik me dus ontzettend slap en lusteloos tijdens de training.
Mijn energiepeil daalde per seconde en ik heb de training na 2 en een halve oefening afgebroken en ben snel weer naar huis gegaan waar ik nu waanzinnig zit te balen. Ziek zijn sucks big time! :mad:

Vanavond idd weer wezen trainen maar dat was zo ongeveer het slechtste wat ik voor mijn motivatie kon doen. Ondanks dat ik me wel iets beter voelde vandaag voelde ik me dus ontzettend slap en lusteloos tijdens de training.
Mijn energiepeil daalde per seconde en ik heb de training na 2 en een halve oefening afgebroken en ben snel weer naar huis gegaan waar ik nu waanzinnig zit te balen. Ziek zijn sucks big time! :mad:

Sterkte maatje !

Tnx bro! Ik moet vandaag naar een afscheidsborrel van mijn werk waar ik dus helemaal geen zin in heb want ik heb vanmorgen de wc-pot al een knuffel gegeven :kots: Maar aan de andere kant kan ik ze wel een leuk kadootje voor de feestdagen meegeven :D

Tnx bro! Ik moet vandaag naar een afscheidsborrel van mijn werk waar ik dus helemaal geen zin in heb want ik heb vanmorgen de wc-pot al een knuffel gegeven :kots: Maar aan de andere kant kan ik ze wel een leuk kadootje voor de feestdagen meegeven :D

Ja over de directie !!![Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En om het helemaal af te ronden :flipoff: :shoot:
Niet dat ik een hekel aan ze heb ofzo hoor!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven