Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen!

@Chunky: Ja doe ik altijd. Werkt idd goed he met die straps? Ik vind dat ik ook makkelijker kan ademhalen op die manier.

Jacco, dumb die legg extensions en calf raises en doe Pull Throughs in plaats van die twee.

Dat van die leg ext. snap ik maar train jij nooit je kuiten apart? Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik die twee gedaan heb terwijl de pull through op mijn schema staat maar dat heb ik gedaan omdat ik mijn benen weer eens hard wilde aanpakken omdat ik ze vorige week niet had gedaan.

Maar ik zal je advies opvolgen.

Haha..tis maar een ideetje hoor Jac. Het totale volume is dan ook iets minder (beter voor je herstel) en die front squats en deads pakken je benen toch wel aan. Ook heb je van die pull throughs betere carry-over naar je squat en dead dan legg extensions en calf raises.

Misschien heeft Stah gelijk en ben ik stiekem toch een BB-er, hahaha!
Maar vind je kuiten niet belangrijk dan want die pak je toch niet echt met andere oefeningen mee.

Misschien heeft Stah gelijk en ben ik stiekem toch een BB-er, hahaha!
Maar vind je kuiten niet belangrijk dan want die pak je toch niet echt met andere oefeningen mee.

rackpulls, deads, squats, allemaal oefeningen die je kuiten ook aardig belasten...

Om de loop oefeningen die je doet in Schiedam nog maar niet te noemen.

rackpulls, deads, squats, allemaal oefeningen die je kuiten ook aardig belasten...

Om de loop oefeningen die je doet in Schiedam nog maar niet te noemen.

Ja je belast ze wel maar ik heb zelf niet het idee dat je ze hiermee echt zwaar belast (op sommige loopoefeningen na) zodat je ook wat massa aanzet.
En dunne kuiten zijn eng! :eek:

Ja, ik heb ook last van dunne kuiten syndroom, maar na meestal vet getraind te hebben heb ik echt geen zin meer in een setje domweg van die calf raises te doen.

Gelukkig heb ik geen dunne kuiten maar als je 130kg weegt en je kuiten zien er ongetraind uit dan ziet dat er niet uit natuurlijk dus ik blijf ze gewoon maar trainen.

Gelukkig heb ik geen dunne kuiten maar als je 130kg weegt en je kuiten zien er ongetraind uit dan ziet dat er niet uit natuurlijk dus ik blijf ze gewoon maar trainen.

ze zijn wel getrained, maar blijven dun........:(
de 130 kg zit ergens anders ;)

Training vanavond:

Dumbbell row:
5 x 5 x 60 (vandaag zwaardere dumbbells gevraagd, word naar gekeken)

Pull up:
5 x 5 x BW (130)

Dumbbell curl:
1 x 5 x 28
1 x 5 x 30
1 x 5 x 32
1 x 5 x 34
1 x 5 x 36

Hammer curl:
1 x 5 x 28
1 x 5 x 30
1 x 5 x 32
1 x 5 x 34
1 x 5 x 36

Seated machine crunch:
1 x 25 x 60
1 x 25 x 70
1 x 25 x 80
1 x 25 x 90

Vanwege tijdgebrek van mijn trainingspartner de high pull laten vervallen. Verder was het een goede training.

Goede rows en chins!! (Zeker met 130 kg BW!) :thumbup:

Mare, de volgende keer een curl laten vallen hé, niet zo'n mooie oefening als de high pull! ;)

Tnx Luuc, zal ik volgende keer ook zeker doen! :D

wel gaaf dat ze het serieus nemen als je zwaardere dumbbells wil

Komt denk ik ook omdat het een maat van me is hoor maar hij begon wel over het kostenplaatje. Maar we gaan in ieder geval wel op zoek naar een oplossing. En er komt tenminste ook een goed powerrack op mijn aandringen.

Zou leuk zijn als het geregeld kon worden! Je komt toch uit de buurt van Tilburg? Hebben ze daar dus straks wel een fatsoenlijk gym!

Zou leuk zijn als het geregeld kon worden! Je komt toch uit de buurt van Tilburg? Hebben ze daar dus straks wel een fatsoenlijk gym!

Nee, niet echt. Ik kom uit Schiedam maar daar hebben ze ook een fatsoenlijke gym nodig, hahaha!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven