XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Houd er ook rekening mee dat je lichaam steeds sterker functioneert. Door de ervaring van het trainen leert het meer (en grotere) MU's aan te spreken.

Iedere rep levert dus relatief meer fatigue op.

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen wat stretching gedaan (10 min.) om ervoor te zorgen dat ik vandaag niet helemaal stil zit.

Ik ben er inmiddels achter waar mijn lusteloosheid vandaan komt. Na mijn verkoudheid van vorige week word ik nu getrakteerd op een echte griep waarschijnlijk. Vanmorgen gespuugd na het wakker worden, stijve spieren, vervelend gevoel in mijn keel etc.

Hoeveel pech kan je hebben zo vlak voor het wedstrijdseizoen (altijd nog beter dan tijdens...)? Nou ja, gaat ook wel weer over!

****! Je hebt het idd flink te pakken Jacco zo te horen. Hoop voor je dat die griep niet doorzet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

line-up Almelo, uiterst rechts Stahmixson en daarnaast Viking-brother

Ja, best wel k*t maar het kon ook bijna niet anders want iedereen in mijn omgeving is ziek!
We zien het wel wat het wordt!

Ga je nu nog naar België dit weekend ?

Zo ja, kun je dan mijn 10 kg kogel voor me meenemen ? Ik neem aan dat Tommy de bestelling wel al heeft klaar liggen ! Alvast bedankt maatje !;)

Ga je nu nog naar België dit weekend ?

Zo ja, kun je dan mijn 10 kg kogel voor me meenemen ? Ik neem aan dat Tommy de bestelling wel al heeft klaar liggen ! Alvast bedankt maatje !;)

Ja, ik ga gewoon naar België morgen want ik voel me (nu) nog goed genoeg maar mocht het veranderen dan kan het vrouwtje trainen en kijk ik toe, hahaha! Ik moet zelf ook mijn trainingsmateriaal (lichte en zware hamer + 10kg kogel) ophalen dus ik ga niet voor niks ofzo. Dus die kogel van jou kan er ook nog wel bij! No worry's, mate! :D

Highland games onderdeeltraining in België vandaag:

Nadat we een "lekker" autoritje hadden gemaakt met slecht weer (regen, harde wind) werd het gelukkig beter toen we in Destelbergen aankwamen.
De trainingslocatie was in een stuk bos met een goede ondergrond. Ondanks de regen s'ochtends lagen er totaal geen plassen of bagger. Waren alle wedstrijdlocaties ook maar zo.

Onderdeel: Weight For Distance (licht, 12,5kg)
Aantal worpen: 12
Afstand: rond de 14,5-15,5m

Onderdeel: Braemar stone (zwaar, 10kg)
Aantal worpen: 8
Afstand: rond de 8m

Onderdeel: Open stone, draaitechniek (zwaar, 10kg)
Aantal worpen: 6
Afstand: rond de 7,5-8m

Onderdeel: Hamerslingeren (zwaar, 10kg)
Aantal worpen: 10
Afstand: rond de 20-21m

Ik voelde me nog steeds niet helemaal goed maar wel beter dan de dagen hiervoor. Vandaag vooral op techniek gewerkt en weer een hoop geleerd. Nu nog zorgen dat ik ook alles uitvoer in de praktijk wat niet altijd even makkelijk is. Weten wat je fout doet is natuurlijk altijd nog iets anders dan het ook daadwerkelijk goed uitvoeren maar we zijn weer een stapje dichterbij. Achteraf hebben we nog even een nabespreking gehouden in een sportschool waar alles nog even onder de loep werd genomen waarna we weer op de terugweg naar Nederland zijn gegaan.

Nadat we een "lekker" autoritje hadden gemaakt met slecht weer (regen, harde wind) werd het gelukkig beter toen we in Destelbergen aankwamen.
De trainingslocatie was in een stuk bos met een goede ondergrond. Ondanks de regen s'ochtends lagen er totaal geen plassen of bagger. Waren alle wedstrijdlocaties ook maar zo.

Ik voelde me nog steeds niet helemaal goed maar wel beter dan de dagen hiervoor. Vandaag vooral op techniek gewerkt en weer een hoop geleerd. Nu nog zorgen dat ik ook alles uitvoer in de praktijk wat niet altijd even makkelijk is. Weten wat je fout doet is natuurlijk altijd nog iets anders dan het ook daadwerkelijk goed uitvoeren maar we zijn weer een stapje dichterbij. Achteraf hebben we nog even een nabespreking gehouden in een sportschool waar alles nog even onder de loep werd genomen waarna we weer op de terugweg naar Nederland zijn gegaan.

blijft toch weer een nette training ;)

Hoe waren je Belgische tegenstanders ?

Hoe waren je Belgische tegenstanders ?

Tja, Tommy blijft een beest en Chris (weegt inmiddels 100kg) is nog steeds zeer explosief met een zeer eigen sT. Kurt is nog in training maar is een lichtgewicht van 87kg en moet nog veel techniek bijschaven. Met de hamer gooit hij wel een redelijke afatand maar er zitten ook nog weleens missers tussen. Kurt is trouwens die kale jongen die vorig jaar in die tent in Destelbergen rondhing (had hij jouw niet geholpen met je rug?)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven